Jelentkezz be Regisztrálj

Üzenõfal (archív #3)
#22101
vendég_Charon_*
Posted 2007. July 23. - 16:55

Nálunk spec kb 20 km-re laknak a szülõk, viszont ha tömegközlekednénk, elõbb be kell menni pestre, átszállni metróra, vagy villamosra, aztán vonat. közel 40 a táv, idõben meg hajajjj.
Kényelmesen meg autóba lehet pakolni, nem vonatra.
(biztosítás évi 2x8e, mûszaki 14e talán, zöldkari se sok, benzint eszik 7-8 litert 100-on)
#22102
Posted 2007. July 23. - 16:47

A probléma az, hogy ha már van autód, akkor a költségek egy része fix (adó, biztosítás) a többi sem mind csökkenthetõ arányosan (rendszeres szerviz, amortizáció). De amíg nincs autód, nem éri meg anyagilag autót venni, hogy sporólj a vonatjegyen.
Egyébként Európában általában nem olcsó a vasút, de a kényelmes utazást meg kell fizetni. Na már most az árakban a MÁV is megkezdte a felzárkózást…
Mailt küldj, ne privit! Köszi
#22103
Posted 2007. July 23. - 15:49

s még nem is beszéltünk a céges autó nyujtotta bringaszállító képességekrõl
persze a gázolaj is így "olcsó"
hehe errõl VV tudna mesélni

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#22104
Posted 2007. July 23. - 15:48


-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#22105
Posted 2007. July 23. - 15:43

A sebesség mindent megold.
#22106
Posted 2007. July 23. - 15:42

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#22107
Posted 2007. July 23. - 15:42


Minek tegyenek kitérõt?
Majd, talán egyszer...jó lenne, nem mondom...
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#22108
Posted 2007. July 23. - 15:36

nem fogod tudni megvalósítani.A megoldás, a teherautókat ki kell tiltani az országból, a vasút ráadásul gyorsabb és olcsóbb.
számos esetben meg lehetne oldani, hogy vasúton szállítsák az árut, akár konténerben, akár az egész szerelvényt a vonaton.
de ami határidõhöz kötött, romlandó azzal nem szabad szarozni vagonírozással...
Utóbbi állítással vitatkoznék
4-en mentünk Szilvásváradra haverok túrázni, kocsival. Fejenként 2500 volt a benzinpénz és 600 km-t mentünk kocsival, hegymenetben majdnem ennek felét. Bejártuk a környéket össze-vissza.
Az intercity került volna ennyibe, melegebb és nem látjuk pl. Hollókõt
Úgy számolgattam mostanság 3 fõtõl kocsival érdemesebb menni.
2 fõnél kb. ugyanannyi a benzinköltség, mintha buszoznánk. az amortizációs költség pedig fedezi a plusz kényelmet és pályához nem kötöttséget!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#22109
Posted 2007. July 23. - 15:35


Az 5,3-at eszik. Így az 500 km-en 26,5L-t, de legyen 30. 30*283=8490.
Van különbség

De mondjuk ez erõsen autófüggõ és függ a vezetési stílustól is.
MJani01! Kell lennie egy határnak, ahonnan a tarifák viszonylata hasonlít a személyszállításéra. SZVSZ

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#22110
Posted 2007. July 23. - 15:33


A sebesség mindent megold.
#22112
Posted 2007. July 23. - 15:31

kedvesemmel zalaegerszegre 250km egy fõnek 3300 forint (nem ic)
ergo 2 személy oda vissza 13200ft
500km = 40liter benzin 283ft/liter 11320 forint
azt hiszem errõl ennyit
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#22114
Posted 2007. July 23. - 15:27

A megoldás, a teherautókat ki kell tiltani az országból, a vasút ráadásul gyorsabb és olcsóbb.
Utóbbi állítással vitatkoznék

4-en mentünk Szilvásváradra haverok túrázni, kocsival. Fejenként 2500 volt a benzinpénz és 600 km-t mentünk kocsival, hegymenetben majdnem ennek felét. Bejártuk a környéket össze-vissza.
Az intercity került volna ennyibe, melegebb és nem látjuk pl. Hollókõt

Úgy számolgattam mostanság 3 fõtõl kocsival érdemesebb menni.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#22115
Posted 2007. July 23. - 15:15

A sebesség mindent megold.
#22117
Posted 2007. July 23. - 14:46

pont ilyenre gondolok. megy 70-nel, bicajos miatt lelassít 30-ra, majd újra gyorsít...Konás én ezt elhiszem mindaddig, amíg a kamion nem 10 centire húz el mellettem,mert várnia kellene 15 másodpercet az elõzéssel.
ez elég macerás...
ezzel nem védeni akarom ám! nem jogosítja fel semmi, hogy veszélyeztessen! szemétség közel húzni a pótkocsit, ráadásul nagyon veszélyes. észre sem lehet venni, ha elsodor valakit, vagy a kerekek alá esik a bicajos
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#22118
Posted 2007. July 23. - 14:36

#22119
Posted 2007. July 23. - 14:33

"A Bogdáni útról a Szentedreire készült kanyarodni egy BKV-busz, és engem levegõnek nézve meg is kezdte a manõvert. Mivel neki van saját buszsávja, ezért ez nem lenne gond, ha nem tolta volna be az orrát a sávom közepéig. Csak a szerencsének köszönhetem, hogy ki tudtam kerülni - olvastam az Alleycat.hu kerékpárosblog egyik írásában.
sajnos az ilyen nagy jármûveknek a kanyarodási íve sokkal nagyobb, mint egy személyautónak.
ezért sok esetben csak úgy tudnak irányt változtatni, ha megszegik a KRESZT - kilépnek a sávjukból.
Egy teherautónál is elõfordul ez, hát még egy nyerges szerelvénynél, vagy egy csuklós busznál!
Figyeljetek meg egy kamiont, amint kanyarodik, vagy éppen a körforgalomban megy keresztül. A vontató az ív külsõ széléhez igazítva, a pótkocsi mégis bent halad.
Ettõl függetlenül nem vonom kétségbe, hogy szándékosan történt volna az eset.
kiegészítõ gondolat:
sokan szidják anyázzák a kamionokat, teherautókat, furgonokat stb...
ezt mindazért teszik, mert nem ültek még nagyautóban. sokkal nehezebben kanyarodik, lassabban indul, hosszabb fékút van stb... megértõbbnek, elnézõbbnek kellene lenni velük szemben!
ugyanúgy ahogy mindenkit ráültetnék egy hétig egy bicajra a fõvárosban - vagy ahol éppen nap, mint nap közlekedik - beültetném egy teherautóba is, hogy lássa meg, mennyivel más közlekedni vele!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#22120
Posted 2007. July 23. - 14:27
