Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#13761
Írta 2007. augusztus 14. - 23:57
semmi extrát nem csinálnak szolnokon a közlekedésfelügyeletnél.:scratchhe
zöldkártya meg 3 perc. szonda be, érték leolvas, kinyomtat, kész.
de ha van papirod az átalakitásról, akkor lehet elvileg bármit.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13762
Írta 2007. augusztus 14. - 22:12
ezt nem értem.
az ugynevezett "chiptuning" ami tulajdonképpen értõ kezekben egy kis számítógépes motoroptimalizáció, semmiféle "hardveres" müdosítással nem jár. nem szerelnek se be se ki semmit. változtat a gyújtás és a befecskendezés értékein, és kész.
ha ezt bárki észreveszi fékpad nélkül, az nem kispályás.
ergo zöldkártyáztatni ugyanugy fogom: bemegyek, kocsival beállok, szonda be a kipufogóba, és lemérik.
mûszakiztatni is szintén. motorszám nem változik, alvázszám nem változik...
nem értem a problémádat.
én most nem az ilyen beépíthetõ boxokról beszélek amugy.
csak sima számitástechnikáról.
mod: értelem szerûen fõleg a dizel autóknál van értelme ilyesminek, a benzineseknél nem annyira közkedvelt és 5 lóerõért nem is éri meg
arra gondolok, hogy ha full hivatalosan mérik le, nem jöhet e ki olyan érték, ami _nekik_ nem tetszik (nagyobb, ilyen olyan kibocsájtás, kisfaszom, nemtudom...)? én nem tudom, csak kérdezem.
a mûszakihoz meg annyiban van köze, hogy a vizsga egyik feltétele a zöldkártya megléte, de ettõl függetlenül a vizsgán is mérnek. ezt azért tudom, mert eddig magunk vittük az autót vizsgázni.
#13763
Írta 2007. augusztus 14. - 22:03
ezt nem értem.és ilyenkor mi van a zöldkártyáztatással, majd a mûszakival? le tudja vizsgáztatni a tulaj, vagy okosba kell 4x annyiért? (alapból olyan kocsira gondolok, ami egyébként rendben van)
az ugynevezett "chiptuning" ami tulajdonképpen értõ kezekben egy kis számítógépes motoroptimalizáció, semmiféle "hardveres" müdosítással nem jár. nem szerelnek se be se ki semmit. változtat a gyújtás és a befecskendezés értékein, és kész.
ha ezt bárki észreveszi fékpad nélkül, az nem kispályás.
ergo zöldkártyáztatni ugyanugy fogom: bemegyek, kocsival beállok, szonda be a kipufogóba, és lemérik.
mûszakiztatni is szintén. motorszám nem változik, alvázszám nem változik...
nem értem a problémádat.
én most nem az ilyen beépíthetõ boxokról beszélek amugy.
csak sima számitástechnikáról.
mod: értelem szerûen fõleg a dizel autóknál van értelme ilyesminek, a benzineseknél nem annyira közkedvelt és 5 lóerõért nem is éri meg
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13764
Írta 2007. augusztus 14. - 21:10
csinálnak belõle 95-100 lóerõt, meg 230-240 Nm-t egy egyszerû átprogramozással.
és ilyenkor mi van a zöldkártyáztatással, majd a mûszakival? le tudja vizsgáztatni a tulaj, vagy okosba kell 4x annyiért? (alapból olyan kocsira gondolok, ami egyébként rendben van)
#13765
Írta 2007. augusztus 14. - 18:18
Azért a "gyalázó autóról" nekem elsõre nem egy 16 éves, 136 lovas gép jut az eszembe, mégha nincs egy tonna, meg itt tuning, ott tuning, akkor se...
épp ezért gyalázó.... ha egy porsche elmegy melletted akkor, hát na ja...
de ezen meglepõdsz, fõleg amikor beprobálod, mer menõ vagy.
amúgy itt tuning - ott tuning. gyárilag 8,9alatt van 100on. nem igazán kell hozzá tuning, hogy meglepetést okozz.
ide ismét jöhetne a sportautó dolog. de nemértem..pont erre gondoltam egy taposott öreg francia autóért elgondolkodtató az ár...de azért sok sikert hozzá
ha egy átlagautóval tartósan kavarsz (mondjuk) 170el, vagy hülye gyerek módjára gyorsulgatsz a lámpáknál, na azt hívják széttaposott autónak az én véleményem szerint.
ez az autó "erre született"
Lord
most elvonatkoztatva a Te autódtól...
beszélgettünk haverral az autóvásárlásról.
mindketten egy széria autót vennénk, s magunk kezdenénk "gyúrni". mert egy gyári autó nagyobb eséllyel van széthajtva, mint egy tuningolt.
ezzel csak azt akarom mondani, hogy sokan nem fogják elhinni az autóról, amin alufelni van, meg ültetés, meg körbespoilerezett, hogy az megkímélt.
az õszinteséged viszont becsülendõ - hogy törtétek -, de sajnos ez sokakat el fog tántorítani.
ok vonatkoztassunk.
bár nem értelek..
"gyári autó nagyobb eséllyel van széthajtva, mint egy tuningolt" ?!?
alufelni - minden kicsit is "tehetõsebb" autón van
ültetés - gyári. tudod... sportautó. /a faszomnak kell lamborghini, hisz le van ültetve :D/
körbespoiler - ezt se tudom teljesen mire vélni, egyetlen _egy darab_ nem gyári karosszériaelem van rajta, a hátsóajtón lévõ spoiler.
azt meg egy szóval se említettem, hogy megkimélt. /sportautó, amit nem rugtak.... ez olyan, mint amikor xy a 200at mozgó bringájával csak dózerutakon gurulgat./
a f@szomat se eredekli megkimelt-e egy sportos gep
szervizelve legyen rendesen!
lásd feljebb utolsó mondat...
de amúgy tényleg lesz ami lesz...
bennem már fogalmazodtak meg perverz gondolatok. :angevil:
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13766
Írta 2007. augusztus 14. - 12:33
piros sedan v 5 ajtós
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#13767
Írta 2007. augusztus 14. - 12:24
eleve kombit keresek astrából.Hogy tetszik a kombi?
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
csak a fehéret hanyagoljuk annak sokkal nagyobb az esélye, hogy céges verda volt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13768
Írta 2007. augusztus 14. - 11:47
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#13769
Írta 2007. augusztus 14. - 10:48
gondoltam énNem neked címeztem, hanem általánosságban a topikot olvasgatva. Téged ésszerûbb és racionálisabb csákónak ismerlek.
oda jutottam, hogy 1.7 dti astra lesz a nyerõ.
75 lóerõ, bruttó 50-70 ezer körül megbizható helyen is csinálnak belõle 95-100 lóerõt, meg 230-240 Nm-t egy egyszerû átprogramozással. ha NAGYON óvatos vagyok 4,5 liter, ha taposom 6 liter gázolaj.
van belõle választék is, 1,5 milla alatt 4 légzsák meg abs és klima ugye alap.
tudom, hogy hangosabb mint egy kereplõ, és azt is tudom, hogy ezek nagyrésze céges verda visszapörgetett órával. egyéb ellenérv?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13770
Írta 2007. augusztus 14. - 08:05
Nem neked címeztem, hanem általánosságban a topikot olvasgatva. Téged ésszerûbb és racionálisabb csákónak ismerlek.ha nem érdekelne, hogy mennyi lesz fenntartani, akkor énis a8-ast vennék másfél milláért. vagy csak egy kétliteres turból 9-5 saabot.
de sajnos etetni kell az ótót, fizetni rá a kötelezõt, a teljesitményadót, meg ugye alkatrészvásárláson is törni kell a fejem, ha valami megadja magát.
ezért jutottam el többek véleménye alapján az astráig és a focus-ig.....
#13771
Írta 2007. augusztus 13. - 15:23
ha megvan a kocsid benne, megtudod mennyit kell valójában fogyasztania.Oszt vagy bejön, vagy nem:)Nekem 1L-el jobb:)
Más: a Chevim manualja azt írja, hogy ha sokat használod városban, vagy vontatsz, akkor 5000-enként olajcsere...ez vajon másra is igaz? Mert a kisautót szinte csak városban hajtom...
#13772
Írta 2007. augusztus 12. - 22:35
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13773
Írta 2007. augusztus 12. - 22:26
vagyis csak eloirasban kell cserelni 100-asonkent.
ha az auto torve volt az biza mas teszta!
az nem a normalis hasznalat miatt van
es szeria auto alol is kiesik a lengokar
ugye?!
de mire egy szeriat felpakolsz futomuvel hajtaslanccal egyebekkel
az nem keves penz.
es azt senki nem fizeti meg neked kesobb.
/nemtom konasek miben gondolkodtak akkor az elmeleti turan/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13774
Írta 2007. augusztus 12. - 18:40
a f@szomat se eredekli megkimelt-e egy sportos gep
szervizelve legyen rendesen!
meg ne legyen versenyzo palyabejaro gepe vagy ilyesmi
amit egy atlag juzer ad neki azt birnia kell
naja..
utána alattad esik ki az olajcserélt "sportauto" lengõkarja...
tiszta élmény:)
na meg a jobb oldala 4 centivel rövidebb, a hátsó kerekek meg keresztbe futnak, de a vezérmûszíjat is cserélik legalább 80e kmenként!!!
#13775
Írta 2007. augusztus 12. - 16:23
szervizelve legyen rendesen!
meg ne legyen versenyzo palyabejaro gepe vagy ilyesmi
amit egy atlag juzer ad neki azt birnia kell
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13776
Írta 2007. augusztus 12. - 16:19
egy taposott öreg francia autóért elgondolkodtató az ár...de azért sok sikert hozzá
Lord
most elvonatkoztatva a Te autódtól...
beszélgettünk haverral az autóvásárlásról.
mindketten egy széria autót vennénk, s magunk kezdenénk "gyúrni". mert egy gyári autó nagyobb eséllyel van széthajtva, mint egy tuningolt.
ezzel csak azt akarom mondani, hogy sokan nem fogják elhinni az autóról, amin alufelni van, meg ültetés, meg körbespoilerezett, hogy az megkímélt.
az õszinteséged viszont becsülendõ - hogy törtétek -, de sajnos ez sokakat el fog tántorítani.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#13777
Írta 2007. augusztus 12. - 16:06
öö lehet benézem, de ezt a cliora?
tessék, más szögbõl:
A clióval együtt linkelt hondára értettem.
van aki álmodozik gyalázó autóról és van aki hajt olyat sokkal kevesebbért...
XJR jaguar 200ig nem akart elõzni.
Az szép. Engem meg az érdekel, hogy az autó kényelmesen elvigyen a-ból b-be. Gond és probléma nélkül. Tudjon tartósan 150-et, ne kelljen gondolkodni egy-egy elõzésen és beleférjen a két canga meg a cucc.Meg ne kelljen sokat tökölni vele (értsd szervíz)
Asszem legközelebbi járgány astra caravan lesz. hat sebesség, dízel (??). mondjuk. lehet hogy nem.
amúgy birom az ilyen kis méregzsákokat, mint a clio. de olyan mint a zsiráf.
a skyline meg jobban megéri mint a clio, mert járnak hozzá a p..ák is.
vagy nem?! :chin: mer' ha nem, akkor sz.r
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#13778
Írta 2007. augusztus 12. - 15:59
ez egy sportautó. arra van, hogy taposd. nem értem az összefüggést..
pont erre gondoltam egy taposott öreg francia autóért elgondolkodtató az ár...de azért sok sikert hozzá
#13779
Írta 2007. augusztus 12. - 15:52
hanem a tisztesseges futomu illetve gumik.
probald ki milyen az amikor kozel 1g-vel kanyarodsz.
skyline azert nagyon jo kis verda
kibaszott jo tuning alap
azert szeretik
/no meg 2 ajto miatt is valszeg/
nyilvan japanban angliaban atlag mert hozzajuk barmikor mehet.
mi balosak vagyunk itt mar ritkasag
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...