Jelentkezz be Regisztrálj
Gyõr-Moson-Sopron megyei rájderek
#341
Posted 2011. January 03. - 22:50
Ma voltam egy újévi kisebb körtúrán Gyõrújbarátin és nagyon jó volt.Az idõ is engedte (0,-2),és mivel meg volt fagyva minden nem volt sár sem.Kiprobáltam az új technikát és nagyon ott van a szeren.Kellett már egy kis testmozgás.Járható volt minden ut,ajánlani tudom bárkinek.
#342
Posted 2011. January 03. - 22:47
#343
Posted 2011. January 02. - 10:59
#344
Posted 2011. January 01. - 12:38
#345
Posted 2010. December 31. - 23:20
#346
Posted 2010. December 31. - 19:56
#347
Posted 2010. December 30. - 21:33
Igen arra mentünk kb. 14 óra magasságában, ha jól emlékszem. Az úton/járdán biztonsági üveg szétrobbanva, na azt kerülgettük.
pontosan!
#348
Posted 2010. December 29. - 23:46
Nem mentem sokat kb 20at Csanak-Tényõ-Csanak
Felül nem fáztam de a lábaim azok sajna igen, hiába volt rajtam protektoros téli gatya.
Végülis jól éreztem magam, de ilyenkor inkább a teremben edzek mint kint a mínuszokban.
Jah ma voltam a decában, vettem B'TWINes esõálló kabátot/jó vékony/ olcsó pénzért 3800huf.
Többféle méretben, színben szerintem jó vétel volt.
#349
Posted 2010. December 29. - 23:35
#350
Posted 2010. December 29. - 19:43
Merre láttál. Én egy szürke Magellánon voltam, a cimbi meg egy fekete merida speederen. Kerékpárral voltál?
kocsival, a Bömbi szalon elõtt a buszmegállónál araszoltatok
#351
Posted 2010. December 28. - 21:27
#352
Posted 2010. December 28. - 20:54
Ma mi is mentünk cimbivel egyet. Végre feszáradt (kifagyott) az aszfalt, így volt egy gy.baráti karika. Visszafelé azért a végtagjaimon fogott a hideg, szinte fájt a köröm, mikor hazaértem. Felül-alul most sikerült eltalálni az öltözéket, ott nem volt gondom. A terep nem volt rossz (bemerészkedtem egy helyen), de mivel cimbi aszfaltos géppel volt, maradtunk az eredeti koncepciónál. Hazafelé az arcomra fagyott a mosoly. A vége nem lett valami sok (36km), de ebben a hidegben éppen elég.
Guminyomás: 2.1 méretnél a 65-70kg-omhoz 2,4-2,6, aszfaltozásnál kicsit többet max 3barig, mivel az aszfalt is elég rossz, így nagy nyomáson az is ráz. (Most pl az 1.9-est csak érzésre fújtam a minipumpával).
Lui sporttárs régen jártál erre.
akkor szerintem én láttalak benneteket...
#353
Posted 2010. December 27. - 21:08
Guminyomás: 2.1 méretnél a 65-70kg-omhoz 2,4-2,6, aszfaltozásnál kicsit többet max 3barig, mivel az aszfalt is elég rossz, így nagy nyomáson az is ráz. (Most pl az 1.9-est csak érzésre fújtam a minipumpával).
Lui sporttárs régen jártál erre.
#354
Posted 2010. December 27. - 18:29
Tegnap én is elvoltam egyet kerekezni a -3 ba,nem volt gond,csak kicsit fel kellett öltözni.A gond ott kezdödött,mikor terep részre értem váratlanul elsõ durdefekt .Szép.Orvoslás után(persze addigra majdnem besötétedett) go home.Volt egy jó tekerésem.Ma megint elmentem,és akár milyen hihetetlen táblánál megint durdefekt.ÁÁÁÁÁÁÁÁ:mad:Hátsó.Ilyen nincs.Nem volt több pótbelsõm úgyhogy séta haza.Ma is jót tekertem,hogy a rosseb egye meg.Holnap már neki sem merek indulni.
Egy kérdés a mountisokhoz.Kíváncsi lennék ti milyen nyomást használtok???Aszfalton illetve terepen.
2.25 - 2.5bar
2.1 - 2.8bar
#355
Posted 2010. December 27. - 17:03
Terepen 2 és 2.5 között. (2,2es gumiméret, latex belsõ) Aszfalton ha sokat megyek azért felfújom 3 bar-ra. (Persze Mátra maratonon belefújtam 3 bart-t, mert arrafelé elég sziklás, köves a talaj és versenyen még annyira sem szeretnék felütéses defektet kapni.)
Bence
#356
Posted 2010. December 27. - 16:33
Egy kérdés a mountisokhoz.Kíváncsi lennék ti milyen nyomást használtok???Aszfalton illetve terepen.