vettem 2 AAA akksit, ezeket kell formázni ha kell le kell elõtte meríteni vagy dugjam meg minnyá a töltõvel? he?
nincs ráírva semmi. duracell
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Pécsiek ide! #3
Started by
Lord_Leslie
, 2006. February 14. 01:43
#31361
Posted 2009. September 02. - 18:21

#31362
Posted 2009. September 02. - 17:54

40-50cm-re marják fel? Miért nem csinálnak inkább alagutat egybõl?
ráadásul hátul 80cm-el kezdték, Rikárdó szomszéd mérései alapján
__________________
#31363
Posted 2009. September 02. - 17:16

Nemnem, ez a dunaújvárosi parti sétányon az egyik ilyen vasból készült akármi. Majd mindjárt feltolok pár képet, mert érdekesek amúgy. Van olyan ami kb. 10cm vastag cuccból van. Mondjuk az összeset nem fotóztuk le, mert az már kicsit unalmas lett volna.
Nah, a vas és acél országa vagyunk!
40-50cm-re marják fel? Miért nem csinálnak inkább alagutat egybõl?
Mondjuk ha ennyire mélyítik, akkor csak csinálnak egy tisztességes alapozást is hozzá...
Nah, a vas és acél országa vagyunk!
40-50cm-re marják fel? Miért nem csinálnak inkább alagutat egybõl?

Mondjuk ha ennyire mélyítik, akkor csak csinálnak egy tisztességes alapozást is hozzá...
#31364
Posted 2009. September 02. - 17:01

én azt hittem egy homokozó alján jött rád a cifra 
durvák ezek a vázamortizálások
jakabhegyrõl kõvágószõlõs fele kéne dh-t rendezni, felszállítás meg helikopáterrel, max egy kicsit több lesz a nevezés
holnap elérnek elénk is az útépítésben, 40-50cmre marják le

durvák ezek a vázamortizálások
jakabhegyrõl kõvágószõlõs fele kéne dh-t rendezni, felszállítás meg helikopáterrel, max egy kicsit több lesz a nevezés

holnap elérnek elénk is az útépítésben, 40-50cmre marják le
__________________
#31365
Posted 2009. September 02. - 16:59

#31366
Posted 2009. September 02. - 16:40

Amúgy a Totem az vastag is, mint a stifolder
De az is jó meg ez is 
Azért a 40mm, az nem a virsli kategória. Hozzá képest a 32mm-es Marzó becsúszó kiszáradt kolbásznak tûnik


Azért a 40mm, az nem a virsli kategória. Hozzá képest a 32mm-es Marzó becsúszó kiszáradt kolbásznak tûnik

#31367
Posted 2009. September 02. - 16:10

#31368
Posted 2009. September 02. - 14:47

Ja, csak ahhoz olyan szövetség kéne, akinek van olyan erõs lobbitevékenysége a UCI-nál ami az ausztráloknál megvan. Mondjuk a Torony-Tettye vonalon lehetne simán VK-t rendezni okos nyomvonallal. Jakab-hegyrõl hát meg megint
Csak ott a felszállítás...
hát ahoz merõben más vonal kéne:)
amugy kiváncsi lennék mit menne itt egy Hill, Samuel vagy egy Peat, Steve
I don't care how it pedals
#31369
Posted 2009. September 02. - 11:20

Ja, csak ahhoz olyan szövetség kéne, akinek van olyan erõs lobbitevékenysége a UCI-nál ami az ausztráloknál megvan. Mondjuk a Torony-Tettye vonalon lehetne simán VK-t rendezni okos nyomvonallal. Jakab-hegyrõl hát meg megint
Csak ott a felszállítás...

#31370
Posted 2009. September 02. - 11:14

Kemény reccsenések.
Sztem mi is rendezhetnénk VB-t a Mecseken, egyáltalán nem ciki:
http://dirtmag.co.uk...rt-1235645.html
Két hét szabi és Balaton és pihenés után tök toleráns voltam az utakon. Kíváncsi vagyok, mi lesz hétvége felé
.
Kokk! Áztasd a pöcsikédet!
Sztem mi is rendezhetnénk VB-t a Mecseken, egyáltalán nem ciki:
http://dirtmag.co.uk...rt-1235645.html
Két hét szabi és Balaton és pihenés után tök toleráns voltam az utakon. Kíváncsi vagyok, mi lesz hétvége felé

Kokk! Áztasd a pöcsikédet!
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#31371
Posted 2009. September 02. - 11:05

Naaa! Komolyan?..hát ha valami törik akkor az a session fr
Bár nemrég kezdték gyártani, szóval lehet érdemes várni még a jövõ évi verzióra, ami majd jó lesz

Bár ott tartanék...
Nah, olvasgattam. Cam McCaul-nak kicsit meghajlott a váza amikor Rampage-en a 18 méteres szakadékot ugratta át, és picit rövid lett. Meg pár váz hajlott meg itt-ott.
Aztán volt egy gond a forgáspontnál is, de azt javították. Szóval nem szarabb az egész, mint az összes többi váz

Na, kerestem még

Ez is meghajlott kicsit. Ezt csinálták, hogy ez legyen. Itt látszik, hogy a Boxxer is megnyekkent.
Ez mondjuk tényleg eltört a láncillánál.
#31372
Posted 2009. September 02. - 10:47

..hát ha valami törik akkor az a session fr
A Tomy Erõs és Tud Vezetni!
giant nekem is kéne de csak boltbajárósnak:D
..
írt egy csévó amcsiból hogy elcserélné a socomot (egészbringát) a sunday-ére.. szürke fox 4o, saint , tubless kerekek e13, stb.. miért? kérdem én..
A Tomy Erõs és Tud Vezetni!
giant nekem is kéne de csak boltbajárósnak:D
..
írt egy csévó amcsiból hogy elcserélné a socomot (egészbringát) a sunday-ére.. szürke fox 4o, saint , tubless kerekek e13, stb.. miért? kérdem én..
I don't care how it pedals
#31373
Posted 2009. September 02. - 10:25

Áh, ez egy óriásbicikli, ami törik, reped, és még a csapágya is hígfosból van 
Akkor már inkább a specializált kerékpár kéne. De persze leginkább valami új trek. Vagy valamelyik remedi, vagy a szesszió 88 szabadlovaglásos verzió
Ejj tegnap milyen bolond emberek voltak visszafele a hatoson. Odafelé szinte mindenki normális volt. A csúcs egy szerb rendszámú fiatos volt. Traktort kellett elõzni. Simán elmehetett volna, még mielõtt odaértem, de nem. Utolértem, nem jön szembe senki, mehetnénk. Nem. Okés, index ki, mennék. Erre neki is eszébe jut. Jóvan, akkor menjél. De nem megy, csak lassan. Elhagyjuk a traktort, akkor meg beletapos. Következõ lámpánál utolérem, már zöld van, de megvárt. Lassan indul el. Annyira, hogy a külsõ sávban a furgon elmegy mellette és a furgon mögötti szutyukis is, aki aztán bevág elé elég durván. Akkor vettem észre, hogy a fiatos iszogat nagy nyugodtan. Aztán bekattant, és olyan elõzéseket vállalt be, hogy vártam a csattanást.
A mecseknádasdi emelkedõn meg külön élvezet figyelni, ahogy a enyémnél erõsebb autósok mennyire félnek a kanyaroktól. Egyenesben elmegy, kanyarban nagyon utolérem. Ha hagyott volna elmenni, akkor már ott se lennék, de erõsködik. Eh. Kéne 2x ennyi lóerõ

Akkor már inkább a specializált kerékpár kéne. De persze leginkább valami új trek. Vagy valamelyik remedi, vagy a szesszió 88 szabadlovaglásos verzió

Ejj tegnap milyen bolond emberek voltak visszafele a hatoson. Odafelé szinte mindenki normális volt. A csúcs egy szerb rendszámú fiatos volt. Traktort kellett elõzni. Simán elmehetett volna, még mielõtt odaértem, de nem. Utolértem, nem jön szembe senki, mehetnénk. Nem. Okés, index ki, mennék. Erre neki is eszébe jut. Jóvan, akkor menjél. De nem megy, csak lassan. Elhagyjuk a traktort, akkor meg beletapos. Következõ lámpánál utolérem, már zöld van, de megvárt. Lassan indul el. Annyira, hogy a külsõ sávban a furgon elmegy mellette és a furgon mögötti szutyukis is, aki aztán bevág elé elég durván. Akkor vettem észre, hogy a fiatos iszogat nagy nyugodtan. Aztán bekattant, és olyan elõzéseket vállalt be, hogy vártam a csattanást.
A mecseknádasdi emelkedõn meg külön élvezet figyelni, ahogy a enyémnél erõsebb autósok mennyire félnek a kanyaroktól. Egyenesben elmegy, kanyarban nagyon utolérem. Ha hagyott volna elmenni, akkor már ott se lennék, de erõsködik. Eh. Kéne 2x ennyi lóerõ

#31374
Posted 2009. September 02. - 07:52

#31375
Posted 2009. September 02. - 07:18

Sei, soku Si.
#31376
Posted 2009. September 02. - 00:07

#31377
Posted 2009. September 01. - 22:53

#31378
Posted 2009. September 01. - 18:54

Ejj, kicsit kivan a rugóstag fölsõ perselye 
De azért mûködik ez még jól
Sõt, nagyon jól
Ennek örömére veszek zsemlét vacsorára...

De azért mûködik ez még jól

Sõt, nagyon jól

Ennek örömére veszek zsemlét vacsorára...
#31379
Posted 2009. September 01. - 17:10

#31380
Posted 2009. September 01. - 16:34

Márióból megatron lett vagy mi van?
nekem 1 év alatt ez a 3. munkahelyem :-/
sx trail kéne, de az a fajta amit Xen linkelt
nekem 1 év alatt ez a 3. munkahelyem :-/
sx trail kéne, de az a fajta amit Xen linkelt
__________________