Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Indította
lor
, 2006. január 12. 04:15
#14721
Írta 2007. május 07. - 23:15
en nem veszem rosszindulatusagnak, csak azt mondom, hogy egy mai korszeru autohoz kepest a golf eins meg a trabi is egy halom ocskavas.
mert randak a tekerok a trabiban az teny, de ne nevezt a golf muszerfalat dizajnosnak, mert idesz@rok
mindaketto ronda, es mindaketto mukodik.
ez most olyan, mintha azt ecsetelnenk, hogy a kanti vagy a dobfek alkalmasabb e montizasra. egyikse. tokmindegy mi a kulonbseg
mert randak a tekerok a trabiban az teny, de ne nevezt a golf muszerfalat dizajnosnak, mert idesz@rok
mindaketto ronda, es mindaketto mukodik.
ez most olyan, mintha azt ecsetelnenk, hogy a kanti vagy a dobfek alkalmasabb e montizasra. egyikse. tokmindegy mi a kulonbseg
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14722
Írta 2007. május 07. - 23:01
azért ezt cáfolnám, van módom az említett 4 kereküvel is menni néha, nem az anyósülésen.
amolyan inkább vicces gokartnak hívnám. (bár azokon van fék, és azért csattognak mert nincs benne rugózó elemmel, ellenben a trabanttal)
de pl autópályára fel se merészkednék vele, meg se fordult a fejemben.
és a golf amúgyis pihenõn van, és ha minden jól megy, jövõ ilyenkorra már buli autó lesz belõle.
Az egésznek köze nincs pl egy golfhoz.
igaz, majd 10 évvel öregebb nála, de ebben nem összegörnyedve kell ülni.
kényelmesen, hátradöntött ülésben, aminek van oldaltartása, a földbõl nem egy vasrúd jön ki mint váltó, nem egy ledsor próbálja felhívni a figyelmedet, hogy épp most fogyott ki a benya, nem egy kör alakú kapcsolót kell tekergészni hogy a lámpát, ami amúgy semeddig sem világít, bekapcsold, és akkor ez csak a sor legeleje. Ja és érintésre csukódnak az ajtók, nem kémlelõluk a szélvédõ, asszem más élményem nem fûzõdik a 4 ütemühöz...
Volt 2 ütemünk, na az kb ugyanaz a lol volt, csak 2 ütemmel kevesebbel, és kormányváltóval.
de amúgy igen, semmivel se rosszabb nála;)
(de ez személyes vélemény, az elmúlt hónapok tapasztalata;))
és mindezt mindennemü rosszindulat nélkül írtam, legalábbis remélem.
és nem a golfot istenítve, hisz fél lábbal már az ideiglenesen forgalomból kivont autók paradicsomában van. a szegény
#14723
Írta 2007. május 07. - 22:34
ez 5 eve volt teso.
es semmivel nem lassab/kevesbe konfortosabb mint a golfod.
es semmivel nem lassab/kevesbe konfortosabb mint a golfod.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14724
Írta 2007. május 07. - 22:33
#14725
Írta 2007. május 07. - 22:31
noigen. golden years. nekem a szocialista erabol mar csak a vw motoros trabi maradt. de az sokaig birta. pedig kapta a gyilkossagot tolunk
fantabulitrabcsi. megvolt vagy 8 evig, es meg mindig tokeletesen mukodo allapotban volt mikor eladtuk. [asszem 170ert vettuk `94ben, es kb 3kiloert adtuk el talan `02-ben] nesze neked inflacio
fantabulitrabcsi. megvolt vagy 8 evig, es meg mindig tokeletesen mukodo allapotban volt mikor eladtuk. [asszem 170ert vettuk `94ben, es kb 3kiloert adtuk el talan `02-ben] nesze neked inflacio
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14726
Írta 2007. május 07. - 22:26
ezerkettes zsiga,kulisszából kihúzható váltókarral rulez mindez '95-ben
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#14727
Írta 2007. május 07. - 22:17
tesom is, meg en is Citroen Visaval tanultunk. Az a faszi is arc. es ha azt a lom diesel Visat tudtad vezetni, akkor utana mar nem erhet meglepetes
basszus mar lassan 7 eves a jogsim... oregszem
basszus mar lassan 7 eves a jogsim... oregszem
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14728
Írta 2007. május 07. - 21:51
ne számítson már milyen autón tanulsz vezetni, dave!
nekem gyakorlatilag mindegy...., de ha arc az öreg és még peugeot is, akkor az egy jó kombó
#14729
Írta 2007. május 07. - 21:38
ne számítson már milyen autón tanulsz vezetni, dave!
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#14730
Írta 2007. május 07. - 21:37
http://www.budias.hu...&aloldal=ruzsak
Arc az öreg.
(na meg vizsga közben lebeszéli a vizsgáztató fejét - aki így nem figyel rád, se a vezetésre)
Arc az öreg.
(na meg vizsga közben lebeszéli a vizsgáztató fejét - aki így nem figyel rád, se a vezetésre)
#14731
Írta 2007. május 07. - 21:35
hát akkor én még nem mehetek, csak legelõbb július végén...
én is a peugeot 207et néztem ki autónak, a családnak csak peugeotja van, azokat szoktam néha vezetgetni falun meg mellékutcákban, márha anyu/apu odaadja...
én is a peugeot 207et néztem ki autónak, a családnak csak peugeotja van, azokat szoktam néha vezetgetni falun meg mellékutcákban, márha anyu/apu odaadja...
#14732
Írta 2007. május 07. - 21:04
a lényeg hogy 16.5 évesen kezdheted a tanfolyást, kresz vizsgára 16.75 évesen mehetsz, de gyakorlati oktatásra csak betöltött 17.ik életévedben mehetsz.
picit drágább mint az átlag, de nem egy puttó iskola.
nekem tetszett, arc az oktató, a pözsó 207-es. (lófarkas)
picit drágább mint az átlag, de nem egy puttó iskola.
nekem tetszett, arc az oktató, a pözsó 207-es. (lófarkas)
#14733
Írta 2007. május 07. - 21:02
thez,
kösz a tippet, szimpatikusak, és hó végén (május 30) indul egy tanfolyam is...de ezt a részt nem egészen értem:
ha én 1991. januárjának második felében születtem, akkor a május 30.án induló tanfolyamra jelentkezhetek-e?
kösz a tippet, szimpatikusak, és hó végén (május 30) indul egy tanfolyam is...de ezt a részt nem egészen értem:
betöltött 16,5 év (elméleti vizsgára bocsátható már a tanuló, ha az elõírt életkornál legfeljebb 3 hónappal fiatalabb, de gyakorlati oktatásra csak 17 évesen kerülhet)
ha én 1991. januárjának második felében születtem, akkor a május 30.án induló tanfolyamra jelentkezhetek-e?
#14734
Írta 2007. május 07. - 21:01
Dave: komolyan mondom, gyere érdre.
én 8 gyakorlati órát vezettem le, 2-2 alkalommal.
semmi forgalom, semmi jobbkezes, csak pár lámpa, meg 2 körforgalom.
aki meg ötödszörre nem megy át, annak el kéne gondolkodnia magán.
csak ne kerüljön ki az utakra :-)
én 8 gyakorlati órát vezettem le, 2-2 alkalommal.
semmi forgalom, semmi jobbkezes, csak pár lámpa, meg 2 körforgalom.
aki meg ötödszörre nem megy át, annak el kéne gondolkodnia magán.
csak ne kerüljön ki az utakra :-)
#14735
Írta 2007. május 07. - 21:01
sajna ez az egész átjutás csak szerencsejáték.
van akinek elsõre
van akinek 5ödszörre sem, pl egyik haverom szívott ezzel.. aztán miután 5ödsörre megvágták külön engedély meg minden.. szar lehet
nekem 3adszorra sikerült, ebbõl egyik bukás egy köcsög buszos miatt volt, 1 éve leírtam részletesen..
de az a baj h a bukás soroza egy ödögi kör. minél többször buksz, annál kevésbé van önbizalmad. és sok lóvéba kerül az egész.
van akinek elsõre
van akinek 5ödszörre sem, pl egyik haverom szívott ezzel.. aztán miután 5ödsörre megvágták külön engedély meg minden.. szar lehet
nekem 3adszorra sikerült, ebbõl egyik bukás egy köcsög buszos miatt volt, 1 éve leírtam részletesen..
de az a baj h a bukás soroza egy ödögi kör. minél többször buksz, annál kevésbé van önbizalmad. és sok lóvéba kerül az egész.
#14736
Írta 2007. május 07. - 20:23
Budaörsöt még ismerem is, csak az a gond, hogy már teltház van. nem vicc, a fõúton minden második autón T betû van, és minden harmadik motoros mögött ott megy az oktató...
Bpn haveromat 2x húzták meg forgalmin, mindkettõnek volt köze a bringásokhoz:D
elõször egy futár jött a belsõ sávban, egy ford tranzit meg kanyarodott keresztbe, mindezt dugóban. a futár pont a holtzónában volt, nem lehetett látni semelyik türköbõl sem. nem számított rá haverom, szerencsére csak egy párbeszéd lett a vége:
"kedves péter, legyen kedves leparkolni oda jobbra"
"rendben, biztosúr."
parkolás megvolt:
"most kérem mondja el, mit csinált rosszul!"
"én semmit. indexeltem, behúzodtam középre, közben figyeltem a tranzitra, de jött a bringásfutár, és egyik türköbõl sem látszott, pont a holtzónában volt"
"akkor kérem legközelebb állítsa be a tükröket rendesen, a viszontlátásra"
másodszor meg mentek volna át a bringaúton, havernak majd leesik a feje, úgy néz jobbra-balra, már a saját rendszámot ism egnézhetné elöl, úgy kinyújtja a nyakát, hogy nehogy jöjjön egy bringás. sehol senki, nyílegyenes szakasz volt, haver nekiindul, simán átmegy.
"kedves péter, legközelebb nézzen jobban körül, mert aztán még a végén legközelebb elüt egy kerékpárost, a viszontlátásra!"
Bpn haveromat 2x húzták meg forgalmin, mindkettõnek volt köze a bringásokhoz:D
elõször egy futár jött a belsõ sávban, egy ford tranzit meg kanyarodott keresztbe, mindezt dugóban. a futár pont a holtzónában volt, nem lehetett látni semelyik türköbõl sem. nem számított rá haverom, szerencsére csak egy párbeszéd lett a vége:
"kedves péter, legyen kedves leparkolni oda jobbra"
"rendben, biztosúr."
parkolás megvolt:
"most kérem mondja el, mit csinált rosszul!"
"én semmit. indexeltem, behúzodtam középre, közben figyeltem a tranzitra, de jött a bringásfutár, és egyik türköbõl sem látszott, pont a holtzónában volt"
"akkor kérem legközelebb állítsa be a tükröket rendesen, a viszontlátásra"
másodszor meg mentek volna át a bringaúton, havernak majd leesik a feje, úgy néz jobbra-balra, már a saját rendszámot ism egnézhetné elöl, úgy kinyújtja a nyakát, hogy nehogy jöjjön egy bringás. sehol senki, nyílegyenes szakasz volt, haver nekiindul, simán átmegy.
"kedves péter, legközelebb nézzen jobban körül, mert aztán még a végén legközelebb elüt egy kerékpárost, a viszontlátásra!"
#14737
Írta 2007. május 07. - 20:21
#14738
Írta 2007. május 07. - 19:07
Inkább ülj fel egy buszra, és gyere ki érdre.
www.budias.hu
ne szopasd magad budapesti tanulással!
max budaörs, de beljebb ne menj.
www.budias.hu
ne szopasd magad budapesti tanulással!
max budaörs, de beljebb ne menj.
#14739
Írta 2007. május 07. - 19:06
nem tudom mennyire off, de
a fõvárosban (inkább a budai oldal érdekel, az van a közelben. vagy Budaörs is jöhet) hol érdemes jogsit csinálni? jövõ januárban leszek 17, 17 éves kortól lehet gyakorlatizni, gondoltam addig megcsinálom nyáron az elméletet meg miegyebet...
a fõvárosban (inkább a budai oldal érdekel, az van a közelben. vagy Budaörs is jöhet) hol érdemes jogsit csinálni? jövõ januárban leszek 17, 17 éves kortól lehet gyakorlatizni, gondoltam addig megcsinálom nyáron az elméletet meg miegyebet...
#14740
Írta 2007. május 07. - 18:47
ez a skoda barom jol nez ki mint valami alfa v ilyesmi. szexi
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F