
Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#4161
Írta 2009. október 19. - 18:15


RAUH-Welt
B E G R I F F
#4162
Írta 2009. október 19. - 17:00

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4163
Írta 2009. október 18. - 21:57

a héten láttam mellettem a lámpában egy zsíír trabit /601/ minimal-ban
kombi,tükörfóliázva, kilincs nélkül!! full fehérben, ültetve, flexelt wartburg felniken
rendesen irigy lettem
#4164
Írta 2009. október 18. - 21:48

Szerintetek mitõl lehet, hogy a pozitív akkusarumon két hónap alatt süni lesz akkusav szerû kivirágzásból? Pedig jófajta Banner Powerbull.
Az nem az akku márkájától függ! Nekem a Wartburgomban sem virágzott ki soha a Perion akksi. Tehát vegyél inkább azt!

Szerintem kontakt hiba, tisztítsd meg rendesen a pólust és sarukat és rendes, teljes felületes érintkezéssel szorosra húzd össze. Ha nem segít, akkor létezik kontaktzsír (én kaptam egy kis tégellyel, amikor olyan helyen dolgoztam, ahol óriási mennyiségû akku volt szünetmentes táp céljából) biztos be lehet szerezni. Vagy ha Csepel felé jársz, jól bekenjük.
#4165
Írta 2009. október 18. - 21:30

#4166
Írta 2009. október 17. - 00:12

Esélyem nem volt arra, h megfogjam. Illetve, ha nem jön a csaj szembe( vagy lassít, nem csak elrántja a kormányt, akkor elcsusztam volna mellete.) vagyesetleg, ha 5 másodpercel késõbb jön szintén már saját sávomba vagyok. elõször aszittem valamelyik hátsó gumi defektelt, de nem. csak a tapadás szünt meg a porosvizes 5fokos aszfalton.
#4167
Írta 2009. október 17. - 00:06

?? : D Nem. Valakivel öszzekevertél szerintem : )
jah, TripleB-vel kevertelek, biztos a b betûk miatt

és ez a sok minden hogy jön ki 50bõl?
nekem csak a lámpa kerül kb 40be + lökös javítás, fényezés, légterelõ tartó mûanyag basz csere. kb 120ba lesz.
#4168
Írta 2009. október 16. - 23:45

az a baj ezekkel a tököm kis autókkal, hogy lófasz súlyuk sincs
tehetsz fel akármilyen gumit, amikor elkezd mászni a háta, nagyjából már csak baszhatom, ha nem figyelek eléggé a gázzal
#4169
Írta 2009. október 16. - 23:25


Másik auton: két ajto csere, lökhárító, jobb elsõ fényszóró... 55el mentem. vargahegyen.
#4170
Írta 2009. október 16. - 23:10

#4171
Írta 2009. október 16. - 23:06

bazz, nem pont most lett megcsináltatva?
?? : D Nem. Valakivel öszzekevertél szerintem : )
#4172
Írta 2009. október 16. - 07:09

Aha, de bezzeg a terepgokartozást abba se akartad hagyni
de nem ám, mondjuk úgy nehéz ha a szomszédban állnak

de a sportkocsikhoz semmi köze

amúgy kéne egyet építeni
#4173
Írta 2009. október 15. - 23:09


pzero kurva jól tapad, de nem az a fuel saver abroncs. valamit valamiért

télen 6-6,5 között volt mindig, nyáron meg 7-7,5
#4174
Írta 2009. október 15. - 23:03

#4175
Írta 2009. október 15. - 22:49


#4176
Írta 2009. október 15. - 22:45

most, h így lehûlt a levegõ, 1 literrel többet kér a kocsi. ehh
téli gumit én hétfõn lerendeztem, megvettem és rögtön fel is kerültek. úgyhogy megcsúszós problémám nem volt.
én hasonló módon törtem öszze a kocsit hétfõn, szar gumi szakadó esõ : )
bazz, nem pont most lett megcsináltatva?
#4177
Írta 2009. október 15. - 21:58

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4178
Írta 2009. október 15. - 21:17

Vagyis a 956-ot.azert az is eleg komoly hogy 25eve nem sikerult senkinek alazni a porsche 965-ot

Kár, hogy a Porsche 917 nem futott (Le Mans 24H rekorder)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4179
Írta 2009. október 15. - 21:10


annak azért örülök, hogy a satufékre jól reagál. legalább ez legyen

hétfõn megy fel a téli kerék, ha hétvégén fel nem emelem magamnak...
így túl sokszor kerülnek kapcsolatba a dobbetéttel (maradványaival)

ariel atom árából meg egy régi allroad kottró, tréler, meg egy játszós autó. fenntartással együtt.

#4180
Írta 2009. október 15. - 20:55

EZ 2,5 milla? Nebazz...
Ma volt egy kis izzasztó történetem: M1-re felhajtáskor elõször alulkormányzott volt a kocsi, majd mikor kanyarodok rá, kicsit elveszem a gázt és hopp... Kívülrõl biztos jól mutatott, de én konkrétan fél másodperc alatt leizzadtam. Kiment a fara, akkor korlát, ellenkormányzás- belsõ sáv, majd vissza. Azért még a gyorsítósávban össze sikerült terelni a lovakat a karámba. Nem mentem gyorsan, de a nyári gumi ilyenkor már trükkös.
én hasonló módon törtem öszze a kocsit hétfõn, szar gumi szakadó esõ : )