Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#7641
Írta 2009. február 03. - 10:10

#7642
Írta 2009. február 03. - 09:53

szepen fogja majd a telo az egesz lengest is
tam te meg menj be egy autoszervizbe es hangosan, mond azt, hogy de utalom a magyarokat.
aki felkapja a fejet azzal sorozes es dolgok megbeszelese.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7643
Írta 2009. február 03. - 01:19


koszi a felajanlast, elni fogok vele

RAUH-Welt
B E G R I F F
#7644
Írta 2009. február 02. - 22:52


"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#7645
Írta 2009. február 02. - 22:29

Szíjassnál figyelj mert több helyütt 100E/10évet adnak meg de azt nem mindegyik éli meg(de egyes userek betartják), pláne ami többet volt városban használva, mindenképp dobd le. De 150 felett a láncot is ajánlott; feszítõkre illl vízpumpára is készülj hogy megy vele.
(Ha már szét van félig szedve szedd le a hosszbordást is és fordítsd ki, ilyenkor látod csak milyen állapotban van, kívülrõl nem - csak ha már ultragatya.)
Kuplungnál nézz (aknából) szivárgásnyomot; illetve a termosztát szériában gyengus; és nincs utángyártottban (nálunk 40E!), úgyhogy ezért is (meg a szelepszárszimeringek állapota miatt) hideg motorral nézd meg a kiválasztottat; ha gyanúsan lassan melegszik less másik példányt inkább! Ezek amikre pluszba érdemes odafigyleni(más autókoz képest), másról nemtok, de majd mondják ha van még vmi...
nem fogok tudni alafekudni egy autonak sem, ez szinte tuti. nem fogok semmilyen boritast se leszedni, mert nem tudom hogy ami alatta van annak hogy kell kineznie. szoval folosleges. ranezek egy motorterre, latom hogy hol van a blokk meg hol van az akksi, azt is tudom hogy olajszintet hogy kell nezni, meg ujratoltom az ablakmoso folyadekot. ennyi. soha nem szereltem autot, csak papiron/elvben tudom hogy mukodik.
Tehát összes szíj, görgõ, feszítõ, és vízpumpa.
(tényleg, elküldted a címed használható formátumban?)
(és ott is 100%, lévén Vauxhall elég otthonos márka arrafelé...)
ezt nekedis mondom. nemtom miaza gorgo meg feszito. meg hogy hol van a vizpumpa. es hogy hogy nez ki amikor kuka. szerintem meg eletemben nem neztem G astra motorhazteteje ala.
lehet hogy at fognak verni, de sajna ezt belekalkulaltam. nincs autoszerelo ismerosom, en meg nem fogom tudni a wikipediarol megtanulni, IJ.
cimet elkuldtem neki emailben. nem nyafogott remelem megkapta
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7646
Írta 2009. február 02. - 22:10

Szíjat alap cserélni de sok ismerõs a láncot mégsem cseréli mert biztos jó még alapon.
Van egy olyan termosztát ami jó egyes audi/vw motorokba, abból láttam másikat, de valamelyik motorkódokhoz nem hoz mást csak a gyárit.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7647
Írta 2009. február 02. - 21:58

Szíjassnál figyelj mert több helyütt 100E/10évet adnak meg de azt nem mindegyik éli meg(de egyes userek betartják), pláne ami többet volt városban használva, mindenképp dobd le. De 150 felett a láncot is ajánlott; feszítõkre illl vízpumpára is készülj hogy megy vele.
(Ha már szét van félig szedve szedd le a hosszbordást is és fordítsd ki, ilyenkor látod csak milyen állapotban van, kívülrõl nem - csak ha már ultragatya.)
Kuplungnál nézz (aknából) szivárgásnyomot; illetve a termosztát szériában gyengus; és nincs utángyártottban (nálunk 40E!), úgyhogy ezért is (meg a szelepszárszimeringek állapota miatt) hideg motorral nézd meg a kiválasztottat; ha gyanúsan lassan melegszik less másik példányt inkább! Ezek amikre pluszba érdemes odafigyleni(más autókoz képest), másról nemtok, de majd mondják ha van még vmi...
Szíjak: ez az alap, amit minden használtan vásárolt autónál cserélni kell, márka, és típusfüggetlenül.
Fõleg hogy itthon minden autó vissza van csavarva, így bukik a "még 30 ezer van a szíjból, nézd meg az órát!" állítás.
Tehát összes szíj, görgõ, feszítõ, és vízpumpa.
Termosztát pedig van itthon is 11e-tõl, utángyártott. (1.6i 16v)
Itthon is.
Ám tam továbbra is Londonban vesz autót...


(és ott is 100%, lévén Vauxhall elég otthonos márka arrafelé...

#7648
Írta 2009. február 02. - 21:50

hinnye azt nem tom. miénk 1,2 benzin, félévente megy átvizsgálásra, évente szervíz, illetve amikor kell. most olyan 48-50ezer van benne, 6 éves, hibája nem volt. mondjuk egy opc kites zafira tuti jobb lenne a recarokkal, abból is van dízel, de azt nem ajánlom:D ismerõsnek az olyan motorjában dugattyú leszakadt, stb.mennyi a kotelezo szerviz-intervallum?
1.6-osokra nepiteletben csak a kenyelmetlen ulest meg az olajzabalast hozzak fel. asszem ezzel egyutt tudok elni.
úgyhogy bugázni kell hozzá egy opc-bõl egy recaro-t és meg van oldva az ülésgondod is.

#7649
Írta 2009. február 02. - 20:41

ez igaz minden motorra
nem csak ladara
jaja, tudom
csak ladánál többet számít, mert gyárilag a megmunkálás pontossága nem túl precíz, meg sok a felesleges anyag mindenhol...szóval jóval nagyobb eredményt lehet elérni egy ilyen beavatkozással, mint egy újabb széria autónál, ahol alapból optimálisabban van megépítve a motor
#7650
Írta 2009. február 02. - 20:02


http://belsoseg.blog...nyu_megane_ozni
kép alatt, a 2004es megane visszahívási akcióról szóló rész viszont durva
#7651
Írta 2009. február 02. - 20:00

(Ha már szét van félig szedve szedd le a hosszbordást is és fordítsd ki, ilyenkor látod csak milyen állapotban van, kívülrõl nem - csak ha már ultragatya.)
Kuplungnál nézz (aknából) szivárgásnyomot; illetve a termosztát szériában gyengus; és nincs utángyártottban (nálunk 40E!), úgyhogy ezért is (meg a szelepszárszimeringek állapota miatt) hideg motorral nézd meg a kiválasztottat; ha gyanúsan lassan melegszik less másik példányt inkább! Ezek amikre pluszba érdemes odafigyleni(más autókoz képest), másról nemtok, de majd mondják ha van még vmi...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7652
Írta 2009. február 02. - 19:29

széria és pótolható.
mennyi a kotelezo szerviz-intervallum?
1.6-osokra nepiteletben csak a kenyelmetlen ulest meg az olajzabalast hozzak fel. asszem ezzel egyutt tudok elni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7653
Írta 2009. február 02. - 19:03

#7654
Írta 2009. február 02. - 13:42

ladánál motortuning során le szokták könnyíteni a dolgokat, hajtókarokat, fõtengelyt, dugattyúkat, lendkereket, mert gyárilag elég szarul vannak megmunkálva, sok a felesleges anyag, hajtókarok között nagy a súlyeltérés, nem mindig vannak kiegyensúlyozva, ilyesmi
és ha ezeket a könnyítéseket megcsinálják, akkor nagyobb fordulatszámot bír a motor, meg nõ a teljesítménye is
úgy kb dióhéjban ennyi a lényege
Köszi, így már érthetõ a dolog.
Olee csak azt írta, hogy polírozott hajtókarok.
El nem tudtam képzelni, hogy miért jó az neki, hogy szép fényes lesz, úgysem látszik.

Aztán itt kiderült, hogy a fölös anyag levétele, a hajtókarok egyforma tömegûre munkálása és kiegyensúlyozása is a címszó alá tartozik.
#7655
Írta 2009. február 02. - 10:11

és ha ezeket a könnyítéseket megcsinálják, akkor nagyobb fordulatszámot bír a motor, meg nõ a teljesítménye is
úgy kb dióhéjban ennyi a lényege
És gyorsabban pörög fel.
Race, no Rest!
#7656
Írta 2009. február 02. - 10:05

Thy-nak: igaz ez sem nubira, de...
Chevrolet, és V8!!!
LINK ITTEN, KLIKK!
Nekem is elsõre valami high-tech Karcher takarítógép jutott eszembe. Mondjuk ha okosan megcsinálják, akkor fel lehet vele gyorsan mosni egy F1-vagy NASCAR pályát:D Szegény Corvette motor:(
#7657
Írta 2009. február 02. - 09:25

#7658
Írta 2009. február 02. - 09:15

#7659
Írta 2009. február 02. - 07:35

nem csak ladara
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#7660
Írta 2009. február 02. - 00:59


Egyébként sokkal könnyebb, pontosabb így kiegyensúlyozni a karokat. Meg persze mi másképp nem is tudjuk.
