Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#12861
Írta 2007. december 14. - 22:20
#12862
Írta 2007. december 14. - 22:13
és most itt a vissza nem térõ alkalom
b*ssza meg.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12863
Írta 2007. december 14. - 19:58
218 paci
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12864
vendég_Charon_*
Írta 2007. december 14. - 19:07
1: 99'-es Toyota Avensis (1,6-os, 5 ajtós) 170000km-el, de valós futással és megbízható tulajtól, mindig szakszervízben szervizelt téli-nyári gumi felnin. Nem volt törve, itt-ott kicsit karcos. A tulaj kölcsönadta két hétre, hogy próbáljam ki aztán ha tetszik, akkor vigyem...
Ezek után még kérdés?
Az említett autószerelõ rokon kicsit 100e felettit vett jóval többért, mint 1.5 misi. Vedd meg!
Ennyiért ilyen feltételekkel nem is szabad gondolkodni, szeretni fogod.
mi esetünk: Hétvégén autópiac - ragaszkodnak hozzá, hogy menjünk és nézzünk körbe.
#12865
Írta 2007. december 14. - 18:30
Igen olyan, csak ez liftback és szép zöld.És nem tetszett?
Ez olyan, mint "GretaGarbo"-é, ugye?
Iljics:Tavaly adtam el a Zastavát, abban 40000-vot 26 évesen beleültél és új szaga volt! Azt hiszem Enté még utazott is benne, de Nagybub biztos.
#12866
Írta 2007. december 14. - 18:13
Leht hogy van olyan is,de én pl most vettem a Focus-ba ködlámpás világításkapcsolót,pedig nincs is ködlámpám...Ez nekem is nagyon törésgyanús. Kopter hiba, de általában a nepperek is elkövetik: ha a mûszerfalon van ködlámpa kapcsoló de a kocsin nincs az is elgondolkodtató.
Általában ha törik az eleje a legolcsóbban akarják cserélni; "lemarad" a fényszórómosó, ködlámpa. "Már a nagy lökhárítós modelll..." viszont a hátuljáról, beltérrõl egyetlen fotó sincs.
Tudok egy 97-es nexia sedant, kb 7000 km van benneEgyébként lehet olyan 10 év körüli autót találni amit nem törtek meg és valós a km állása is ?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#12867
Írta 2007. december 14. - 17:50
És nem tetszett?1: 99'-es Toyota Avensis (1,6-os, 5 ajtós) 170000km-el, de valós futással és megbízható tulajtól, mindig szakszervízben szervizelt téli-nyári gumi felnin. Nem volt törve, itt-ott kicsit karcos. A tulaj kölcsönadta két hétre, hogy próbáljam ki aztán ha tetszik, akkor vigyem...
Ez olyan, mint "GretaGarbo"-é, ugye?
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#12868
Írta 2007. december 14. - 16:13
olee: te nem vagy véletlen fent a mondeo fórumon?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12869
Írta 2007. december 14. - 16:00
amugy meg le kell szarni, hoyg torott-e meg valos-e a km allas
rendesen legyen megjavitha ha tortek
es ha 300ekm is van benne kapjon szervizt rendesen
Mondjuk ezt én is így gondolom.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#12870
Írta 2007. december 14. - 15:22
#12871
Írta 2007. december 14. - 15:06
1: 99'-es Toyota Avensis (1,6-os, 5 ajtós) 170000km-el, de valós futással és megbízható tulajtól, mindig szakszervízben szervizelt téli-nyári gumi felnin. Nem volt törve, itt-ott kicsit karcos. A tulaj kölcsönadta két hétre, hogy próbáljam ki aztán ha tetszik, akkor vigyem...
2: 01'-02'-es Focus, vagy Astra kombi kereskedõtõl, ismeretlen futással, szervízháttérrel, stb. De ez majd három évvel fiatalabb, és talán 5-6 év múlva is ér még valamit...
Ti melyiket választanátok és miért?
#12872
Írta 2007. december 14. - 13:00
nagyon ki kell fogni
amugy meg le kell szarni, hoyg torott-e meg valos-e a km allas
rendesen legyen megjavitha ha tortek
es ha 300ekm is van benne kapjon szervizt rendesen
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12873
Írta 2007. december 14. - 12:53
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#12874
Írta 2007. december 13. - 21:38
Ez nekem is nagyon törésgyanús. Kopter hiba, de általában a nepperek is elkövetik: ha a mûszerfalon van ködlámpa kapcsoló de a kocsin nincs az is elgondolkodtató.a szívemnek ez tetszik a legjobban :http://www.hasznalta...creenwidth=1280
Általában ha törik az eleje a legolcsóbban akarják cserélni; "lemarad" a fényszórómosó, ködlámpa. "Már a nagy lökhárítós modelll..." viszont a hátuljáról, beltérrõl egyetlen fotó sincs.
#12875
Írta 2007. december 13. - 21:00
Az a feladata, hoyg rommá törjön. ezálltal véd emg téged.. nemde?
Rommá törik az biztos, de nem úgy mint a maiak.
Sokkal gyengébb konstrukció, de a motor miatt nagyon szerethetõ autó. Mint írtam, az összes akkori tervezésû autó ropi a maiakhoz képest
Találtam is töréstesztet:
http://www.totalcar....ek/tores/lancer
Itt találtam:http://toresteszt.linkcenter.hu/
#12876
Írta 2007. december 13. - 20:35
az a 900 az inkább 1 tonna, a golóóó emg másképp megy900 kiló.
ilyenünk van megy mint a golóóó
Ha a biztonság fõ szempont, akkor nem ajánlom annyira, mert nem nagyon masszív az eleje. Voltam ilyet menteni és láttam, hogy a másikhoz képest mennyire tört meg. Mondjuk az összes 93-94-es tervezésû ilyen kategóriás japán kocsi ilyen. Amikor tervezték, akkor még nem volt ez a biztonságmánia és szigorú törésteszt. Hirtelen ennyi jutott eszembe róla.
Az a feladata, hoyg rommá törjön. ezálltal véd emg téged.. nemde?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12877
Írta 2007. december 12. - 21:00
mondeo-t nézz.az olyan tiszteletreméltó autó és szerintem annyira nem is értékvesztõ.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12878
Írta 2007. december 12. - 20:02
a szívemnek ez tetszik a legjobban :http://www.hasznalta...creenwidth=1280
A volt melóhelyemen maradt egy pár ilyen ótó (olyan nem névre kiadott, hanem gazda nélküli szaladgálós autóvá lefokozott kocsik voltak, bõven 200K futásteljesítmény fölött, amit vitt boldog-boldogtalan, fõleg kezdõk és bénább csajok kapták,ütötték-vágták õket karbantartás és ellenõrzés nélkül) és elég sokszor elkértem hétvégére. Szerettem. Ha meg tudsz barátkozni a beltérrel és tényleg jó állapotban van, akkor nem fogsz benne csalódni. A motor elpusztíthatatlan. Volt, hogy amikor vittem volna haza pénteken, gondoltam megnézem az olajat. Tök száraz a pálca, irány a benzinkút. 2 liter olaj után már a nívó vége beleért az olajba. Azt hiszem 3 liter kell bele a cserénél, tehát ebbe nem volt több 0.5 L-nél és semmi baja nem lett, pedig ki tudja mióta ment olaj nélkül. A motor nagyon erõs és pörgõs, az eleje meg könnyû,, ezért nehéz úgy tempósan elindulni, hogy ne pörögjön ki a kerék. A futómû elég feszes (rossz úton ráz mint a picsa:)), viszont jól bírta a strapát, nem karbantartásigényes. A hirdetett kocsin viszont alaposan átnézném, mert gyárilag 175/70R13 méretû gumi volt rajta. Nagy sebességnél (150-160 km/h fölött) nem volt valami stabil, de ne száguldozz, fõleg ne gyerekkel. Ha a biztonság fõ szempont, akkor nem ajánlom annyira, mert nem nagyon masszív az eleje. Voltam ilyet menteni és láttam, hogy a másikhoz képest mennyire tört meg. Mondjuk az összes 93-94-es tervezésû ilyen kategóriás japán kocsi ilyen. Amikor tervezték, akkor még nem volt ez a biztonságmánia és szigorú törésteszt. Hirtelen ennyi jutott eszembe róla.
#12879
Írta 2007. december 12. - 19:57
elsõre tényleg szép a lancer.de miért nincsen rajta elöl a jel?
és káprázik a szemem vagy tényleg van eltérés a moorháztetõ meg a bal elsõ sárvédõ közt?:S vagy a fény megy rá rossz irányból?
és a bal elsõ sárvédõ és motorháztetõ közt fur a hézag nem?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960