Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#2421
Posted 2006. October 19. - 18:31
#2422
Posted 2006. October 19. - 17:55
KÖSZIKEE!edit: a rajzért jár a pirospont
én ilyen pontos mérõvel mértem le a cuccot
#2423
Posted 2006. October 18. - 20:42
Üdv!Azt szeretném kérdezni, hogy egy '06 Drop Off IV-ben van vmi visszaut csillapitás féle?Mert nekem nagyon keményen vissza rúg.
http://www.marzocchi...IDOggetto=28114
Ha jól olvasom még állítható is belülrõl.
#2424
Posted 2006. October 18. - 20:30
#2425
Posted 2006. October 18. - 20:26
Nem akarok belekotnyeleskedni, de melyik a pontosabb mérés: Tolómérõvel szórakozni, hogy meddig van a szint így úgy, vagy BELETENNI A GYÁRILAG ELÕÍRT 160mililitert SZÁRANKÉNT!
Lehet, hogy nehéz felfogású vagyok, de szerintem ez az alap.
edit: a rajzért jár a pirospont
#2426
Posted 2006. October 18. - 20:12
a kékkel jelölt részen folyt ki az olaj(asszem, mert direkt letöröltem é amikro hazaérkeztem akkor olajos volt)
valahogy igy néz ki
#2427
Posted 2006. October 17. - 18:45
#2428
Posted 2006. October 15. - 13:28
#2429
Posted 2006. October 14. - 10:15
Levegõvel nincs probléma, nekem olyan 1-1,5 báron van száranként. Azért nem tudom pontosan, mert eredetileg kettõt fújtam bele, és borzalmasan kemény lett. Utána mindkét szárból engedtem, oszt most jó.
Köszi szépen!
#2430
Posted 2006. October 14. - 08:26
Figy!
Most akkor hogyan? Lecseréltétek 2,5W re. Akkor kirúgott. Utána tettetek bele 5W-t. Akkor is kirúgott. De feltételezitek, hogy gyárilag 5W volt benne.
Utána megnéztétek az olajszintet és kevés volt benne? Nem annyi mint amennyit beletettetek? Vagy hogyan van ez?
Ott a marzo oldalán 1,6 1,6 deci kell bele. Annyit tettetek bele?
Nekem ugyanez a telóm van. Én is pont most akarok olajat cserélni benne, hogy gyorsabban mozogjon. Csak én nem 55 hanem 95 kiló vagyok. Szóval jelenleg én is azon töprengek, milyen viszkozitású olaj lenne megfelelõ. Az ötös, vagy a 2,5ös, mert mindenképpen szeretném ha sokkal gyorsabb lenne.
Az sem mindegy milyen márkájú olajat teszel bele, én szintén 92-95kg vagyok és nekem is 160 ml 5w Motorex van benne bõven elég, viszont valamilyen szinten a levegõ nyomástól is függ a gyorsasága, de ott ne nézd a gyári értékeket. 1,6 bar elég kellemes.
#2431
Posted 2006. October 14. - 07:49
most kb annyi van benne hogyha kiveszem a rúgót és tövig lenyomom akkor a válltól az olajszintig olyan 7cm van.
Ha jól látom ugyanolyan telód van mint nekem volt..05-ös DO Comp 130. Nem akarok beleszólni, de amikor én az 1,6decit beletöltöttem, akkor összenyomva, rugó nélkül a váll teteje és az olajszint között olyan 4cm hely volt kb..Szóval nem lehet hogy neked még így is kevés benne az olaj?
ja és nem az nem volt sok bele mert így is egy 127et kb kimozgattam belõle..
#2432
Posted 2006. October 13. - 21:35
egyébként mivel nem egy nagyon nagy szerkezet ez a drop off ezért sztem 2 választásod van aske
1.:Gyorsabb mozgás,de visszaút koppanás(2.5-5.0 olaj)
2.:Lassabb mozgás,visszaút csillapítás(7.5-....)
egyébként sokkal gyorsabban mozog a telóm mint az összes többi drop off de nem túl gyorsan
#2433
Posted 2006. October 13. - 17:53
talán még annyi, hogy miután feltöltöttétek, jól megjárattátok, sokat nyomogattátok? mert kell neki egy kis gyepa, hogy teljesen körbeérjen az olaj és csillapítson.
elvileg egyáltalán nem koppanhat.
befele is csak akkor ha túl gyors (2,5-5) az olaj - marzokban egyébként 7,5-esnek megfelelõ olaj van gyárilag.
#2434
Posted 2006. October 13. - 15:58
egyel feljebb lirtam hogy volt. én a te súlyodhoz 7.5w-set tennék vagy 10.0-eset.de lehet variálni hogy egyikszárba 7.5 másikba 10.0 vagy egyikbe 5.0 a másikba 7.5 de ez nem biztos hogy jót tenne neki
Értem, csak ha mondjuk ötös vagy 7,5es volt benne, és lassú volt nekem... Akkor mi lesz ha megint 7,5öset vagy tizeset teszek bele. Kiszúrok magammal, hogy még lassab legyen?
Az elõzõ postodból még mindig nem derült ki, hogy a hivatalosan elõírt szárankénti 1,6 decit töltöttétek-e a telódba. Sõt, ezek szerint kevesebbet tettetek bele. Abból gondolom, mert nekem már egykét centi után is csillapít. Az meg, hogy kirúg nem vágom nálad pontosan mit jelent. Értelemszerûen a visszautatl (miven nincs negatív légkamra) egy visszakoppanásgátló rugó befolyásolja . Szóval azt ne várd, hogy ha kirántod, akkor mint a vaj olyan puha legyen. De ez a koppanás nem az a szokásos fémes, mikor lefele csukod össze nem? Szerintem akkor no para.
#2435
Posted 2006. October 13. - 14:27
egyel feljebb lirtam hogy volt. én a te súlyodhoz 7.5w-set tennék vagy 10.0-eset.de lehet variálni hogy egyikszárba 7.5 másikba 10.0 vagy egyikbe 5.0 a másikba 7.5 de ez nem biztos hogy jót tenne nekiFigy!
Most akkor hogyan? Lecseréltétek 2,5W re. Akkor kirúgott. Utána tettetek bele 5W-t. Akkor is kirúgott. De feltételezitek, hogy gyárilag 5W volt benne.
Utána megnéztétek az olajszintet és kevés volt benne? Nem annyi mint amennyit beletettetek? Vagy hogyan van ez?
Ott a marzo oldalán 1,6 1,6 deci kell bele. Annyit tettetek bele?
Nekem ugyanez a telóm van. Én is pont most akarok olajat cserélni benne, hogy gyorsabban mozogjon. Csak én nem 55 hanem 95 kiló vagyok. Szóval jelenleg én is azon töprengek, milyen viszkozitású olaj lenne megfelelõ. Az ötös, vagy a 2,5ös, mert mindenképpen szeretném ha sokkal gyorsabb lenne.
#2436
Posted 2006. October 13. - 14:23
na tehát a boltba azt mondották hogy 5.0w-s van benne.elhittük.tettek bele a boltba 2.5w-set.ez az én 50kilómmal kirúgot,arról nem beszélve hhogy a mozgása is csak levegõ ráfúlyása nélkül volt szép de ugy meg bekoppan ha legurulok a patkáról,tehát 2.5essel elég szar.viszatette a boltos az 5.0w-set de ezzel is kirúgott méghozzá nem kicsit.elmentünk a haverhoz rátöltöttünk de olajból nem volt úly ezért ojanból töltöttünk rá ami kb 1 hónapig volt egy world cup-ba.ahogy töltöttü ugy egyre kevésbé rúgot ki.most kb annyi van benne hogyha kiveszem a rúgót és tövig lenyomom akkor a válltól az olajszintig olyan 7cm van.de az a probléma hogy nem mm-eket tettünk rá hanem sokkal többet(persze fokozatosan) de enné többet nem akartunk mert nem akartam hogy kinyomja(= ha túl sok olajat töltünk rá akkor tegyük fel hogy kimozogja az utat de már nincs elég hely az olajnak mivel a gyári 5%-nál nagyobb a túltöltés/a gyárilag magegadott olajszintet 5%l lehet asszem novelni/ akkor az olaj a szimeringen távozik és akkor irány az skf és uj szimering).de a gyári olajjal nem rúgot ki és még gyorsabban is mozgott mint most, mert most lassan mozog d legalább kicsit rúg ki.gyárilag ojan volt hogy az elsõ egy két centirõl emeltem ki akkor rúgott ki ha már 4-5centire bemozgott akkor volt visszaut csili."(anyitt hogy ne lökje ki)" - ezt nem értem. mennyit?
tehát attól, hogy rátöltöttél kicsit javult a helyzet, ugye? akkor valszeg még kell rá. marzonál mm-ek számítanak.
5-össel, ha _megfelelõ az olajszint_!!, jónak kell lennie.
töltsd annyira fel, hogy épphogy kimozogja az útját.
sõt, ha rá lehet fújni levegõvel, akkor fújj rá egy kicsit, mert a csillapításnak jót tesz, ha kicsit nyomás alatt van.
türelem, nyílt fürdõs villák = pepecs meló, de megéri.
Bocs a sok szövegért
#2437
Posted 2006. October 12. - 21:47
hello.
megint it vagyok.na az a helyzet hogy a droffomba már tettünk 2.5w-s olajat de kirúgott.most megint 5.0w-s van benne de még mindig kirugot.
néztük az olajszintet de alig volt benne.rátöltöttünk egy keveset(anyitt hogy ne lökje ki)de annyi a kül hogy picit kissebet üt vissza, már nem annyira zavaró de sokkal lassabb.mi a teendõ?
"(anyitt hogy ne lökje ki)" - ezt nem értem. mennyit?
tehát attól, hogy rátöltöttél kicsit javult a helyzet, ugye? akkor valszeg még kell rá. marzonál mm-ek számítanak.
5-össel, ha _megfelelõ az olajszint_!!, jónak kell lennie.
töltsd annyira fel, hogy épphogy kimozogja az útját.
sõt, ha rá lehet fújni levegõvel, akkor fújj rá egy kicsit, mert a csillapításnak jót tesz, ha kicsit nyomás alatt van.
türelem, nyílt fürdõs villák = pepecs meló, de megéri.
#2438
Posted 2006. October 12. - 21:42
Figy!
Most akkor hogyan? Lecseréltétek 2,5W re. Akkor kirúgott. Utána tettetek bele 5W-t. Akkor is kirúgott. De feltételezitek, hogy gyárilag 5W volt benne.
Utána megnéztétek az olajszintet és kevés volt benne? Nem annyi mint amennyit beletettetek? Vagy hogyan van ez?
Ott a marzo oldalán 1,6 1,6 deci kell bele. Annyit tettetek bele?
Nekem ugyanez a telóm van. Én is pont most akarok olajat cserélni benne, hogy gyorsabban mozogjon. Csak én nem 55 hanem 95 kiló vagyok. Szóval jelenleg én is azon töprengek, milyen viszkozitású olaj lenne megfelelõ. Az ötös, vagy a 2,5ös, mert mindenképpen szeretném ha sokkal gyorsabb lenne.
te a súlyodhoz semmiképpen ne tegyél 5-ösnél gyorsabbat bele.
#2439
Posted 2006. October 12. - 20:45
Most akkor hogyan? Lecseréltétek 2,5W re. Akkor kirúgott. Utána tettetek bele 5W-t. Akkor is kirúgott. De feltételezitek, hogy gyárilag 5W volt benne.
Utána megnéztétek az olajszintet és kevés volt benne? Nem annyi mint amennyit beletettetek? Vagy hogyan van ez?
Ott a marzo oldalán 1,6 1,6 deci kell bele. Annyit tettetek bele?
Nekem ugyanez a telóm van. Én is pont most akarok olajat cserélni benne, hogy gyorsabban mozogjon. Csak én nem 55 hanem 95 kiló vagyok. Szóval jelenleg én is azon töprengek, milyen viszkozitású olaj lenne megfelelõ. Az ötös, vagy a 2,5ös, mert mindenképpen szeretném ha sokkal gyorsabb lenne.
#2440
Posted 2006. October 12. - 20:40
vagy sz*r a villa és eladod.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.