Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#19381
Írta 2006. január 20. - 19:49
#19382
Írta 2006. január 20. - 17:18
Wörthersee 2005
http://www.cleaned.b...2&action=images
2004
http://www.cleaned.b...5&action=images
#19383
Írta 2006. január 20. - 17:15
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#19384
Írta 2006. január 20. - 17:11
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#19385
Írta 2006. január 20. - 17:09
tévedtem:
#19386
Írta 2006. január 20. - 11:33
#19387
Írta 2006. január 20. - 05:00
Vatanen egy Peugeout 405 T16-al ment a Pikes Peaken, egészen pontosan ilyennel:
A turbós korszak egyik nagy autója számomra pedig ez az 1998 cc-s Suzuki Escudo Pikes Peak, amibõl csak kicsiholtak 985 Le-t két turbóval... Íme a "borzalom"
#19388
Írta 2006. január 20. - 04:17
vatanen peugeotos volt
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#19389
Írta 2006. január 20. - 00:22
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#19390
Írta 2006. január 19. - 21:27
illetve ez nemis coupé, mert a versen vörzsün vagy 30 centivel rövidebb volt
#19391
Írta 2006. január 19. - 08:55
komolyan kiröhögték a quattrot? vicces, tekintve hogy most meg azt nyomatják, vagy elektromosan vagy rendes difikkel automaniaban néztek bmw-t meg mergát és mindkettõ direkt 4wd volt, merga még oké, de a bayerise
A meghajtását a VW Iltis katonai terepjárótól vették ki és építették a Coupéba. Mintha most az Unimog hajtását a C-osztályba tennék. Elõször azt mondták rá hogy túl nehéz lesz és a nagy tömeget nem fogja ellensúlyozni a quattro hajtás. Más nem is használta. Aztán mikor nyerte a VB-futamokat, mindenki átvette. Ráadásul az Audi magasan legjobb pilótája egy nõ volt! Michele Mouton.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#19392
Írta 2006. január 19. - 08:42
a 4wd-t versenysportba az odi hozta be legendas a quattroval
de szemelyautokba vmi hulye japan ceg hozta ki
varjunk kik is ok, mi a jeluk?
ah ez most nem ugrik be.
szal igen ok! a surabu
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#19393
Írta 2006. január 19. - 08:35
vicces, tekintve hogy most meg azt nyomatják, vagy elektromosan vagy rendes difikkel
automaniaban néztek bmw-t meg mergát és mindkettõ direkt 4wd volt, merga még oké, de a bayerise
nesztek, poros
http://www.hasznalta...creenwidth=1280
#19394
Írta 2006. január 19. - 08:32
A 4WD korszak elõtt és közben volt egy Renault ami szinte az összes versenyen bettett a többieknek, ez pedig az 5-ös Alpine Turbo, GT Turbo, majd Maxi Turbo volt a végén 400 lóerõvel. Korábban volt még egy Alpine raliautó, ami elég erõs volt, de nagyon kiforratlan és a Renault csak a nevét adta hozzá. A gyártó az Apline volt, amit késõbb megvett a Renault.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#19395
Írta 2006. január 19. - 07:19
meg gondolom a verdarol is kell lenni vmi infonak vhol
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#19396
Írta 2006. január 19. - 07:07
(vagy nem és azt is benéztem )(de határozottan így rémlik az elbeszélése alapján, õ meg ott volt magán a rallyn)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#19397
Írta 2006. január 19. - 06:50
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#19398
Írta 2006. január 19. - 05:34
Egyik rallys ismi múltkor emlegetett valami régi hõskort, amikor a rönó(?) Dacia Nova alapra összeépített valami iszonytatóan összevissza foltozott autót, és azzal verték a 4WD-ket.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#19399
Írta 2006. január 19. - 04:54
ja és amit thez mondott, beteg osztrák kolega beleejtett egy TT motort, ami egybõl 280 lóerõs lett, úgyhogy érdekes speedstert nyert
1985-ben: MG Metro 6R4 4WD B-csoportos raliautó (1040 kg, 2991cc, 24V, 12:1 kompresszió, injektor, turbó nélkül 390-410 LE, 0-100 km/h 3,2s)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#19400
Írta 2006. január 19. - 02:56
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda