Jelentkezz be Regisztrálj

Marzocchi
#2441
Posted 2006. October 12. - 19:56

megint it vagyok.na az a helyzet hogy a droffomba már tettünk 2.5w-s olajat de kirúgott.most megint 5.0w-s van benne de még mindig kirugot.
néztük az olajszintet de alig volt benne.rátöltöttünk egy keveset(anyitt hogy ne lökje ki)de annyi a kül hogy picit kissebet üt vissza, már nem annyira zavaró de sokkal lassabb.mi a teendõ?
#2442
Posted 2006. October 06. - 10:16

Szerintetek a Marzocchi MX Comp bírná az erdõs terepet?
milyen felhasználásra?
túrát/CC-t bírná. (hisz arra való)
nem ugribugri, meg déhá villa.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2443
Posted 2006. October 06. - 10:12

#2444
Posted 2006. October 05. - 22:18


#2445
Posted 2006. October 05. - 22:13

a váz szerintem bírja, végülis ugyanaz mint a 04-es stinkik, abba meg 170 es vella volt. csak elfeljtheted a tekerõs biciklit.....Te meg mintha maratont is nyomtál volna vele.....tudnátok segíteni?Le akarom cserélni a z 150-es villám,mert kissé meguntam és akarok egy 66-ot,de sajna itthon nincs a nagykerben ahol netán meg van ott elég drága!németbõl 100-110körül jön a vf2 és 130-135 között az rc2x,csak nincs kedvem annyit várni!Nézegettem az aprót!És van egy z1 de csak 130mm-et mozgó 90-ért!Ki lehet azt húzni 150-re?érdemes?Vagy van egy 150mm-t mozgó dirt jumper 80-ért!Vagy maradjak a németnél és inkább várjak?Vagy volna 170-et mozgó 888!Szerintetek értelmes lenne egy ilyen villát beletenni ebbe a vázba?Ez csak 150-es villához jó nem?Vagy azt még lentebb lehet csökkenteni?Elõre is köszi a segítséget!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2446
Posted 2006. October 05. - 22:10

#2447
Posted 2006. October 05. - 21:56


pár napja volt még, szóval inkább a boltosodat hajtsd.
és érdemes várni rá!
merevségben meg sem közelíti semelyik 32mm-es marzó a 66ot.
mozgásban sem nagyon éri utol, semmiben
#2448
Posted 2006. October 05. - 21:51

#2449
Posted 2006. October 02. - 19:27

A súlytáblázatot néztétek!

#2450
Posted 2006. October 02. - 13:24

#2451
Posted 2006. October 02. - 07:46

ja a tst cl állására....elég betonkemény lock /nem is használom, max aszfalton /bikertigger
a tst-re gondolsz? ami meg lényegében kompresszió állítás?
az eta meg zárt állapotban "bõven mozog" vagy 2 centit, ami útállításnak kicsit soványmondjuk szvsz. egy eta bõven elég lenne a telóba, mert jelen pillanatban a legtökéletesebb lock out funkció. az ata meg max arra jó hogy egyszer beállítsd a rugóutat a vázadnak megfelelõen. persze nem baj ha van minden egy telóban.
/mellesleg ha valaki tudja hogy a roco tst-ben mennyire lesz zárt a cl állás, ne tartsa magában

eta meg végülis ha a 120-at mozgó maraton xc-t olyan 80-90 re nyomom össze /nem tehenkédek rá teljes súllyal/ még mindig mozog annyit amennyit egy meredek mászásnál kell - ott én ugyse megyek 40-el- , viszont a geo meg pont nem lesz hanyattesõs.
de tény és való a fox idéntõl alkalmazott 3 állásos útállitása magasan a legjobb....de amig ez nem volt addig az eta is jól bevált ....
viszont hogy minden túrán 66szor csavargass egy gombot ki-be, magasan a legszarabb +oldás / a u-turnt is ezért nem szerettem/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2452
Posted 2006. October 02. - 07:31

a tst-re gondolsz? ami meg lényegében kompresszió állítás?
az eta meg zárt állapotban "bõven mozog" vagy 2 centit, ami útállításnak kicsit sovány


#2453
Posted 2006. October 02. - 07:19

nem....OEM (pl 90 milit mozgó róka RLTsincs forgalomban, illetve 120at mozgó float sem, speckókban idén mégis olyan van idén)A Marzo 66 RV az a honlap szerint 180mm -ert mozog igaz?
Akkor ez mi a fene eliras?
http://www.konaworld...LUXE/index.html
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2454
Posted 2006. October 01. - 23:35

Akkor ez mi a fene eliras?
http://www.konaworld...LUXE/index.html
#2455
Posted 2006. October 01. - 12:21

viszont lesz megint super t
az eta nem útállító inkább lock out, csak éppen még rásegít a mászára a rugóút csökkentéssel is.
Jah!Super T 185 mm úttal meg sok egyéb extrával!No igen mennyibe fog ez kerülni bele se merek gondolni!A másik ami megfogott az a 888 World Cup, az lesz meg egy mocskosul kemény szerkezet

#2456
Posted 2006. October 01. - 11:32

mért a maraton xc-n meg az am-n van külön lok out funkció.....és az etával elég jelentõsen tudod változtani a rugóutat úgy hogy bõven mozog még a teló...../pl egy 15 centit mozgó am-t összenyomsz 10 re még mindig mozog eleget, viszont nem esel hanyatt egy jó meredek mászásnál/viszont lesz megint super t
az eta nem útállító inkább lock out, csak éppen még rásegít a mászára a rugóút csökkentéssel is.
ellenben szvsz a tengernyi körbetekerés a legrosszabb megoldás az útállításra...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2457
Posted 2006. October 01. - 11:04


az eta nem útállító inkább lock out, csak éppen még rásegít a mászára a rugóút csökkentéssel is.
#2458
Posted 2006. October 01. - 10:46

amúgy jól értelmezem hogy az ATA 8 "tekeréssel" csökkenti/növeli a rugóutat 4 centivel ?
Hogy micsoda?Hogyan kell ezt technikailag elképzelni?
Így:
http://www.marzocchi...&LN=UK&Sito=mtb
#2459
Posted 2006. October 01. - 10:40

amúgy jól értelmezem hogy az ATA 8 "tekeréssel" csökkenti/növeli a rugóutat 4 centivel ?
Hogy micsoda?Hogyan kell ezt technikailag elképzelni?
#2460
Posted 2006. October 01. - 10:09

tehát volt egy szenzációsan mûködõ útállító rendszerük - ETA - és lassan lecserélik egy olyanra amibõl szép lassan minden más telógyártó "kimenekül"....fasza...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való