Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#13921
Írta 2007. július 24. - 22:13
#13922
Írta 2007. július 24. - 22:12
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13923
Írta 2007. július 24. - 22:07
cult pl:némileg fogalomzavarban szenvedek... cult... van köztünk majd egy évtized:D
http://www.carstylin....jpg?1184824040
amúgy:
A Cult-Society egy tuningirányzat ami Németországból indult és már Magyarországon is vannak követõi. Ebben a stílusban épült autók -rendszerint- Porsche, Audi, VW, Mercedes, AMG felniken gurulnak. Nagyon peres gumikkal, durva ültetéssel szigorúan gyári karosszériával készülnek. (morcosítás, szemöldök még belefér) Ezek a gépek általában átesnek egy tisztítókúrán ahol jelek/emblémák stb. eltávolításra kerülnek. Tiszta, sallangmentes, gyári karosszéria brutáis ültetés.
kb:)
#13924
Írta 2007. július 24. - 21:57
ki mondta hogy jó?
szted mi volt annó általunk a CULT mánia?
teljesen clear autó, és kész!
némileg fogalomzavarban szenvedek... cult... van köztünk majd egy évtized:D
#13925
Írta 2007. július 24. - 21:53
egy 110 lovas kocsira minek "pizzatartó":::? v@zz holnap rendelek a golfunkra fél misiért optikai tuningot... a 105 lóbólnem lesz több, de legalább többet fog enni:D:D
tényleg valaki mondja már el miért jó ennyire az optikai tuning, ha nincs mellette semmi ,ami ténylegesen erõsebbé teszi a kocsit??
ki mondta hogy jó?
szted mi volt annó általunk a CULT mánia?
teljesen clear autó, és kész!
#13926
Írta 2007. július 24. - 21:53
Mert a fél falut nem lehet elvinni egy próbakörre...tényleg valaki mondja már el miért jó ennyire az optikai tuning, ha nincs mellette semmi ,ami ténylegesen erõsebbé teszi a kocsit??
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#13927
Írta 2007. július 24. - 21:46
tényleg valaki mondja már el miért jó ennyire az optikai tuning, ha nincs mellette semmi ,ami ténylegesen erõsebbé teszi a kocsit??
#13928
Írta 2007. július 24. - 21:43
tiszta gazdaságos autó
enélkül pedig kiutál a többi calibrás
(aki nem hiszi, menjen le a lurdy házba péntek esténként... érdemes )
(ennyi pizzatartós 110 lóerõs autót nem sürün látni egy helyen)
#13929
Írta 2007. július 24. - 21:37
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13930
Írta 2007. július 24. - 21:28
valaki nagyon tud írni, az biztos
fél misi? az marha sok egy ilyenért. az ilyen okosgyerekek miatt kerül a mai napig ennyibe ez a típus
ha jobban nekiállsz böngészni, e30-as 88 körüli autókat kapsz 250ért.
Ami beltérben van olyan, sõt, cserébe pedig nem szükségszerüen totálkáros, enni nem eszik többet, cserébe vasból van, ami kapott korrózióvédelmet is...
és még BMW is, igaz nem mai darab.
#13931
Írta 2007. július 24. - 21:20
amugy röhögünk, de megnéztem a használtautón mennyiért lehet calibrát venni, és pislogtam... fél milla alatt is vannak tonnaszám.
4-5 éve még mindennél jobban szerettem volna egy turbós négykerékhajtású calibrát. közben lebeszéltek róla
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13932
Írta 2007. július 24. - 21:16
haver nemreg szinten ilyen pimpes volt
de megtert.
azota mar o is szivbol utalja az ilyen ledes lofaszokat matricakkal
/igaz beloluk el szoval pszt/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13933
Írta 2007. július 24. - 20:10
Az Opel Calibra...:
""Na jó akkor most leírom mit is gondolok a mai Calibrásokról általában. Elõször megvette Hans Stuttgart-ban, hajtotta 3 évig aztán rájött, hogy semmi esélye legyorsulni a helyi keménymag "csillagos" gárda 90%-át ami elég ciki. Mellesleg befejezte az egyetemet és a fizetésébõl már simán telik egy "csillagos" kupéra is. A kocsi egész jó állapotban volt, bár a turbo kicsit szét lett hajtva az SLK, CLK eleni nagy háborúban. Tõle egy Drezdai külvárosi HMCS(Dieter-Hans) vette meg aki a szüleitõl örökölt Wartburg után álmodni sem mert egy ilyen jó géprõl. Ment rá a tuning ezerrel, pisilõs gyerek a hátsó ablakra, kis ültetés, miegymás. Mostmár nem kellett félnie a hely GTi maffia-tól a piros lámpánál és a barátnõjét is lecserélhette végre egy szõke bögyösre. Annál meg tényleg nem volt jobb érzés amikor a hülye Magyarokat szivatta egy-egy Balatoni leruccanás alkalmával. Nagy ember lett, nagy f#sszal. Ez így is volt vagy 5 évig. A királyságnak hirtelen lett vége, amikor a turbo már amúgy is kezdte megadni magát és egy reggelbe forduló Scooter buli után a 80-al vett fekvõrendõr kicsinálta a futómûvet a szabálytalanul elõzõ lámpaoszlop pedig megcsavarta a karosszériát. A kocsi és a vezetõje is kezdett veszíteni frisseségébõl, a szõke babának lenõtt a szõkített haja és barna hajú anyukaként egyre másra a Zafira-kra pislogott. A Calibra átesett egy hevenyészett generálon, haver csinálta olcsón lett számítva. Szegény Cali utána hetekig állt egy kisvárosi kereskedés udvarán amíg meg nem jelent N.Béla, a magyar nepper. Bagóért megvette, hazavitte, kis átfényezés, kozmetika és máris kész a kiváló állapotú nagymamától, fûtött garázsban tartott 55000km-t futott "sportkocsi"... Na ezt vette meg az itthoni Gyúrós Tibi, akinek a Zsiguli már nem volt jó. Egyrészt azt a +10kg American Muscle proteint, Creatin-t és vizet amit az elmúlt két évben benyelt, a zsiga sem bírta már vonszolni, másrészt feltünt a környéken pár S4-es csákó akik mellett ciki lett volna a kedvenc Zsigájával furikázni. Zaudira nem volt elég pénz, de azért ez a "sportkocsi" még mindíg odab#szott a piros lámpánál. Fel is tette rá a "Hungárián Sztrítrészing Klub" matricát és Péntek este szorgalmasan kijárt vagizni a többi sztrítrészerrel. Akinek tetszett a verda az haver vót, elvitte egy körre sõt akár egy heti ingyen Creatin-t is adott neki. Akinek nem tetszett és meg tudta fogni azt vagy õ verte sz#rrá, vagy a mûvház mögött a bátyuskája, a GYúrós Balu, aki nagyon kemény csákó volt (kivéve ott alul), bõven 130kg fölött hála a sok koksznak. A kocsi szebb volt mint valaha. 16-os peres gumi (többé nem lehetett már meglátogatni a nagypapát a tanyán), iker-kályhacsõ hátulra (a Balu-nak kétszer át kellett menni a szomszédba fenyíteni, de aztán megszerették a hangját), ledek a mûszerfalra, sõt az antenna tetejére is, bár az mindíg leesett amikor elengedett a cellux. A lényeg, hogy gyönyörû volt, jobb volt mint bármi. Aztán a diszkó elõtt egy koccanásnál a karosszéria kettészakadt pontosan azon a vonalon ahol Dieter haverja extasy-tól remegõ kézzel annak idején hegesztette... nagyon ciki volt. ""
#13934
Írta 2007. július 24. - 14:28
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13936
Írta 2007. július 24. - 13:04
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13937
Írta 2007. július 24. - 08:02
#13938
Írta 2007. július 24. - 08:00
Edit: most nézem az alsó képeket máskor megnézem az összeset elõbb
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#13939
Írta 2007. július 24. - 02:09
http://www3.telus.ne...is/08 WRX 3.jpg
outback impi:
http://www.ftwracing...es-Images/3.jpg
http://users.bigpond.../pepper/08c.jpg
http://users.bigpond.../pepper/08a.jpg
http://www3.telus.ne...is/08 WRX 6.jpg
http://img.photobuck...re/IMG_4216.jpg
http://img.photobuck...re/IMG_4254.jpg
http://img.photobuck...re/IMG_4255.jpg
http://img.photobuck...re/IMG_4246.jpg
http://www.calebreynolds.ca/misc/5.jpg
http://www.calebreynolds.ca/misc/7.jpg
olloztam kicsit
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13940
Írta 2007. július 24. - 01:01
RAUH-Welt
B E G R I F F