Bármilyen motorcseréhez kell az elõzõ motor származási bizonyítványa, az elõzõ autó forgalmijának másolata.
A motorteljesítményre vonatkozóan is van megkötés, ezt nem tudom pontosan, de valamilyen százalék fölött típusmódosítási engedélyt kell kérni
Fülig ér a szám!!!
Megjött a VIVARO, ma már át is vettem, sõt egy rövidke próbautat is mentem vele. :-))))))))))))))))))))))))))))))))
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Started by
lor
, 2006. January 12. 04:15
#19261
Posted 2006. January 26. - 23:12
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#19262
Posted 2006. January 26. - 22:35
én.....persze csak ha nem bringaidõben van....tényleg ki nézi a f1-et innen még?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#19263
Posted 2006. January 26. - 22:35
én nem nézem mer nincs szezon.
ha épp otthonvok akkor bekapcsolom. tökjó bukások vannak néha.
ha épp otthonvok akkor bekapcsolom. tökjó bukások vannak néha.
#19264
Posted 2006. January 26. - 22:33
Pl. en. Ahogy a GP Masters -t is valszeg nezni fogom
Mondjuk az Agurirol mar tavaly lehetett tudni hogy indulnak, ugyhogy ez nem akkora ujdonsag
Mondjuk az Agurirol mar tavaly lehetett tudni hogy indulnak, ugyhogy ez nem akkora ujdonsag
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#19265
Posted 2006. January 26. - 22:22
#19266
Posted 2006. January 26. - 20:26
#19267
Posted 2006. January 26. - 19:39
ne is láss, ha menstuálnak úgyis találnak valamit..
de énse láttam pedig már vezettem eleget 1 éves jogsihoz képest.
nem is szeretnék, mert ha belefeküdnének a motortérbe, akkor heló zöldkártya.
de énse láttam pedig már vezettem eleget 1 éves jogsihoz képest.
nem is szeretnék, mert ha belefeküdnének a motortérbe, akkor heló zöldkártya.
#19268
Posted 2006. January 26. - 19:38
#19269
Posted 2006. January 26. - 19:37
egy olyan szerv ami rendõr, csak ért is az autókhoz, illetve az a heppjük hogy szétkapják elemeire az autót. motorszám alvázszám, néha szinte egy fullos mûszaki vizsgát lenyomnak a helyszinen, néha csak zöldkártya és károsanyagkisugárzásmérés etc.
szal rendõr ami nem csak a jogsi és a forgalmi meg nem léte miatt izélgethet.
szal rendõr ami nem csak a jogsi és a forgalmi meg nem léte miatt izélgethet.
#19270
Posted 2006. January 26. - 19:34
#19271
Posted 2006. January 26. - 19:31
#19272
Posted 2006. January 26. - 19:30
de az nem tûnik fel nekik jó esetben;)
azért gy dízelnek más hangja lenne, az már feltûnõ
azért gy dízelnek más hangja lenne, az már feltûnõ
Autist Team:)
#19273
Posted 2006. January 26. - 19:29
ha motort cserélsz benne is morcosan néznének, nem?
#19274
Posted 2006. January 26. - 19:01
autót egyelõre nem akarok, sajna nem van keretem:(
erre nem.
dízelt nem rakhatok bele, mert akkor át kéne iratni, az még a rendõröknek is feltünne.
szal csak benyásat tehetek bele:(
szal marad a benzines, valszeg egy 1.6 vagy 1.8 gti motor, majd kiderül.
legyen fizu, akkor majd lehet ilyeneken gondolkodnom.
erre nem.
dízelt nem rakhatok bele, mert akkor át kéne iratni, az még a rendõröknek is feltünne.
szal csak benyásat tehetek bele:(
szal marad a benzines, valszeg egy 1.6 vagy 1.8 gti motor, majd kiderül.
legyen fizu, akkor majd lehet ilyeneken gondolkodnom.
#19275
Posted 2006. January 26. - 18:53
ja, sztem szerezz bele egy 1.6os szívódízelt, és megoldódnak az üzemanyagárproblémák
vagy: dolgozol, spórolsz, és malacorrú kombi passat, 1.9 szívódízel, végtelensok raktér bringának
vagy: dolgozol, spórolsz, és malacorrú kombi passat, 1.9 szívódízel, végtelensok raktér bringának
#19276
Posted 2006. January 26. - 18:52
ja ok. az még nem egy nagy durranás.
csak fúrni ne kelljen.
faxom.
nemtom megér e ennyit egy motorgenerál.
jó ez így, csak eszi az olajat:p
(annyiból már motort kapok...)
csak fúrni ne kelljen.
faxom.
nemtom megér e ennyit egy motorgenerál.
jó ez így, csak eszi az olajat:p
(annyiból már motort kapok...)
#19277
Posted 2006. January 26. - 18:44
a hengerek meg vannak gyûrûzve hogy beférjenek pont a furatba, valszeg elkoptak/a furatok nem kör alakúak -> átmegy az olaj az égéstérbe
újra kell gyûrûzni a hengereket
újra kell gyûrûzni a hengereket
#19278
Posted 2006. January 26. - 18:33
a szivató nekem egy nagyobb gázfröccstõl kikapcsol legalábbis visszaesik a fordulat a normálisra(~800-1000)
a gyürük kopása azt melyikre érted?
min kéne cserélni valamit?(ennyire azért nem ismerem a motort belülrõl)
köszi a tippeket!
a gyürük kopása azt melyikre érted?
min kéne cserélni valamit?(ennyire azért nem ismerem a motort belülrõl)
köszi a tippeket!
#19279
Posted 2006. January 26. - 07:50
Akkor viszont 99%, hogy a gyûrûk kopása okozza.
mekkora motor van benne?
Az 1,5 és 1,6 benzinesek automata szivatóval készültek, amelyik addíg nem megy vissza, amíg nem üzemmeleg a motor.
Kétféle típussal készültek:
SOLEX
Pierrburg.
Hidegindításkor elõször a gázpedált kell lenyomni teljesen, aztán visszaengedni. Indítózni gáz nélkül, aztán ha beindult, enyhe gázfröccs.
Amikor már melegszik a motor, akkor magától elindul visszafelé, de gázfröccsökre is visszábblép.
Ha nehezen meleszik föl, akkor a termosztát hibája is lehet a magas fogyasztás. (sokáig van rajta a szívató.)
mekkora motor van benne?
Az 1,5 és 1,6 benzinesek automata szivatóval készültek, amelyik addíg nem megy vissza, amíg nem üzemmeleg a motor.
Kétféle típussal készültek:
SOLEX
Pierrburg.
Hidegindításkor elõször a gázpedált kell lenyomni teljesen, aztán visszaengedni. Indítózni gáz nélkül, aztán ha beindult, enyhe gázfröccs.
Amikor már melegszik a motor, akkor magától elindul visszafelé, de gázfröccsökre is visszábblép.
Ha nehezen meleszik föl, akkor a termosztát hibája is lehet a magas fogyasztás. (sokáig van rajta a szívató.)
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#19280
Posted 2006. January 25. - 18:55
na
nagyon hidegben párás a kipufogogáz:) de az minden autónak.. amúgy semmi különös jelenség. nem kékes, full fehér.
az olajat fogyasztja, a vizet egy cseppnyit sem. nem forralja a vizet, 90 fokosnál(50% a mutatón, a helyes hely) sose megy feljebb...benzinbõl is sokat eszik így télen..
a kartergáz elég olajos, a multkor el is tömítette a karbit(23 éve volt utoljára takarítva...) szal ez sem egy nagy extra.
hallottam h van kpm ellenörzés, ezért a kartergázcsövet visszanyomtam léxürõre, erre elkezdett füstölni durván a kipuf... levettem, megint jó lett...
nem teljesen vágtam ezt...
nagyon hidegben párás a kipufogogáz:) de az minden autónak.. amúgy semmi különös jelenség. nem kékes, full fehér.
az olajat fogyasztja, a vizet egy cseppnyit sem. nem forralja a vizet, 90 fokosnál(50% a mutatón, a helyes hely) sose megy feljebb...benzinbõl is sokat eszik így télen..
a kartergáz elég olajos, a multkor el is tömítette a karbit(23 éve volt utoljára takarítva...) szal ez sem egy nagy extra.
hallottam h van kpm ellenörzés, ezért a kartergázcsövet visszanyomtam léxürõre, erre elkezdett füstölni durván a kipuf... levettem, megint jó lett...
nem teljesen vágtam ezt...