Szia Prohi!
Valamit elbénáztam az online regisztrációnál. A regisztrációs form kitöltésekor 6500-at írt nevezési díjra, az emailt is ezzel küldte. Gondoltam a template ilyen, aztán 3500-at küldök és minden rendben van. Azért gondoltam mégegyszer ránézek a regisztrációs formra, most 3500-at írt. Két lehetõség van, teljesen el vagyok tévedve, vagy nem.
Más kérdés. ezekkel a ruhaméretekkel gondban szoktam lenni, ráadásul mintha manapság az L olyan lenne mint pár éve az XL. 185cm 80kg az mi? M, vagy L?
Köszönöm a segítséget!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tour de Pelso Balaton Maraton | Siófok
Started by
zsola_
, 2004. May 26. 10:53
#901
Posted 2006. March 29. - 09:11
#902
Posted 2006. March 28. - 01:14
Köszi az elismerést, nehéz és lassú "apás" szülés volt, de a készítõit (Horváth Antalt és Réder Tamást) illeti a dícséret! - a dizájnolás a jövõ évi terv! :-)
Igazad van! (A m)ezzel még adós vagyok, de ugye a támogatók idõhúzása...
Egy biztos, hogy jó minõségû anyagból fog készülni - van nálam minta, akár hétvégén, ha itthon leszel meg is tudom mutatni, és grafikus fogja megtervezni a szponzorok logoit is figyelembe véve.
Az alapszíne az én elképzelésem szerint a Balaton színe lenne, de a grafikus majd pontosít.
Összhangot kell találni a színekben, nem tudunk sok színnel dolgozni, mert akkor kifutunk a keretbõl, és a szponzorokat a saját szín használatáról lebeszélni a legnehezebb - a teniszezõk ezt már elérték, nekünk nehezebb. Persze nem kettõ színben gondolkodunk, legalább 5-6 színben (ebbe a fehér is benne van)
Jó felkészülést!
Prohi
u.i.: A kedvezményes 3.000,- Ft/db árat, április 7-éig tartjuk! Ezért az "ajándék-árért" azért egy kis "kockázatot" ti is bevállalhattok! - nem? :chin: ha meg sz@r lenne :scared: a mez, akkor én állok elétek:rocketman !
Az eddig nevezõk 80%-a kérte a mezt is! - és megsúgom, hogy tavaly május elején nem volt ennyi nevezõ, mint most idáig! ;-)
Igazad van! (A m)ezzel még adós vagyok, de ugye a támogatók idõhúzása...
Egy biztos, hogy jó minõségû anyagból fog készülni - van nálam minta, akár hétvégén, ha itthon leszel meg is tudom mutatni, és grafikus fogja megtervezni a szponzorok logoit is figyelembe véve.
Az alapszíne az én elképzelésem szerint a Balaton színe lenne, de a grafikus majd pontosít.
Összhangot kell találni a színekben, nem tudunk sok színnel dolgozni, mert akkor kifutunk a keretbõl, és a szponzorokat a saját szín használatáról lebeszélni a legnehezebb - a teniszezõk ezt már elérték, nekünk nehezebb. Persze nem kettõ színben gondolkodunk, legalább 5-6 színben (ebbe a fehér is benne van)
Jó felkészülést!
Prohi
u.i.: A kedvezményes 3.000,- Ft/db árat, április 7-éig tartjuk! Ezért az "ajándék-árért" azért egy kis "kockázatot" ti is bevállalhattok! - nem? :chin: ha meg sz@r lenne :scared: a mez, akkor én állok elétek:rocketman !
Az eddig nevezõk 80%-a kérte a mezt is! - és megsúgom, hogy tavaly május elején nem volt ennyi nevezõ, mint most idáig! ;-)
#903
Posted 2006. March 27. - 21:58
Prohi:
Véginéztem a honlapot, nagyon frankó lett! Amit nagyon hiányolok, az egy mez nézeti terv. Jó lenne látni, mit is rendelünk meg.
Véginéztem a honlapot, nagyon frankó lett! Amit nagyon hiányolok, az egy mez nézeti terv. Jó lenne látni, mit is rendelünk meg.
#904
Posted 2006. March 20. - 18:09
On-line nevezés esetén a válasz e-mailban található a bankszámlaszám ill. a postai befizetés címe amire át lehet utalni ill. fel lehet adni a nev díjat.
A letölthetõ Pdf-es nevezési lapról tényleg lemaradt a bankszámlaszám, de a postai befizetés címe megtalálható. Nekünk a postai átutalás a könnyebben kezelhetõ, naprakészebb. A banki átutalás a Somogy Megyei Sportszövetségek Szövetségének a közös számlájára kerül és egy picit lassabban jut el az infó a befizetés tényérõl hozzánk a Somogy Megyei Kerékpáros Szövetséghez, nem beszélve a pénzrõl!
Pótolni fogom a nevlapon a hiányosságot.
Gondolom, hogy aki ide be tud lépni annak van e-mail címe és akkor tud on-line nevezni. Ezzel a mi dolgunkat is megkönnyítenétek, mert akkor nem kell külön az adatokat (esetleg hibázva) felvinni a rendszerbe, sõt egybõl rajtszámot is kapsz és ezzel a rajtszámmal tudsz jelentkezni majd a regisztrációnál!
A jelen információim szerint ápr. 1-jétõl (ez nem áprilisi tréfa) a bank biztosítani tudja a dombornyomott VISA és még egy kártyáról az on-line fizetést is, de én azért a magyar résztvevõknek a postai v. banki átutalást javaslom, ez a tuti! Eddig még mindenkinek a nevdíját megkaptuk az elmúlt 4 év során.
Az on-line fizetést (bármilyen költséges is a bevezetése a rendezõnek, azaz nekeünk) a kölföldiek miatt volt muszáj elindítanunk, mert a banki átutalás külföldrõl min.10-15 Euro/utalás.
Jó felkészülést!
Prohi
u.i: K&H Bank Kaposvári fiók: 10403909-495350049-48571011
A letölthetõ Pdf-es nevezési lapról tényleg lemaradt a bankszámlaszám, de a postai befizetés címe megtalálható. Nekünk a postai átutalás a könnyebben kezelhetõ, naprakészebb. A banki átutalás a Somogy Megyei Sportszövetségek Szövetségének a közös számlájára kerül és egy picit lassabban jut el az infó a befizetés tényérõl hozzánk a Somogy Megyei Kerékpáros Szövetséghez, nem beszélve a pénzrõl!
Pótolni fogom a nevlapon a hiányosságot.
Gondolom, hogy aki ide be tud lépni annak van e-mail címe és akkor tud on-line nevezni. Ezzel a mi dolgunkat is megkönnyítenétek, mert akkor nem kell külön az adatokat (esetleg hibázva) felvinni a rendszerbe, sõt egybõl rajtszámot is kapsz és ezzel a rajtszámmal tudsz jelentkezni majd a regisztrációnál!
A jelen információim szerint ápr. 1-jétõl (ez nem áprilisi tréfa) a bank biztosítani tudja a dombornyomott VISA és még egy kártyáról az on-line fizetést is, de én azért a magyar résztvevõknek a postai v. banki átutalást javaslom, ez a tuti! Eddig még mindenkinek a nevdíját megkaptuk az elmúlt 4 év során.
Az on-line fizetést (bármilyen költséges is a bevezetése a rendezõnek, azaz nekeünk) a kölföldiek miatt volt muszáj elindítanunk, mert a banki átutalás külföldrõl min.10-15 Euro/utalás.
Jó felkészülést!
Prohi
u.i: K&H Bank Kaposvári fiók: 10403909-495350049-48571011
#905
Posted 2006. March 20. - 13:10
Sziasztok!
Proha meg szeretném kérdezni, hogy hol van feltüntetve a
bankszámla száma, mert sehol sem látom!
Mondjuk a monitortól már amúgy is megvakultam!
Üdv
Proha meg szeretném kérdezni, hogy hol van feltüntetve a
bankszámla száma, mert sehol sem látom!
Mondjuk a monitortól már amúgy is megvakultam!
Üdv
#906
Posted 2006. March 20. - 11:04
Akkor valszeg tényleg nem lesznek benne az elsõ 10-ben, de még attól nyomhatják. Külföldi versenyeket nézegetve, elképesztõ hogy 50-es, hatvanas fazonok miket mennek (hegyen 32-35, domboson 38-43 átlagok), és nálunk is vannak néhányan ilyenek (igaz a hosszúkat, 200-as távokat kerülik).
#907
Posted 2006. March 17. - 20:41
Nem kell megriadni attól, hogy lesznek külföldi résztvevõi a TdP-nek, és inkább nevezzük nagyobb rendezvénynek, mint versenynek. Az eddig jelentkezett külföldi (olasz, német) nevezõk többsége 45 és 52 év közötti. Õk valószínû, hogy már nem arra törekszenek, hogy az élmezõnnyel tekerjék végig a távot.
A neutrál kocsi meg felajánlás, ami nagyon jól jött, hiszen a nagyobb résztvevõi létszám miatt nem engedhetjük be a kísérõkocsikat az elsõ 80 km-en a résztvevõk közé.
Jó felkészülést!
Prohi
A neutrál kocsi meg felajánlás, ami nagyon jól jött, hiszen a nagyobb résztvevõi létszám miatt nem engedhetjük be a kísérõkocsikat az elsõ 80 km-en a résztvevõk közé.
Jó felkészülést!
Prohi
#908
Posted 2006. March 17. - 12:39
Ennyi külföldi induló és neutrál kocsi!! Akkor ez nagy verseny lesz! Kár, hogy ezen most nem tudok részt venni, mert elõre láthatóan már sokat fog fejlõdni a verseny régi állapotokhoz képest. (én meg már nemigen)
#909
Posted 2006. March 17. - 01:06
Kisebb hibákkal, de elindult végre az új honlapja a TdP-nek!
Egyenlõre a hibák miatt ne írjatok, mert tudunk róluk, és javítjuk is azokat. Köszi!
Magyar nyelven már majdnem minden infó fent van.
Az on-line nevezés is mûködik!
A legkedvezményesebb nevezési lehetõség április 7-éig tart! Még 3 hétigig 3.500,- Ft-ért nevezhetsz és 3.000,- Ft-os áron rendelheted meg a kerékpáros mezt!!
Jó felkészülést!
Prohi
Egyenlõre a hibák miatt ne írjatok, mert tudunk róluk, és javítjuk is azokat. Köszi!
Magyar nyelven már majdnem minden infó fent van.
Az on-line nevezés is mûködik!
A legkedvezményesebb nevezési lehetõség április 7-éig tart! Még 3 hétigig 3.500,- Ft-ért nevezhetsz és 3.000,- Ft-os áron rendelheted meg a kerékpáros mezt!!
Jó felkészülést!
Prohi
#910
Posted 2006. March 14. - 19:12
Igazad van Pcycle! - csak sajna ez a Balaton körül -és a lényeg a körül- nincs másik út amin meg lehetne kb közel 200km alatt kerülni a tavat. Ha lenne már rég ott rendezném én is.
Egyébként minél többen vesznek részt hasonló rendezvényeken, ill. aki folyamatosan a TdP-n azok rövid idõn belül elsajátítják azokat az íratlan szabályokat, melyeket a kerékpáros maratonokon, az autósokkal és egymással szemben is be kell tartani. A jövõben egyre több külföldi is jönni fog a TdP-re (már most közel 100-an neveztek elõzetesen - osztrákok, németek, olaszok és szlovákok) és azok is fejlesztik a bringázási kultúránkat.
Más!
A Velotrade Kft. jóvoltából a SHIMANO fogja biztosítani a neutrál kocsit a TdP - Blaton Maraton élmezõnyének!
A túrázóknak a szereléshez a segítséget -az elmúlt évekhez hasonlóan- a sor legvégén lévõ szervikocsi fogja biztosítani!
Jó felkészülést!
Prohi
Egyébként minél többen vesznek részt hasonló rendezvényeken, ill. aki folyamatosan a TdP-n azok rövid idõn belül elsajátítják azokat az íratlan szabályokat, melyeket a kerékpáros maratonokon, az autósokkal és egymással szemben is be kell tartani. A jövõben egyre több külföldi is jönni fog a TdP-re (már most közel 100-an neveztek elõzetesen - osztrákok, németek, olaszok és szlovákok) és azok is fejlesztik a bringázási kultúránkat.
Más!
A Velotrade Kft. jóvoltából a SHIMANO fogja biztosítani a neutrál kocsit a TdP - Blaton Maraton élmezõnyének!
A túrázóknak a szereléshez a segítséget -az elmúlt évekhez hasonlóan- a sor legvégén lévõ szervikocsi fogja biztosítani!
Jó felkészülést!
Prohi
#911
Posted 2006. March 14. - 10:40
Hát, igen, mindig azok nem olvassák a dolgokat, akiknek szólna, merthogy valóban nagy különbség van amatõr és amatõr között. Ezt a mobilozós dolgot már én is láttam más versenyen/TT. Biztos õ is sok eurosportot néz, és õ így kapja a taktikai utasításokat. MEg nagyon fontos személyiség.
Azt hiszem, balatoni 200km kör lezárása valójában nagyon problémás lenne, még a pénz megléte mellett is, a hihetelen hazai egoista és motorizált mentalitás miatt. PErsze más útvonalon viszont sokkal könnyebben mehetne, de ott sincs, még egy OB-n sem. PLd. vannak oylan területek Mo-on, ahol vasárnap délelõtt kb. 2-3 autó/óra halad el, és az út sem rosszabb, mint mondjuk Pesten. Régebben konkrét utakat javasoltam a Szöv.-nek (amit jól ismertem), minden eredmény nélkül.
Azt hiszem, balatoni 200km kör lezárása valójában nagyon problémás lenne, még a pénz megléte mellett is, a hihetelen hazai egoista és motorizált mentalitás miatt. PErsze más útvonalon viszont sokkal könnyebben mehetne, de ott sincs, még egy OB-n sem. PLd. vannak oylan területek Mo-on, ahol vasárnap délelõtt kb. 2-3 autó/óra halad el, és az út sem rosszabb, mint mondjuk Pesten. Régebben konkrét utakat javasoltam a Szöv.-nek (amit jól ismertem), minden eredmény nélkül.
#912
Posted 2006. March 13. - 21:33
Kemény dió ez...
Proha dolga elképesztõen nehéz, valljuk meg olyan "versenyt" rendez, ami nem tartozik a szponzorok között a legnépszerûbbek közé, talán még egy siófoki lábtengó bajnokságra is szivesebben ad egy vendéglõs. Ez mellé sztem a balesetveszély elég nagy, most a saját tapasztalatát terrorizálja rá az igazán amatõrökre? Megtalálni az ideális egyensúlyt a szigorú feltételek és a minél nagyobb tömeg csábítása között hmm, hmm. A rendezõknek az a legfontosabb, hogy mindenki remekül érezze magát: mérhetetlen a magyar ego, virtus. Legkedvesebb foglalatosságom amikor diákolimpiát, gyerekversenyt rendezünk, vagy ilyenen vagyok versenybíró, HÚÚÚ amit a szülõk mûvelnek. Ezek a sportszeretõ szülõk nyilván valahol amatõrködnek. Néha olyan idióták kerülnek egy boly közepébe: itt fordult elõ velem, hogy tettük a kereket rendesen erre egy marha a tömegben nekiállt TELEFONÁLNI. Érted nem a másik lábát nézi, rezdüléseit anticipálja, keze a fékváltókaron ,,, TELEFONÁL. Ott kacsázott középen.
Én csak sok erõt kívánok minden megszállott Prometheusnak, aki itthon bármilyen állóképességi sportágban versenyt szervez NEKÜNK!
Pcycle! Én úgy érzem nem vagyok kemény az "amatõrökkel", mert amit itt leírtam azt sztem a szó szoros értelmében nem "amatõrök" olvasták, nem nekik szólt.
Aki (köztük TE is) heti 4-5 edzést(vagy többet) , 2-300 km-t teker átlagban évek óta rendszeresen, lóg az eurosport közvetítésen, maradék szabadidejét itt a fórumon tölti infók után ( :cool2: ) nem jelent olyan veszélyt a többiekre mint az "amatõrök". A szívem az övék, hidd el sok ember indult már el a lejtõn hátszéllel általam. De már phélek tõlük:zawstydzo
Proha dolga elképesztõen nehéz, valljuk meg olyan "versenyt" rendez, ami nem tartozik a szponzorok között a legnépszerûbbek közé, talán még egy siófoki lábtengó bajnokságra is szivesebben ad egy vendéglõs. Ez mellé sztem a balesetveszély elég nagy, most a saját tapasztalatát terrorizálja rá az igazán amatõrökre? Megtalálni az ideális egyensúlyt a szigorú feltételek és a minél nagyobb tömeg csábítása között hmm, hmm. A rendezõknek az a legfontosabb, hogy mindenki remekül érezze magát: mérhetetlen a magyar ego, virtus. Legkedvesebb foglalatosságom amikor diákolimpiát, gyerekversenyt rendezünk, vagy ilyenen vagyok versenybíró, HÚÚÚ amit a szülõk mûvelnek. Ezek a sportszeretõ szülõk nyilván valahol amatõrködnek. Néha olyan idióták kerülnek egy boly közepébe: itt fordult elõ velem, hogy tettük a kereket rendesen erre egy marha a tömegben nekiállt TELEFONÁLNI. Érted nem a másik lábát nézi, rezdüléseit anticipálja, keze a fékváltókaron ,,, TELEFONÁL. Ott kacsázott középen.
Én csak sok erõt kívánok minden megszállott Prometheusnak, aki itthon bármilyen állóképességi sportágban versenyt szervez NEKÜNK!
Pcycle! Én úgy érzem nem vagyok kemény az "amatõrökkel", mert amit itt leírtam azt sztem a szó szoros értelmében nem "amatõrök" olvasták, nem nekik szólt.
Aki (köztük TE is) heti 4-5 edzést(vagy többet) , 2-300 km-t teker átlagban évek óta rendszeresen, lóg az eurosport közvetítésen, maradék szabadidejét itt a fórumon tölti infók után ( :cool2: ) nem jelent olyan veszélyt a többiekre mint az "amatõrök". A szívem az övék, hidd el sok ember indult már el a lejtõn hátszéllel általam. De már phélek tõlük:zawstydzo
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#913
Posted 2006. March 13. - 18:52
Amikor annyi pénzünk lesz, hogy lezárathassuk az egész útvonalat (100 km-tõl már kb.:5 órás idõtartamra) akkor mindenki azon az oldalon megy ahol akar az én felelõségemre, de addig az élmezõny után csak a saját felelõségére szegheti meg a közlekedés legalapvetõbb, és a kerékpárosokra vonatkozó szabályait a résztvevõ.
Vagy mint külföldön a limitet emeljük meg és Tihanynál azt aki nem éri el a kívánt átlagot (pl.:33 km/ó azt szépen átirányítjuk Szántódra komppal (természetesen saját költségen:))
Ha egyszer valaki veszi a fáradtságot és edz, benevez, eljön attól azt is el lehet várni, hogy az indulási feltételeket ismerje - hiszen ezt aláírásával el is ismeri, és ezt tartsa is be.
Valamit csak akkor lehet szankcionálni, ha mindenhol ott lennének a rendezõk, de ennyien nem vagyunk, és jó darabig nem is leszünk.
Bízom benne, hogy a hátsó traktusban már nem egymás gyötrése a cél, hanem egymás segítése, de ha mégis akkor ott vannak a kellemetlen emelkedõk, aztán ott adjanak egymásnak vagy a célegyenesben (forgalomtól elzárt részen) ott megfirkálhatják egymást õk is.
Jó felkészülést!
Prohi
u.i.: Természetese, ha a rendezõk szeme elõtt tõrténik a szabályok túlzó (nem tolerálható) megszegése az kizárással jár együtt.
Vagy mint külföldön a limitet emeljük meg és Tihanynál azt aki nem éri el a kívánt átlagot (pl.:33 km/ó azt szépen átirányítjuk Szántódra komppal (természetesen saját költségen:))
Ha egyszer valaki veszi a fáradtságot és edz, benevez, eljön attól azt is el lehet várni, hogy az indulási feltételeket ismerje - hiszen ezt aláírásával el is ismeri, és ezt tartsa is be.
Valamit csak akkor lehet szankcionálni, ha mindenhol ott lennének a rendezõk, de ennyien nem vagyunk, és jó darabig nem is leszünk.
Bízom benne, hogy a hátsó traktusban már nem egymás gyötrése a cél, hanem egymás segítése, de ha mégis akkor ott vannak a kellemetlen emelkedõk, aztán ott adjanak egymásnak vagy a célegyenesben (forgalomtól elzárt részen) ott megfirkálhatják egymást õk is.
Jó felkészülést!
Prohi
u.i.: Természetese, ha a rendezõk szeme elõtt tõrténik a szabályok túlzó (nem tolerálható) megszegése az kizárással jár együtt.
#914
Posted 2006. March 13. - 11:34
Proha: ezek a versenyzõk szeretnének maximálisan háborítatlanul versenyezni, túl sok Eurosport-kerékpárvesenyt néznek! :-) Bár itt is elõfordulnak malõrök: eltévedés, elirányítás, lovas-kerékpárverseny, lezárt sorompó, stb... Nálunk ezt a szintet ott kéne kezdeni, hogy az ország összes útját rendesen megcsinálják! (én szeretem a sci-fi-t:-))
Ez igy nem fedi le a teljes valóságot! (Milanó - San Remo körverseny, Olaszország-Szombaton az Euron!)
#915
Posted 2006. March 13. - 11:12
Proha: ezek a versenyzõk szeretnének maximálisan háborítatlanul versenyezni, túl sok Eurosport-kerékpárvesenyt néznek! :-) Bár itt is elõfordulnak malõrök: eltévedés, elirányítás, lovas-kerékpárverseny, lezárt sorompó, stb... Nálunk ezt a szintet ott kéne kezdeni, hogy az ország összes útját rendesen megcsinálják! (én szeretem a sci-fi-t:-))
#916
Posted 2006. March 13. - 11:08
John: hát nem is tudom, talán ennyire azért nem helyes keménynek lenni az amatõrökkel, egyrészt: ez amatõr rendezvény (is) (igazi [?] profi csak 2-3 van nálunk), tehát nem vethetõ a szemére az indulóknak, hogy nem profin mennek, meg ez a sport nagyon sok tényezõs, komoly megmérettetés, nem várható el, hogy mindenki jó lesz technikailag (gépe), edzettségileg, agyilag (kresz, viselkedés, stb.), aztán a rendezõknek türelem is szükséges és õket is kötelezi egy minimális szolgáltatás, figyelem, és nem csak az elsõ bolyokra. A másik viszont, hogy minden indulónak szükséges lenne egy alapvetõ kerékpár- és k.versenyzõi tapasztalat, mindentõl függetlenül, mert veszélyes menet ez a sport. Ezt tanítani kellene. Régen ('90 elõtt) csak igazoltak indulhattak kerékpárversenyen, amatõr kerékpárrendezvény rendkívül ritka volt (olimpiai ötpróba), pont az ilyen gondok miatt, mint ami most van. Aztán a sima hülyeséget (szembe sávban mennek huzamosan és többen, beláthatatlan kanyarban szembe sávban, piroson át, kitolja a másikat, bevág elé, etc.) pedig szankcionálni kellene keményen, mert a mésik életével is játszik. Még sok idõbe fog telni eljutni egy jó szintre...
#917
Posted 2006. March 11. - 11:08
Úgy látom a többséggel közel egy véleményen vagyunk!:beer:
A "maratonok" mindenkinek szólnak, az élen haladó a versenyzõknek (ismerem a hülye húzásaikat, a rendezõket sem engedik el maguk mellett sokszor, de õk az elsõségért küzdenek ...és ugye az a bizonyos gépszíj), a hobbystáknak akik sokszor brahiból csinálják a fesztivált (ezt nem volna muszáj mert annyira nem képzettek, hogy az esetleges váratlan helyzeteket kivédjék) és azoknak akik részben magukat szretnék leküzdeni a táv mellett.
Mindenkinek fel kell mérnie, hogy mire képes és azt bevállalva teljesíteni a 200 km-t. Így nem fogja a versenyzõket 1 órán keresztül bosszantani, nem is fog elkészülni az erejével, észreveszi a frissítõállomást és nem éhezik el, biztonságosan "hideg fejjel" tud mérlegelni és az odatévedõ intoleráns autóst sem küldi el melegebb éghajlatra, hanem nyel egyet lehúzódik és hazaér épen biztonságban többnyire jobb ídõerdménnyel, mintha az elõzõeket nem fogadná meg.
Ráadásul nekünk rendezõknek is könnyebb dolgunk lesz, ha kevesebb 20-30 fõs csoportot kell segítenünk, az egyenkéntizõkkel v a kis 3-5 fõs csoportokkal szemben.
Jó felkészülést!
Prohi
A "maratonok" mindenkinek szólnak, az élen haladó a versenyzõknek (ismerem a hülye húzásaikat, a rendezõket sem engedik el maguk mellett sokszor, de õk az elsõségért küzdenek ...és ugye az a bizonyos gépszíj), a hobbystáknak akik sokszor brahiból csinálják a fesztivált (ezt nem volna muszáj mert annyira nem képzettek, hogy az esetleges váratlan helyzeteket kivédjék) és azoknak akik részben magukat szretnék leküzdeni a táv mellett.
Mindenkinek fel kell mérnie, hogy mire képes és azt bevállalva teljesíteni a 200 km-t. Így nem fogja a versenyzõket 1 órán keresztül bosszantani, nem is fog elkészülni az erejével, észreveszi a frissítõállomást és nem éhezik el, biztonságosan "hideg fejjel" tud mérlegelni és az odatévedõ intoleráns autóst sem küldi el melegebb éghajlatra, hanem nyel egyet lehúzódik és hazaér épen biztonságban többnyire jobb ídõerdménnyel, mintha az elõzõeket nem fogadná meg.
Ráadásul nekünk rendezõknek is könnyebb dolgunk lesz, ha kevesebb 20-30 fõs csoportot kell segítenünk, az egyenkéntizõkkel v a kis 3-5 fõs csoportokkal szemben.
Jó felkészülést!
Prohi
#918
Posted 2006. March 11. - 09:27
Csatlakoznék az elõttem szólokhoz!:beer:
Nekünk hobby bringásoknak nem hiszem, hogy az a cél, hogy menjünk egy órát a fõmezõnnyel, aztán totál besavasodott lábakkal kóvályogjunk 30-al a másik 160 km-en. A figyelem és a koncentráció (nameg a türelem és a tolerancia a közlekedés "egyéb" résztvevõivel szemben) se az igazi akkor. Számomra a legnagyobb tapasztalat az volt, amikor elmentünk a menõkkel kb 1 órát, aztán egy kb 40 fõs boly visszamaradt második csoportnak, a végén ebbõl négyen(!) maradtunk. Eredmény: a célba kb két órán keresztül érkezõ kóválygó szédelgõ, napszúrást szenvedett, eléhezett, ingerült, mindenkinek beugató és bemutató fittness bajnokok. Állandó konfrontáció a türelmetlenebb autósokkal akiknek a hócipõje tele volt velünk.
Arról nem is beszélve, hogy rengeteg olyan "bringást" láttam aki a legalapvetõbb dolgokkal nem volt tisztában a bolyozással, az együtt haladással kapcsolatban.
:offtopic: Mi tíz éve rendezünk triatlon versenyeket, versenybíróskodom is, de amit a kerékpáros pályán tapasztalok az valami életveszély, és sajnos a legtöbbször maguk a versenyzõk okolhatók a történtekért. Van, hogy a motoron ülve alig jutunk elõre... Kicsit szélesre fogják a bolyt:wallbange
Jaj bocs egy kicsit hosszú lett!
Nekünk hobby bringásoknak nem hiszem, hogy az a cél, hogy menjünk egy órát a fõmezõnnyel, aztán totál besavasodott lábakkal kóvályogjunk 30-al a másik 160 km-en. A figyelem és a koncentráció (nameg a türelem és a tolerancia a közlekedés "egyéb" résztvevõivel szemben) se az igazi akkor. Számomra a legnagyobb tapasztalat az volt, amikor elmentünk a menõkkel kb 1 órát, aztán egy kb 40 fõs boly visszamaradt második csoportnak, a végén ebbõl négyen(!) maradtunk. Eredmény: a célba kb két órán keresztül érkezõ kóválygó szédelgõ, napszúrást szenvedett, eléhezett, ingerült, mindenkinek beugató és bemutató fittness bajnokok. Állandó konfrontáció a türelmetlenebb autósokkal akiknek a hócipõje tele volt velünk.
Arról nem is beszélve, hogy rengeteg olyan "bringást" láttam aki a legalapvetõbb dolgokkal nem volt tisztában a bolyozással, az együtt haladással kapcsolatban.
:offtopic: Mi tíz éve rendezünk triatlon versenyeket, versenybíróskodom is, de amit a kerékpáros pályán tapasztalok az valami életveszély, és sajnos a legtöbbször maguk a versenyzõk okolhatók a történtekért. Van, hogy a motoron ülve alig jutunk elõre... Kicsit szélesre fogják a bolyt:wallbange
Jaj bocs egy kicsit hosszú lett!
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#919
Posted 2006. March 10. - 17:31
Kedves Emptytrash!
Benned egy szabó veszett el úgy látom!
Egyébként jogos a kérdés, utána fogok nézni, ígérem!
Pcycle-nek igaza van és köszi!
A fejfára hiába írják rá: Neki elsõbbsége volt!
Aztán meg senkinek nem esne jól -sem a résztvevõnek sem nekünk rendezõknek, ha néhány renitens szabálytalankodót jól megbütetnének és miattuk a jövõben nem adnák meg az engedélyt a verseny lebonyolítására!
Itt a teljesítés a cél és az, hogy magadat legyõzve teljesítsed a távot. Nincs plusz jutalom azért mert nem 5 óra 50 alatt, hanem 5 perccel elõbb 5:45 alatt értél be. De lehet, hogy az az 5 perc pont a testi épségedet óvja meg.
Prohi
Benned egy szabó veszett el úgy látom!
Egyébként jogos a kérdés, utána fogok nézni, ígérem!
Pcycle-nek igaza van és köszi!
A fejfára hiába írják rá: Neki elsõbbsége volt!
Aztán meg senkinek nem esne jól -sem a résztvevõnek sem nekünk rendezõknek, ha néhány renitens szabálytalankodót jól megbütetnének és miattuk a jövõben nem adnák meg az engedélyt a verseny lebonyolítására!
Itt a teljesítés a cél és az, hogy magadat legyõzve teljesítsed a távot. Nincs plusz jutalom azért mert nem 5 óra 50 alatt, hanem 5 perccel elõbb 5:45 alatt értél be. De lehet, hogy az az 5 perc pont a testi épségedet óvja meg.
Prohi
#920
Posted 2006. March 10. - 14:31
A mezzel kapcsolatban kérdeznék egy olyat, hogy a méretezés mennyire "normális" ?
Mert mostanában mindig megszivtam a méretekkel és nem tudom mit jelöljek be a nevezésnél.
BBB-böl pl L-es kell! Northwave-böl pedig XL-es!
Italy design vagy Europe design?
Bocs ha valaki már feszegette a témát!
Mert mostanában mindig megszivtam a méretekkel és nem tudom mit jelöljek be a nevezésnél.
BBB-böl pl L-es kell! Northwave-böl pedig XL-es!
Italy design vagy Europe design?
Bocs ha valaki már feszegette a témát!