Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#14821
Írta 2007. április 23. - 14:56
(és még olcsóbb is vagy 100k-val)
#14822
Írta 2007. április 23. - 14:36
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14823
Írta 2007. április 23. - 14:33
#14824
Írta 2007. április 23. - 14:29
#14825
Írta 2007. április 23. - 13:51
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#14826
Írta 2007. április 23. - 11:19
#14827
Írta 2007. április 23. - 10:22
#14828
Írta 2007. április 21. - 05:04
I`m as fast as nobody!
#14829
Írta 2007. április 21. - 02:32
A new study released by the Insurance Institute for Highway Safety lists the vehicles with the highest and lowest death rates. But as the data suggests, driver habits may have as much to do with fatalities as structural safety.
While the statistics may seem to suggest the vehicles with the highest death rates are the least safe, a closer look reveals driver behavior is almost certainly the deciding factor.
Take the Infiniti G35, for example. Its death rate is just 11 per million vehicles. Compare that to the nearly identical Nissan 350Z, whose death rate is a whopping 193 per million.
The vehicle with the lowest death rate is the Chevrolet Astro — an archaic minivan that performs horrifically in IIHS frontal crash tests (pictured). Despite this, its death rate is just 7 per million, compared to the infinitely safer Chevrolet Blazer, which has the worst death rate of 232 per million.
The lesson? It's not just what — it's how you drive.
Lowest Vehicle Deaths Per Million Vehicles
Chevrolet Astro: minivan very large - 7
Infiniti G35: luxury car midsize - 11
BMW 7 Series: luxury car very large - 11
Toyota 4Runner: 4WD SUV midsize - 13
Audi A4/S4 Quattro: 4dr car midsize - 14
Mercedes E-Class: luxury car large - 14
Toyota Highlander: 4WD SUV midsize - 14
Mercedes M-Class: 4WD SUV midsize - 14
Toyota Sienna: minivan very large - 17
Honda Odyssey: minivan very large - 17
Lexus ES 330: luxury car midsize - 18
Lexus RX 330: 2WD SUV midsize - 18
Toyota Sequoia: 2WD SUV large - 18
Honda Pilot: 4WD SUV midsize - 19
BMW X5: 4WD SUV midsize - 19
Highest Vehicle Deaths Per Million Vehicles
Chevrolet Blazer: 2dr 2WD SUV midsize - 232
Acura RSX: 2dr car small - 202
Nissan 350Z: sports car midsize - 193
Kia Spectra: hatchback 4dr car small - 191
Pontiac Sunfire: 2dr car small - 179
Kia Rio: 4dr car mini - 175
Chevrolet Cavalier: 2dr car small - 171
Mitsubishi Eclipse: 2dr car small - 169
Dodge Neon: 4dr car small - 161
Pontiac Grand Am: 2dr car midsize - 160
Chevrolet Cavalier: 4dr car small - 150
Ford Mustang: sports car midsize - 150
Ford Ranger: 4WD pickup small - 150
Mazda B Series: 2WD pickup small - 147
Mitsubishi Eclipse: convertible sports car small - 146
Mitsubishi Montero: Sport 2WD SUV midsize - 146
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#14830
Írta 2007. április 19. - 20:47
tulkepp nem cimeztem senkihez
de ha magadra vetted az jo
/tulkepp igen, pl te/
nem vettem magamra, csak mivel én írtam elõtte, azt gondoltam, hogy direkt nekem van címezve.
és ez a lúzeres rész kicsit fura volt
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#14831
Írta 2007. április 19. - 20:36
de ha magadra vetted az jo
/tulkepp igen, pl te/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#14832
Írta 2007. április 19. - 20:11
idonkemt elgondolkozom azon, hogy milyen jo lenne ha nagyon forgalmas uton effele luzerek nem nagyon lepkednenek bele a gazba.
mint én? :wtf::chin:
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#14833
Írta 2007. április 19. - 20:02
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#14834
Írta 2007. április 19. - 20:00
Hmmmm...?
szokásos.
hányás.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14835
Írta 2007. április 19. - 19:50
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
szédítõ! 6.ban 80-nál odalépvén nagyon nagyon bele tud préselni az ülésbe!
egy benzinesnél ilyen nem nagyon van!
átlagfogyasztást visszanéztem, meghûlve olvastam az 5,3-at...
egy tankkal elmegy olyan 800 km-t...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#14836
Írta 2007. április 19. - 18:01
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#14837
Írta 2007. április 19. - 17:22
#14838
Írta 2007. április 19. - 17:20
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#14839
Írta 2007. április 18. - 09:46
olcsóbb.
valamint hogy müködik? menetlevél kell ugye, kisteher a gép.
de ha magán tulajdonba kerül, mi lesz a "üzemeltetõ" helyére beírva? ill pecsét?
de leginkább átminõsíteni szeretném személygépjármûre.
3 személyes, dobozos, tolóajtó, hátrafelé nyíló hátsó ajtó, 1400kg.
Ha magánszemély a tulajdonos, akkor is kell mentlevelet vezetni, mert különben megbüntet a rend szigorú õre! Akkor a magánszemély nevét, címét kell beírni és semmi pecsét! Átminõsíteni, meg nem egyszerû dolog, mert át kell alakítani az autót. Kell bele hátra ülés, meg ablak... Nem lehetetlen, de szerintem nem éri meg!
#14840
Írta 2007. április 17. - 23:37
persze, hogy baromi sok penz az