Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#15781
Írta 2007. február 24. - 13:26
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#15782
Írta 2007. február 24. - 13:18
elvileg....
#15783
Írta 2007. február 24. - 12:44
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#15784
Írta 2007. február 24. - 12:24
Nincs mese, Small Block vagy Big Block
Tudom-tudom. Csak valaki szerezzen nekem kéziváltósat.
#15785
Írta 2007. február 24. - 12:20
I`m as fast as nobody!
#15786
Írta 2007. február 24. - 12:09
a TS-ben 100000 km-enként 100000 ft volt a gyertyacsere mikor ott dolgoztam.
olee készülj a futómû nyiszogására, kicsit harckocsis érzés, de a müködését nem befolyásolja
gondolom a legfrisssebb totalcar-os használttesztet olvastad;)
a TS-t állítólag sosem lehet tökéletesre összerakni, beállítani. Õ azt mondta, hogy veszek egy bármilyen olasz V6-ot, begurulok vele hozzá, ha nincs szerencsém, akkor otthagyok egy csomó pénzt, de utána tuti lesz a kocsi. Akár garanciát is vállal a következõ 100000 km-re, míg a TS-hez kb 4-5 ezrenként hozzá kell nyúlni.
Totalcart meg nem olvastam.Miért? Kéne?
#15787
Írta 2007. február 24. - 12:03
olee készülj a futómû nyiszogására, kicsit harckocsis érzés, de a müködését nem befolyásolja
gondolom a legfrisssebb totalcar-os használttesztet olvastad;)
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#15788
Írta 2007. február 24. - 12:00
#15789
Írta 2007. február 24. - 11:57
#15790
Írta 2007. február 24. - 11:16
#15791
Írta 2007. február 24. - 11:13
A guminál az elsõ a szélesség mm-ben (a zavar kedvvért), a perjel utáni szám az abroncs magassága a szélesség százlékában. Utána jön ugye hogy R=radiál, meg a belsõ átmérõ. Utána súlyszám, 250kg ->60as, 400kg->77es kb. Utána meg sebességindex, Q magasságtól tovább használható autópályán simán.
azér ha tévedtem vki javítson, kösz, rég vt már ez amikor teljesen emlékeztem.
#15792
Írta 2007. február 24. - 11:11
és milyen messze van egy német az olasztól:DValóban egy japán autó sosem fogja elérni egy német autó ergonómiáját...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#15793
Írta 2007. február 24. - 08:14
(Én az enzo h-t néztem ki)
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#15794
Írta 2007. február 23. - 23:41
http://www.intergumi.hu/enzo/cup/
Enzo Cup 7x15 4x100 ET35
azt honnan tudom, hogy jó lesz-e a kocsira, vagy sem?
meg, hogy mekkora gumi kell rá...
180-185/60?
vagy inkább álljunk oda egy gumis elé, hogy erre kérünk gummát?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#15795
Írta 2007. február 23. - 23:25
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#15796
Írta 2007. február 23. - 22:41
www.intergumi.hu
www.gumik.com
Felni kérdésben én gyári párti vagyok, vagy valami márkásabb darabra voksolnék, de az meg elég drága...
#15797
Írta 2007. február 23. - 22:38
Napi 5-6 órát vezetek. Kipróbáltam ezt Japán kocsival is. Hát nincs kedvem gyógytornára járni. Ennyi. Persze, hogy jó a motorja, persze, hogy szar mûanyag benne minden, ezáltal jól karbantartható. De egy olasz üzleti út után engem úgy kellett feszítõvassal kieszkábálni abból a sámliból. (Honda Accord)
Valóban egy japán autó sosem fogja elérni egy német autó ergonómiáját...
#15798
Írta 2007. február 23. - 22:27
#15799
Írta 2007. február 23. - 22:24
(de smart/merci sose)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda