Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Indította
lor
, 2006. január 12. 04:15
#14001
Írta 2007. július 12. - 22:42
ferodo premier féktárcsából 25-30ezer/pár nagykeráron, ferodo premier fékpofa 8-12ezer/pár. 1 kocsira pedig ugye 2 pár tárcsa és 4 pár pofa kell....nem olcsó mulatság, na.
#14002
Írta 2007. július 12. - 14:42
nos igen
ott jon ki durvan a koltseg
bar az meg a regi fek volt
most mar kicsit jobban birja
de a ring meg most fek es gumi gyilkos
de amig nincs penz 1 millas fekszettre addig ez van
http://www.apracing....kekit/index.htm
ott jon ki durvan a koltseg
bar az meg a regi fek volt
most mar kicsit jobban birja
de a ring meg most fek es gumi gyilkos
de amig nincs penz 1 millas fekszettre addig ez van
http://www.apracing....kekit/index.htm
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#14003
Írta 2007. július 12. - 14:42
#14004
Írta 2007. július 12. - 14:03
Az amortizáció a drága. Ha jól emlékszem Bélának 1 ringes bohóckodás alatt 1 garnitúra fékbetét, meg akkor már gyakran a tárcsa is "csereérett" lett. A többirõl nem is beszélve...
#14005
Írta 2007. július 12. - 13:52
most úgy van asszem hogy saját kocsival 10 euro 1 kör.
de nem is az volt a húzós hanem a pilóta...
aznap majdnem fél milkát spóroltunk
de nem is az volt a húzós hanem a pilóta...
aznap majdnem fél milkát spóroltunk
#14006
Írta 2007. július 12. - 13:07
batyo ugy szamolta regen a ringes napokat, hogy minimum 100 rugo.
szal semmikepp nem olcso dolog korozni egy palyan.
igaz a ring nagyon auto gyilkos palya
szal semmikepp nem olcso dolog korozni egy palyan.
igaz a ring nagyon auto gyilkos palya
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#14007
Írta 2007. július 12. - 11:20
jogos de most nem én filmeztem. (kivéve az utolsót).csak elvesz a dolog lenyege.
jah legkozelebb rakd be a kesztyutartoba a kamerat
Majd szeptemberbe én filmezek és odafigyelek
amúgy elvileg tiltják a kamerázást ezért sokszor el kellett dugni
Ezzel kellett volna menni! http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
hát igen
amúgy jó arc volt a sofõr mert ennyi körért (összesen 10) ilyen kocsikkal !!rengeteg!! pénzt kellett volna kérnie de nekünk most elnézte az összeget
#14008
Írta 2007. július 12. - 10:35
Thy,
az Impact PG 65S rõl mit mond a szaki,megkérdeznéd nekem? árban jobb ,mint a DLS
az Impact PG 65S rõl mit mond a szaki,megkérdeznéd nekem? árban jobb ,mint a DLS
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#14009
Írta 2007. július 12. - 10:28
Hát nagy nehezen kész lett a hifi egy része. Kell még hozzá egy szép kiemelõkeret, mert kilóg a helyérõl a fej, de a hangja már most is gyönyörû, csak kicsit nyers még, de 60 óra és bejáródik:D
A szerelõ szerint most a tudásából kb 30%-ot tud, de majd kap erõsítõt is hamarosan.
Olee: ha aktív hajtást szeretnék, akkor kell valami másfajta keresztváltó? Lehet egyáltalán ilyet csinálni, ha nem gyári?
Üdv:Thy
A szerelõ szerint most a tudásából kb 30%-ot tud, de majd kap erõsítõt is hamarosan.
Olee: ha aktív hajtást szeretnék, akkor kell valami másfajta keresztváltó? Lehet egyáltalán ilyet csinálni, ha nem gyári?
Üdv:Thy
#14010
Írta 2007. július 12. - 01:22
csak elvesz a dolog lenyege.
jah legkozelebb rakd be a kesztyutartoba a kamerat
jah legkozelebb rakd be a kesztyutartoba a kamerat
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#14011
Írta 2007. július 12. - 00:24
#14012
Írta 2007. július 12. - 00:24
Ezzel kellett volna menni! http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpgna voltunk nordschleifen (meg még leszünk is) és volt egy kis meglepetés miszerint egy profi pilóta elvitt hármunkat három-három körre 3 kocsival.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#14013
Írta 2007. július 12. - 00:17
bubu a boxer hangbol ill a leomlobol adodo rotyogo ... hang
boxer es suabru sajatossag.
mivel full gyari a rendszer /es ezen valtoztani nagyon nincs szandekomban/
ezert annyira nem nyilvanul meg a hang.
de azert idonkent elojon. 8-)
gecc, hogy egy 530d 1660kg
igaz a z4 is 1485kg
egyedul a porsche ami vmennyire tisztesseges o 1395kg
nagyon hiznak az autok az utobbi idoben
boxer es suabru sajatossag.
mivel full gyari a rendszer /es ezen valtoztani nagyon nincs szandekomban/
ezert annyira nem nyilvanul meg a hang.
de azert idonkent elojon. 8-)
gecc, hogy egy 530d 1660kg
igaz a z4 is 1485kg
egyedul a porsche ami vmennyire tisztesseges o 1395kg
nagyon hiznak az autok az utobbi idoben
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#14014
Írta 2007. július 11. - 22:54
szakadj meg
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14015
Írta 2007. július 11. - 20:14
na voltunk nordschleifen (meg még leszünk is) és volt egy kis meglepetés miszerint egy profi pilóta elvitt hármunkat három-három körre 3 kocsival.
elsõként egy Z4 M hamann-al 360le atán egy porsche gt3-al 400le aztán meg az ismerõs 530d hamann-ával. nem volt rossz :lol1:
itt egy videó ha valakit érdekel:
elsõként egy Z4 M hamann-al 360le atán egy porsche gt3-al 400le aztán meg az ismerõs 530d hamann-ával. nem volt rossz :lol1:
itt egy videó ha valakit érdekel:
#14016
Írta 2007. július 11. - 18:51
1.0 T oltásabb lenne :-)
8.5 nemrossz egy ekkora szedántól, fõleg hogy régi benyás motorja van neki.
Mennyire rideg a beltere? Toyota fíling, vagy emberibb már/még?
8.5 nemrossz egy ekkora szedántól, fõleg hogy régi benyás motorja van neki.
Mennyire rideg a beltere? Toyota fíling, vagy emberibb már/még?
#14017
Írta 2007. július 11. - 18:43
tegyél bele 5000-es motort, mer ha csak leheled azzal is kijön a 8
cuki egyébként
cuki egyébként
#14018
Írta 2007. július 11. - 18:22
masodik evjaratos
elsonek ekformalyu a lampaja /befele szukul/
ez pedig masodik.
mennyit is fogyaszt a szivos, 8,5.
hat az nem 16/17-es atlag /mint belanak/
igaz nem is megy ugy
bar van aki kisporolja 13-14 korulre a turbosat.
elsonek ekformalyu a lampaja /befele szukul/
ez pedig masodik.
mennyit is fogyaszt a szivos, 8,5.
hat az nem 16/17-es atlag /mint belanak/
igaz nem is megy ugy
bar van aki kisporolja 13-14 korulre a turbosat.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#14019
Írta 2007. július 11. - 15:47
Feketében a Legacy jobb. A wrc kék az Impreza-ra való.
Viszont az arany felnik azok mindenképp kellenek
Viszont az arany felnik azok mindenképp kellenek