Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1881
Írta 2010. augusztus 27. - 01:02
#1882
Írta 2010. augusztus 26. - 15:02
Én mégis a rendszámos felé hajlanék, igaz az kétszer enniy píz.
#1883
Írta 2010. augusztus 26. - 13:02
#1884
Írta 2010. augusztus 26. - 11:59
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1885
Írta 2010. augusztus 25. - 22:59
#1886
Írta 2010. augusztus 25. - 22:25
#1887
Írta 2010. augusztus 25. - 22:06
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1888
Írta 2010. augusztus 25. - 21:49
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1889
Írta 2010. augusztus 25. - 21:47
#1890
Írta 2010. augusztus 25. - 21:24
APRILIA LEONARDO - www.hasznaltmotor.hu
vélemény? esetleg hasonló árban más?
eddig bringával jártam de elegem lett a napi 3 órás bringázásokból , ezzel meg máv felébõl 20 perc alatt beérek...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1891
Írta 2010. augusztus 23. - 21:50
nem szoktam unatkozni ;-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1892
Írta 2010. augusztus 23. - 21:37
karbonszalas szerkezetet kene vakumozni
miben mesterkedsz?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1893
Írta 2010. augusztus 23. - 20:40
Múltkor elõkerült ez a fogyasztás téma. akkor egy kis adalék. Csorna - Budapest ( némi belvárosi kacskaringóval ) 1.4 hdi 3 fõ plusz cuccok 4.8 l /100 km. Pályán 130, autóúton 95. Ami meglepett, hogy lehúzott ablakokkal lett ennyi.
lehúzott ablakokkal 130nál nincs kuuuuuvanagy huzat, zaj?
vagy fullfaceben voltál?
#1894
Írta 2010. augusztus 23. - 19:53
Gyanús vagy te nekem!
Mit akarsz szívni a vákummal és mennyire?
karbonszalas szerkezetet kene vakumozni
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1895
Írta 2010. augusztus 22. - 22:38
#1896
Írta 2010. augusztus 20. - 22:18
Ez a papír azt mondja:szivos autoban is van fekrasegites
benzinesnel ugy ahogy sala mondja
dieselben meg igy Opel astra Diesel vákum szivattyú
de nem tudom hogyan mukodnek es mire kepesek
"Vacuum pumps can be reciprocating or
rotary devices and are made from a com-
bination of aluminium, steel and plastic
parts. Vacuum pumps are usually moun-
ted directly on the vehicle‘s engine"
Van benne pár görbe is, persze ez csak egy típust mutat be:
http://www.wabco-aut...acuum_Pumps.pdf
Talán segít.
edit:
Sala kérdését is megválaszolják :-)
"To lubricate internal components and
to ensure sealing of moving parts, the
pump requires oil feed via the engine
lubrication circuit. The oil is then ex-
hausted back into the engine together
with the air from the booster."
Általános leírás:
http://en.wikipedia....Manifold_vacuum
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#1897
Írta 2010. augusztus 19. - 19:54
#1898
Írta 2010. augusztus 19. - 19:38
Múltkor elõkerült ez a fogyasztás téma. akkor egy kis adalék. Csorna - Budapest ( némi belvárosi kacskaringóval ) 1.4 hdi 3 fõ plusz cuccok 4.8 l /100 km. Pályán 130, autóúton 95. Ami meglepett, hogy lehúzott ablakokkal lett ennyi.
annyit eszik a fusion is ugyanezzel a motrral
az elsõ autó amiben nemhogy alá menni nem tudok a gyári "igéretnek" de még elérni se (4,6 lenne)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1899
Írta 2010. augusztus 19. - 19:16
#1900
Írta 2010. augusztus 19. - 18:51
Mit akarsz szívni a vákummal és mennyire?