Van tetõcsomagtartóm, egy vázas és egy hajtókaros bringatartóm, illetve volt egy hátsó 3as bringatartóm is (mind márkás).
Tetõn:
-bogarak a becsúszón és mindenütt szétkenõdve, olyan nehezen jön le mint az autóról
-esõ esetén utána kenhetek mindent és váztáskám már csatak vizes
-sámliról kell felpakolnom a gépeket, a súlypont iszonyatosan megemelkedik
-sok helyre nem tudok bemenni mert nem férek el alatta
-szélzaj nem kicsi, többszáz km esetén elég idegörlõ, ettõl szinte mindenki kikészül
Hátsó tartó:
-picit bántja a lakkot
-csomagtér ajtót nem lehet kinyitni tõle
-lámpákra és rendszámre figyelni kell hogy látszódjon, plusz manõverezésnél is számolni kell a plusz farral
-kevesebb hangja van és kevesebb pluszfogasztás de ez is növeli (+3 helyett +1 liter)
-felsõcsõnél vannak felfogatva, rongy/szivaccsal ahol összeérhetnek el kell különíteni a bringákat
-váz az fém, de mûanyag pöckök fogják végtében a bringát, egy ismerõsnek egy bringa így már leköltözött útközben
Mindkettõ:
-Nem mehetsz be egy pékségbe sem annélkül hogy ne õriznéd az autót, negatívan befolyásolja a menetstabilitást.
Idõben simán ott vagy hogy berakod (akár darabokban) a bringákat mint hogy felrakod a tartót, azt persze ottani (maraton/nyaralás) leszeded, hazajövet megint felrakod. Elõnyök hogy koszosan is felrakhatod a gépet ha nem akarod lemosni.
Így ezért lehet egyeseknél hogy amíg be tudják rakni addig berakják a gépeket, és csak utána fel. Ha párszor paráztál hogy nehogy neked guruljanak mert másfél milla van hátul, amíg elmész brunyálni nehogy lelopják valamelyik vasat, vagy hogy süvít/nyikorog/billeg a kóceráj menetközben, pöcsöltél a szorulós zárakkal, majd hanyatt estél egy bringával a fejed felett levétel közben, vagy kaptál el majdnem féltetõt/kaput a fentibringákkal; kellett volna valami a csomagtartóból mikor nem lehetett, mentél párszáz km-t széljazban fejfájással, stb,stb; lehet hogy egy idõ után te se szeretnéd ezeket. :prosze:
szerk: 60l 850-1000km Pic 1,8.
1300/6,2 szilvás után