Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#19301
Írta 2006. január 24. - 00:20
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#19302
Írta 2006. január 24. - 00:13
egy tonnás vagy nehezebb autóban pedig ez egy bizonyos tartalék, ami arra jó hogy egy elõzést végig tudj vinni, ne kelljen beleállnod a fékbe, és visszarántanod a saját sávodba
LL: nemérted.
gyárilag gyenge autót nem lehet tuningolni, 10-20 lóerõ nem számít.
erõs autón meg alapból rendes futómû van, komoly dolog 150-170 felett van legelöbb... mármint 150 körül kéne egy normál GONDOZOTT fék és futómûrendszert cserélni..
de ezt meg normál autóból nem lehet nagyon kicsikarni csak aranyáron.. amibõl új autó kijön, ill egy fék is belefér...
#19303
Írta 2006. január 24. - 00:09
LL: ez a szöveg meg olyan kommersz már.. fék meg futómû (erõs autóhoz jár ugye ez szériában, gyengébõl meg nem lehet erõset csinálni csak normálisat)
és én elszórakoznék egy 200 lovas autóval is. kevés a mostani. nem lehet vele rendesen elõzni.
200 lovacskával már lehetne.
az erõsén is lehet ám okosítani.
például a clio alatt se gyári futómû van. nem véletlenül.
mert hiába "sport" modell még lehet rajta javítani, nem keveset.
jó, a fék az járt hozzá. (kölyöknek mondom: szellemvárosi OMW, fentrõl érkezel kanyarodsz be a kúthoz, ahol a 3kisút el kezd találkozni nekiállsz fékezni. 200ról. normális?!)
gyengébõl is lehet... renaultclubbon van egy srác 1.2-es "rettenet" clioból csinált, majdnem morci cliot valami 127Le rémlik
mindjá megkeresem a lapját.
thez: hány kg a golfkocsi? elég bele 130 is
De ha jó a pilóta akkor semmi gondot nem okoz neki egy gyári futómû.
már bocs, de ez hülyeség.
lehetsz akármennyire PRO, de nem tudsz úgy autózni gyári futómûvel, mint egy szabottal.
persze.. nem kell anynira nyomni neki kanyarban. de akkor minek a több LE ?
ha komolyan gondolod, akkor kell futómû is.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#19304
Írta 2006. január 24. - 00:07
Persze az is hozzátartozik, csak az már nem kimondottan a teljesítmény növelését segíti, hanem a biztonságot. De ha jó a pilóta akkor semmi gondot nem okoz neki egy gyári futómû. Aki egy 20 éves autót elvezet, annak egy mai autó futómûve kész felüdülés, mind útfekvés, mind fékerõ tekintetében.
azaz. egy tuninggal nem lehet olyan gondot okozni, hogy más fék és futómû kelljen.
egy autócserével igen, de abban meg van fék is.
#19305
Írta 2006. január 24. - 00:07
Ebben csak az a para, hogy a 200 LE-s kocsival nem a százzal menõ autókat akarnád(nám) elõzni, hanem a 200-zal menõket...és akkor az sem lenne elég...:chin:és én elszórakoznék egy 200 lovas autóval is. kevés a mostani. nem lehet vele rendesen elõzni.
200 lovacskával már lehetne.
#19306
Írta 2006. január 24. - 00:06
és amikor teljesítmény növelésen jár az agyunk, akkor ugye nem felejtjük el a futómûvet meg a féket sem. ugyí?
Persze az is hozzátartozik, csak az már nem kimondottan a teljesítmény növelését segíti, hanem a biztonságot. De ha jó a pilóta akkor semmi gondot nem okoz neki egy gyári futómû. Aki egy 20 éves autót elvezet, annak egy mai autó futómûve kész felüdülés, mind útfekvés, mind fékerõ tekintetében.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#19307
Írta 2006. január 24. - 00:06
no mind1.
ez egy örök vita forrása lehet.
lúzerek ne üljenek ilyenbe:p:o
#19308
Írta 2006. január 24. - 00:02
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#19309
Írta 2006. január 23. - 23:53
vagy motorcsere.
Kölök: itt is volt érden ilyen.. azért jött már a 26 éves srác csinálni jogsit, mert okozott egy nagy balesetet, és rájött hogy kérhetik egy egy ilyen után a jogsiját(5 év vezetés alatt)
persze mindig autóval jött a sulihoz meg vezetni is:p
gyökkerek:D
LL: ez a szöveg meg olyan kommersz már.. fék meg futómû (erõs autóhoz jár ugye ez szériában, gyengébõl meg nem lehet erõset csinálni csak normálisat)
és én elszórakoznék egy 200 lovas autóval is. kevés a mostani. nem lehet vele rendesen elõzni.
200 lovacskával már lehetne.
#19310
Írta 2006. január 23. - 23:53
ha 100Le "kell" egy FULLkezdõ autósnak, akkor nehogymá egy gyakorlott sofõr esetében a 200on kiakadás van
és amikor teljesítmény növelésen jár az agyunk, akkor ugye nem felejtjük el a futómûvet meg a féket sem. ugyí?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#19311
Írta 2006. január 23. - 23:51
de amugy nem igazán lehet egy szívót felhozni 85rõl 112 lóerõre.. max 95 sztem...
Megoldható a dolog. Új programozás, könnyített dugattyúk+hajtókar, sportvezérmûtengely, könnyített fõtengely, sportlészûrõ, sportdob+leömló, polírozott beömlõ, sportlégszûrõ, új szelepek, új gyújtásrendszer, új hûtés, váltóáttételcsere, stb. Nem lehetlen, csak nagyon drága.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#19312
Írta 2006. január 23. - 23:47
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#19313
Írta 2006. január 23. - 23:43
:D
vagy nem kell keménykedni 1 hónapos jogsival(dehogynem)
nkem bejött:p
#19314
Írta 2006. január 23. - 23:42
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#19315
Írta 2006. január 23. - 23:39
de amugy nem igazán lehet egy szívót felhozni 85rõl 112 lóerõre.. max 95 sztem... még turbósat se igazán max komoly beavatkozással
amugy én se vok biztos benne h fél-1 éves jogsival kevés lenne a 85 le.. max ha f1 versenyzõ akar lenni:)
nyomni nemnagyszám azt énis tudom 1 hónapos jogsival pedig abszolut balfax vagyok még
#19316
Írta 2006. január 23. - 23:33
még az a középkoru nõ is tudta nyomni az M5-ösön a suzukival....
#19317
Írta 2006. január 23. - 23:31
meg hogy is van?
egyenesben a hülye is tudja taposni.
gyáááááááá 1988
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#19318
Írta 2006. január 23. - 23:25
próbáld szlalomban megverni!
#19319
Írta 2006. január 23. - 23:14
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#19320
Írta 2006. január 23. - 22:28
sztem inkább tanulj meg vezetni, aztán jaszkarizz