Bezony, ahogy a hozzáértõ kolléga mondja.
Ebbõl nekem megvolt a sportveztengely, új szívósor, hengerfej farigcsa, sportlégszûrõ, komplett sportrendszer, (4-1-be leömlõtõl végig), szelepek, szelep rugók cseréje, gyújtókábelcsere, váltó-, kuplung csere, és persze új vezérlõ chip új programmal.
A motortuning mindennel együtt kicsit 300e fölött volt.
HP verseny rugók és gátlók vannak alatta, ez 250e volt. Igazából a megváltozott áttételek miatt (140 a végáttétel) az autó majdhogynem gyorsaban venné a kanyarokat, mint amennyivel menni tud.
Felnik, Dunlop SP SPort 01-es gumik, sportkormány, és ennyi. 68-ról ~98LE, 99-100-as benyát szereti, a többit nem igazán. Ja, és megintcsak nem utolsósorban télen, városban (bár rühelljük, mert a veztengely miatt minden indulásnál alá kell kuplungolni rendesen, és hörög meg prüszköl alacsony fordulaton) 7 litert eszik, ami szerintem teljesen korrekt. Nyomva, bohóckodva is beéri 10-zel.
Megéri? Nyilván nem. Szeretem? Nyilván igen.
Megoldható a dolog. Új programozás, könnyített dugattyúk+hajtókar, sportvezérmûtengely, könnyített fõtengely, sportlészûrõ, sportdob+leömló, polírozott beömlõ, sportlégszûrõ, új szelepek, új gyújtásrendszer, új hûtés, váltóáttételcsere, stb. Nem lehetlen, csak nagyon drága.