Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#11941
Posted 2008. March 28. - 18:17

#11942
Posted 2008. March 28. - 18:16

:wtf:
Azt te csak hiszed!
mire bejöttek az országba, már alaphangon 200e volt bennük, nemhogy még amit beletettek azóta
Adjak egy ilyen órát, megmutatni, mibõl áll visszatekerni?
Avatatlan kéznek max 5 p/100e km.
Mellesleg valóban, hirdetett/kereskedésben álló autók tényleg sose mennek 200e km-t. Mind 100-150e-vel van hirdetve.
Magánkézben levõk viszont - fura mód - könnyen elérik ezt a számot...
VAlóban sokat visszatekernek.
DE miért kell _minden_ egyes autóról azt feltételezni, hogy biztos, hogy tekergették?
unalmas.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11943
Posted 2008. March 28. - 17:19

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11944
Posted 2008. March 28. - 11:22

kompakt verzió

"fék.. kéne hogy legyen"

"és milyen gumikat használsz?
ööööö kopottakat "

#11945
Posted 2008. March 28. - 11:14

#11946
Posted 2008. March 28. - 11:04


elfogultság meg miegymás, de szerintem is avensis

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#11947
Posted 2008. March 28. - 10:58

Köszi a válaszokat. Mivel elég felemásra sikeredett, ezért akkor feltenném a kérdést, hogy olyan 1,3-1,6 M között milyen kombit ajánlanátok.
Szempontjaim: megbízhatóság (sok hosszútávú/külföldi út lesz), fogyasztás, olcsóbb fenntarthatóság, no és persze a nagy koffer/pakolhatóság. Gyorsaság/ulás nem olyan nagy szempont. 100LE elég.
Eddig a Vectra, Focus, esetleg Avensis, Galant modellekbõl is láttam már ebben az árkategóriában.
A Vectranak a fentarthatosaga a legolcsobb, ez biztos. A Toyota a legmegbizhatobb.
Olvass elotte totalcar nepiteletet, talan az is segit valamit a valasztasban.
#11948
Posted 2008. March 28. - 10:46

Szempontjaim: megbízhatóság (sok hosszútávú/külföldi út lesz), fogyasztás, olcsóbb fenntarthatóság, no és persze a nagy koffer/pakolhatóság. Gyorsaság/ulás nem olyan nagy szempont. 100LE elég.
Eddig a Vectra, Focus, esetleg Avensis, Galant modellekbõl is láttam már ebben az árkategóriában.
#11949
Posted 2008. March 28. - 08:34

#11950
Posted 2008. March 28. - 08:27

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11951
Posted 2008. March 28. - 02:19

:wtf:Mo-on még a húsz éves D Passatok sem futottak többet 180ezernél, szóval hihetõ
Azt te csak hiszed!

mire bejöttek az országba, már alaphangon 200e volt bennük, nemhogy még amit beletettek azóta

Adjak egy ilyen órát, megmutatni, mibõl áll visszatekerni?
Avatatlan kéznek max 5 p/100e km.
Mellesleg valóban, hirdetett/kereskedésben álló autók tényleg sose mennek 200e km-t. Mind 100-150e-vel van hirdetve.
Magánkézben levõk viszont - fura mód - könnyen elérik ezt a számot...

#11952
Posted 2008. March 27. - 21:39


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11953
Posted 2008. March 27. - 21:17

Ezeket meg mindenki elfelejtette.
http://www.a2resourc...tric Hybrid.jpg
http://www.a2resourc...CitySTORMer.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11954
Posted 2008. March 27. - 19:31

Ez miert olyan nagy durranas 2008 -ban?! Mar reg meg kellett volna szabni EU -n belul hogy a taxik, buszok, mentok, rendorautok, postas kocsik... nagy resze elektromos legyen. Ahol nem indokolt a nagy hatotavolsag, ott 100% -ig le kene valtani a benzines/dizel modelleket.
I`m as fast as nobody!
#11955
Posted 2008. March 27. - 18:27

mar keszultem beirni.
Nekem is szimpatikus az Isuzu dízel.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#11956
Posted 2008. March 27. - 17:54

az igazat? 130e km...
kicsit édeskevésnek hangzik egy 8 éves autónál.
amúgy tetszetõs, valóban.
Mo-on még a húsz éves D Passatok sem futottak többet 180ezernél, szóval hihetõ

Race, no Rest!
#11957
Posted 2008. March 27. - 15:16

Nekem is szimpatikus az Isuzu dízel.ha már opel dízel, akkor vedd az 1.7est. az ugyan gyengébb, de megbízhatóbb.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11958
Posted 2008. March 27. - 15:10

mondjuk én mondhatom, hogy szakértõje vagyok a témának, mert 2 évet lehúztam egy ilyen motorral, és azok a szerelõk, akikkel én beszéltem mind tudták ezt a problémát.
#11959
Posted 2008. March 27. - 15:05

ha már opel dízel, akkor vedd az 1.7est. az ugyan gyengébb, de megbízhatóbb.
hogy ezekbõl a dízel az jó, vagyis, hogy csak az jó és abból is a 2.0, 1,7es nem olyan megbízható.
Ezt szeretem. Mintha két külön napilapot olvasnék :-)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#11960
Posted 2008. March 27. - 15:02

Egy Opel Vectra 2.0 16V 100 lovas dízelt találtam elérhetõ áron. Mit tudtok mellette/ellene felhozni? Mennyit eszik egy ilyen? Szolídan, úrvezetõ üzemmódban közlekedek, többnyire távolsági utakon.
http://www.hasznalta...pel_vectra_2000
Hozzátenném, hogy nagyon tetszik, úgyhogy csak finoman.
nem vagyok autószaki de apám is érdeklõdött b vectra iránt a szerelõnél és azt mondta, hogy ezekbõl a dízel az jó, vagyis, hogy csak az jó és abból is a 2.0, 1,7es nem olyan megbízható. benzinest meg nem ajánlotta, mer a benzines ecotec motorok állítólag csak akkor jók, ha kinyalod a seggét. jah és egy zafirát hoztunk el sokszor kölcsönzõbõl ugyan ilyen motorral és elég jó volt, nem ment nagyon durván, de szépen lehetett vele elõzni. 185ig ment
népítéletet érdemes nézegetni:
http://totalcar.hu/n...&o=6&cat_id=962
Ezt szeretem. Mintha két külön napilapot olvasnék :-)

nem frissítettem, így nem is olvastam, szal nem szándékosan írtam az ellenkezõjét
