Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#18341
Írta 2006. március 18. - 22:00
Ismét bizonyított a cégünknél ,hogy mlen erõs a transit eleje.
Szegény 120-as skodának betoltam a motorját az utastérbe.
Ciki!!
#18342
Írta 2006. március 18. - 21:58
Cruxos, te sem tudod hogy jön le a hangszórófedél a Poloban?
gondolom a golf 4nek is ilyen a rendszere, jettának, passatnak, stb
#18343
Írta 2006. március 18. - 19:42
#18344
Írta 2006. március 18. - 19:00
http://autobook.uw.h...Haynes 1999.JPG
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18345
Írta 2006. március 15. - 20:21
142246 Also Tömités Készlet 54005900 Ajusa Garnitura 9851 FT 54005900
141591 Felsö Tömités Készlet 52018100 Ajusa Darab 12359 FT Vw-4600
1403059 Hengerfejcsavar Készlet 81000300 Ajusa Garnitura 3249 FT
140330 Hengerfejtömités 10022000 Ajusa Darab 4420 FT Vw-4101
141590 Karter Tömités 14034800 Ajusa Darab 557 FT Vw-4501
141598 Kipufogosor Tömités 13002000 Ajusa Darab 367 FT =13002100, Vw-5402 4 Darab
140333 Szelepfedél Tömités Készlet 56000200 Ajusa Darab 737 FT Vw-4111-j
141575 Szelepszár Szimering Készlet 57004900 Ajusa Garnitura 4146 FT Vw-3119-j
359002 Szijfeszitö C731 Interauto Darab 3460 FT 121 Fogas
334082 Szijfeszitö Görgö Gt35701 Snr 72x27,5 Darab 4800 FT 1995 Elötti Autokhoz Is Jo 121 Fogas
140578 Szimering 15010800 Ajusa 32x47x10/7-b Darab 1776 FT Fötengely 32x47x10/7 4 Db/auto
140658 Szimering 15037900 Ajusa 85x105x12/10.3 Darab 4582 FT Fötengely 85x105x12 I
140101 Szivosor Tömités 13008900 Ajusa Darab 293 FT Vw-4402
30502 Vizpumpa Pa502 G.p. Darab 6982 FT ->80.07
361387 Vizpumpa 1139 Airtex Darab 6864 FT ->81.
na szal ami után van a FT az az ára a dolgoknak.
ezt olcsón(relatív) meg fogom úszni remélem:\
#18346
Írta 2006. március 15. - 20:06
A szelepsárszimerin cserére kb 30 ezret mondtak, amibe nincs benne a síkolás.
Gondolkozom a síkoláson is ,de azért hogy növeljem a kompressziót.
Sajnos lehetséges hogy a füstölés az olajlehúzó gyürûk kopása miatt is lehet,ami már drágább mulatság.Egy kompresszió méréssel sok mindenre fény derûlne.
#18347
Írta 2006. március 15. - 19:31
Amennyire en tudom az is benne van egy szazasban, amit Te irtal. 30-at munkadijra is szamolhatsz alapbol.
a 100as körüliben viszont már bennevan a dugattyúk, hajtókarok, és minden más is, viszont nagy a valószinüsége hogy ezt nekem nem kell lecserélnem, hisz ezeknek semmi gondja nincsen.
szóval csak hengerfejtömítés, szelepszárszimering, talán felfúrás(síkolás) szükséges, ha minden igaz.
(csak mivel nem értek hozzá, ezért várom egy tapasztat, esetleg ilyet átélt, vagy ilyet megcsinálni tudó véleményét, ötleteit, megjegyzéseit)
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#18348
Írta 2006. március 15. - 18:04
szóval csak hengerfejtömítés, szelepszárszimering, talán felfúrás(síkolás) szükséges, ha minden igaz.
(csak mivel nem értek hozzá, ezért várom egy tapasztat, esetleg ilyet átélt, vagy ilyet megcsinálni tudó véleményét, ötleteit, megjegyzéseit)
#18349
Írta 2006. március 15. - 17:58
ladak mocijat olyan 100+ korul szoktak full okositani.
igen, ha teljes felujitas volt akkor bejaratos.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18350
Írta 2006. március 15. - 17:34
max annyit jelent az egész hogy kinek volt pénze elõször forgalombahozni. de ennek meg nincs feltétlenül köze ahhoz, aki kitalálta.
egy motorgenerél minden hajtókar és dugattyú csere nélkül emberi áron megoldható?
(gondolok itt szelepszéárszimeringcsere, talán síkolás(?) és egyéb tömítések cseréje)
(a munkadíjjal számolok, az kb fix összeg)
és ha ez megtörtént akkor újra bejáratós lesz a motor?
(szerelésben jártasok írjatok légyszives!)
#18351
Írta 2006. március 15. - 16:23
#18352
Írta 2006. március 15. - 16:11
A valtozo szelepvezerlesben tevednek viszont. 70-es evek GM, eloszor fiatban volt aztan a 90-es evekben kerult a Honda jarmuveibe, majd a BMW jott es igy tovabb. Egyebkent ime a tortenelem: http://en.wikipedia....le_Valve_Timing
"
The first experimentation with variable valve timing and lift was performed by General Motors. GM was actually interested in throttling the intake valves in order to reduce emissions. This was done by minimizing the amount of lift at low load to keep the intake velocity higher, thereby atomizing the intake charge. GM encountered problems running at very low lift, and abandoned the project.
The first functional variable valve timing system, including variable lift, was developed at Fiat. Developed by Giovanni Torazza in the 1970s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers. The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%.
The next big step was taken by Honda in the late 1980s and 90s, where Honda began by experimenting with variable valve lift. Pleased with the results, engineers took the knowledge and applied it to the B16A engine, fitted to the Integra. From there it has been used in a variety of applications, from sport to utility, by many different auto makers.
In the year 1992, BMW introduced VANOS, their version of a variable valve timing system, on the BMW M50 engine used in the 3 Series."
a listat olyan bacsik raktak ossze emlekezetbol akik kulonfele autos szakujsagirok.
de van koztuk olyan is aki fejlesztomernok a mercinel.
amiben ott helyben nem voltak biztosak azok melle egybol bekerult a kerdojel.
szerintem nincs japan betamadas.
csupan van par ember akinek eleg eros uldozesi maniaja van.
Szerinted. En elhiszem, hogy lattal mar egy-ket dolgot, meg szerelsz, meg miazmas de talan nem kene a sajat izlesvilagodat mindenki szamara alapnak tekinteni... de gustibus non est disputandum azaz izled dolgaban pediglen nem vitatkozunk. Maradjunk ennyiben.
Jah és a végére mégvalami, az OLASZOK tudnak szép autót építeni, a többiek csak kaparnak utánnuk.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#18353
Írta 2006. március 15. - 16:02
igen, mitsu a gdi és a közvetlen benzinbefecskendezés.Japánok - GDI ( mindenhol más a neve ) - benzines közvetlen befecskendezés - Mitsubishi ?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18354
Írta 2006. március 15. - 16:00
egy szó V**NI
:lol1:
ha ezt nekem akkor légyszi úgy hogy értsem is
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18355
Írta 2006. március 15. - 15:56
#18356
Írta 2006. március 15. - 15:56
de van koztuk olyan is aki fejlesztomernok a mercinel.
amiben ott helyben nem voltak biztosak azok melle egybol bekerult a kerdojel.
szerintem nincs japan betamadas.
csupan van par ember akinek eleg eros uldozesi maniaja van.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18357
Írta 2006. március 15. - 15:50
L_L nem vágnék fel a bátyámmal, ha hiába vezetett 2 millió kilométert, ha már 2* is megfetrengtette a cliót.
Elöszöris nem vágtam fel. Megkérdeztem tõle, hogy mi a véleménye errõl az ABS szituról, elolvastam neki a kommenteket, aztán leírtam amit mond. ennyi.
kétszer megfetrengette?
Volt egy szalagkorlátos akció, amikoris egyrészt még "ismeretlen volt neki a verda, másrészt meg szar volt a futómû. (hogy az útról már ne is beszéljek.)
Önhibás balesete, /amiben más is kárt szenvedett olyan/ még neki se volt. /és itt jön az a rész, hogy pedig többet megy mint a lakosság nagy százaléka/
(egyedül a clio, de ugye sehol senki nem volt a közelben, tehát az áldozatok száma : 1 szalagkorlát.)
edit: arról nem is beszélve hogy megfetrengette? kapott egy pofont a szalagtól, de aztán megfogta ! , nem a fa, nem a betontömb, nem egy másik korlát, hanem õ.
öszintén szólva érzésem szerint arra se lett volna sok ember képes innen.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18358
Írta 2006. március 15. - 14:12
a változó vezérlést kurvarég kitalálták, két torkú karburátornak hívták: kisgáz - 1 torok nyitva, nagygáz - 2 torok nyitva
na ekkora hülyeség mellett nem tudok szó nélkül elmenni...
Micsodaaa???
A vezérlés és az üzemnyag adagolás két külön dolog egy motorban. a karbiból maximum a befecskendezés alakulhatot ki, de semmi köze a szelepekhez...
Ma beszólok ON:
Örülök , hogy sok infós és egyéb végzetségû ember nagyon felkészült az autós témában. Csak néha sírva röhögök itthon, miket tudtok írni...
L_L nem vágnék fel a bátyámmal, ha hiába vezetett 2 millió kilométert, ha már 2* is megfetrengtette a cliót.
Jómagam sose mondtam, hogy tudok vezetni, mégis két kissebb koccanáson kivül nem történt nagyobb baj. kop-kop.
És nem értek a kocsikhoz, de mégis egymagam építem az új versenyautó kábelezését elejétõl a végéig.
És ha az autókról szeretnék infót tudni, megkérdezem Léhi Sanyi bácsit, aki a Ferjáncz szerelõje közel 30 éve, és õ is azt valja , hogy nem tud mindent, csak a kora miatt nagyon sok mindent látott.
Néha kicsit olyan vd*n*sok vagyok vazze...
Jah és a végére mégvalami, az OLASZOK tudnak szép autót építeni, a többiek csak kaparnak utánnuk.
#18359
Írta 2006. március 15. - 13:58
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#18360
Írta 2006. március 15. - 13:51
Egyebkent latvanynak jo a wankel, havernak van RX-7, a motorterbe nezve vicces az a kis semmiseg, viszont veszettul megy. De normalis hasznalat mellett benyalja a 15 lityot es ha adja neki az ivet, akkor siman eleri a 20 lityos fogyit.
Tudom, hogy mindenhol megy a szétszerelés. De azt nem hiszem, hogy most a VW diktál és a jápán gyárakban hegyekben állnak az bámulatos VW-alkatrészek. Sok dolgot nem a japánok találnak ki elõször, de csak akkor kezdik el gyártani amikor normálisan mûködik és megfizethetõ: pl. a wankelmotor. A VW nemsokára leállítja a PD TDI motorok gyártását mert túl drága technológia.
A valtozo szelepvezerlest nem a japok talaltak ki, hanem a General Motors. Az elso valtozo szelepvezerlesu utcai autot a Fiat dobta piacra a 70-es evekben, utana jott a Honda 91-ben a B16A-os civic mocival, 92-ben a BMW az M50-es tipusuval (VANOS), aztan egyre tobben kezdtek el hasznalni.
Mellesleg a V-tec meg mindig gyenguc technika a VANOS-hoz kepest. A honda rendszere ket lepcsos, lent kis szelep, adott fordulat felett a nagy. Ennyi a moka. A VANOS lepcsozetmentes, folyamatosan valtozo szelepvezerles. Jelenleg egyebkent double-vanos van a BMW mocikban.
no mashol mar volt ilyesmi tema
ezert copy paste
Japánok:
- variálható szelepvezérlés (VTEC)
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak