biztosan nem lattunk mar az eletben izmos/sportos kombit?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Started by
lor
, 2006. January 12. 04:15
#18781
Posted 2006. February 22. - 22:57
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18782
Posted 2006. February 22. - 22:46
#18783
Posted 2006. February 22. - 22:44
cimbim volt kinn svédbe' (így mondom hogy megérzsd)
és azt mondta hogy odakinn mindenkinek kombi volvoja van, vagy aki már gazdag annak kombi saab, és ennyi
és azt mondta hogy odakinn mindenkinek kombi volvoja van, vagy aki már gazdag annak kombi saab, és ennyi
#18784
Posted 2006. February 22. - 22:43
Volvoból nem egy sportosabb felfogású családiautó készült már.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18785
Posted 2006. February 22. - 22:42
a saab és a sportkocsi számomra összeegyeztethetetlen
a svédek annyira biztonságbuzik hogy sztem nem is mennek 50nél gyorsabban
a svédek annyira biztonságbuzik hogy sztem nem is mennek 50nél gyorsabban
#18786
Posted 2006. February 22. - 22:39
abbol a saabol ugyse lesz semmi, majd a gm kitalálja h legyen egy wagonerpluszz saab emblémával oszt jólvan
#18787
Posted 2006. February 22. - 22:37
új Murci
http://totalcar.hu/m...6.02.22.
izgi?! Saab
http://totalcar.hu/m...6.02.22.
Alpina B7
http://totalcar.hu/m...6.02.21.
Hát téged meg minek nevezzelek?
http://totalcar.hu/m...6.02.22.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18788
Posted 2006. February 22. - 17:08
#18789
Posted 2006. February 22. - 16:55
#18790
Posted 2006. February 22. - 16:49
Ki az a Justy?
Amiban a csuzumik úgy néznek ki mint itt, csak nem bevásárlókocsi-kerekeken gurulnak hanem 16-17eseken
Amiban a csuzumik úgy néznek ki mint itt, csak nem bevásárlókocsi-kerekeken gurulnak hanem 16-17eseken
#18791
Posted 2006. February 22. - 15:48
Ebbõl is csináltak má' Justy-t?
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18792
Posted 2006. February 21. - 22:49
zaj annak kell aki sztrítrészer és még nem sikerült felnõnie
#18793
Posted 2006. February 21. - 22:49
igen, a zene:)
az pont elég.
meg vagizni a nagyon gáz sportkipufogókkal, de ...
inkább motorhang:)
az pont elég.
meg vagizni a nagyon gáz sportkipufogókkal, de ...
inkább motorhang:)
#18794
Posted 2006. February 21. - 22:46
hát történetesen van egy ismim, akinek pizzériája van, és sajátkocsival (is) hordja õket, hát nem szokott túlzottan unatkozni..
meg nemis a mennyiségen van a lényeg szerintem
szépségen inkább ne vitatkozzunk
zaj meg egy alapvetõ hang _kell_.
meg nemis a mennyiségen van a lényeg szerintem
szépségen inkább ne vitatkozzunk
zaj meg egy alapvetõ hang _kell_.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18795
Posted 2006. February 21. - 22:44
szted les, mennyit megy naponta egy pizzafuti?
egy tankolással 2 cím, aztán 2 napig fújhatod
zaj kell a ráknak
smart pedig szép
egy tankolással 2 cím, aztán 2 napig fújhatod
zaj kell a ráknak
smart pedig szép
#18796
Posted 2006. February 21. - 22:38
taxinak, pizzafutárnak stb. tehát munkaautónak szerintem hibátlan. ott nem a szépséget kell nézni..
megaztán egy Smart-hoz képest nemis mondanám hogy visszafejlõdés
egyedül a "zajt" hiányolnám. szeretem hallani, ha mögöttem elindul egy autó.
megaztán egy Smart-hoz képest nemis mondanám hogy visszafejlõdés
egyedül a "zajt" hiányolnám. szeretem hallani, ha mögöttem elindul egy autó.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18797
Posted 2006. February 21. - 22:37
most hirtelen az jutott eszembe hogy a kenést mindenképp meg kell oldani valahogy, növényivel nem lehet ugye mer az avasodik meg mittomén
szintetikussal talán
szintetikussal talán
#18798
Posted 2006. February 21. - 22:23
mindaddig amíg az ilyen természetesebb meghajtásû autókank nem fognak rendes karosszériát tervezni, ne is kivánja bárki hogy egy nomrális ember beléjük üljön..
ez van, tuti jo amugy:)
ez van, tuti jo amugy:)
#18799
Posted 2006. February 21. - 22:14
Ez a levegos auto mar egy par eves dolog. En legalabbis tavaly vagy tavaly elott hallottam rola.
Termeszetesen amig az olajat kell eladni, addig ebbol sem lesz semmi
Termeszetesen amig az olajat kell eladni, addig ebbol sem lesz semmi
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18800
Posted 2006. February 21. - 21:31
Egy francia ceg olyan autot keszitett, amelybe se benzin, se autogaz, se hidrogén nem kell, csak nemi nagynyomasu levego. A Moteur Development International autójában mindemellett az a szep, hogy jobban használható, mint egy elektromos auto, viszonylag olcson eloallithato, es szukseg eseten otthon is feltoltheto. A prototipusba
epitett 50 loeros eroforrasa akar 130 km/h sebességgel is mozgatja a fura, kisbusz-szeru jarmuvet, es a hatotavolsaga is elfogadhato, a
meresek szerint akar 200 km is lehet. Az autó üzemanyagkent több mint 300 bar nyomasu levegot hasznal, amelyet Egy speciális hõlégmotorban fognak munkara. A motorban ket dugattyu dolgozik: az egyik kornyezeti nyomasu levegot Sûrít nagy sebességgel kb.
20 bar nyomasra, amely igy fel is melegszik kb. 400 fokra. A forró levegobe aztán befecskendezik a 300 bar nyomasu, de alacsony hõmérsékletû levegot. Ez a kisebb nyomas es a nagyobb homerseklet hatására hirtelen kitagul, de mar a masodik, nagyobb dugattyuban, amelynek
mozgását hagyományos modon, forgattyus mechanizmussal alakitjak forgo mozgassa. A rendszer nagy elonye, hogy a minimalis hoterheles miatt igen nagy lehet az élettartama, olajcserére például csak 50000
kilometerenkent van szuksege. Természetesen karosanyag-kibocsatas es zaj nincs, a
rendszer Viszonylag egyszerû és meg sok helyet sem foglal. A tobbi alternatív hajtas legnagyobb problemaja, az üzemanyag-utántöltés az MDI autójánál viszonylag egyszeru: az autoba ugyanis beepitettek egy Kis kompresszort, amely 220 voltos halozatra kotve mintegy 3,5 ora alatt Tölti fel a tartalyt. Ha
ez az ido tul sok volna, a feltoltesn agyteljesítményû ipari kompresszorral is lehetseges, ami alig harom perc alatt képes végezni a feladattal. Az MDI egyenlore négy prototípust állított elo, ezek kozul ketto
szemelyszallito egyteru, amelyeket leginkabb taxinak szannak, egy furgon, egy pedig platós kisteherauto. A tervek szerint hamarosan
megkezdõdhet az autók szériagyártása is. Az MDI autoja kifejezetten olcson kerülhet piacra: a személyszállító változat kb. 2,2 millio forintnak megfelelo osszegbe kerül majd. Ehhez képest egy jóval zajosabb, bonyolultabb, szervizigenyesebb és nagyobb
karosanyag-kibocsatasu hibrid-autó minimum ennek az osszegnek a duplájába, vagy meg tobbe kerul, emellett draga, nehez es mergezo
akkumulátorok beepiteset igenyli. Ezek utan csak remelni tudjuk, hogy a legauto hamar elterjed es legalabb a nagyvarosokban furikazo
taxik es furgonok egy reszet kivalthatja.
link: http://www.theaircar.com/models.html
Hogyan javítsunk Maybach-et szakszerûen?
Érdekes egy megoldás...
http://www.jlturbo.c...ds/lt1turbo.mpg
epitett 50 loeros eroforrasa akar 130 km/h sebességgel is mozgatja a fura, kisbusz-szeru jarmuvet, es a hatotavolsaga is elfogadhato, a
meresek szerint akar 200 km is lehet. Az autó üzemanyagkent több mint 300 bar nyomasu levegot hasznal, amelyet Egy speciális hõlégmotorban fognak munkara. A motorban ket dugattyu dolgozik: az egyik kornyezeti nyomasu levegot Sûrít nagy sebességgel kb.
20 bar nyomasra, amely igy fel is melegszik kb. 400 fokra. A forró levegobe aztán befecskendezik a 300 bar nyomasu, de alacsony hõmérsékletû levegot. Ez a kisebb nyomas es a nagyobb homerseklet hatására hirtelen kitagul, de mar a masodik, nagyobb dugattyuban, amelynek
mozgását hagyományos modon, forgattyus mechanizmussal alakitjak forgo mozgassa. A rendszer nagy elonye, hogy a minimalis hoterheles miatt igen nagy lehet az élettartama, olajcserére például csak 50000
kilometerenkent van szuksege. Természetesen karosanyag-kibocsatas es zaj nincs, a
rendszer Viszonylag egyszerû és meg sok helyet sem foglal. A tobbi alternatív hajtas legnagyobb problemaja, az üzemanyag-utántöltés az MDI autójánál viszonylag egyszeru: az autoba ugyanis beepitettek egy Kis kompresszort, amely 220 voltos halozatra kotve mintegy 3,5 ora alatt Tölti fel a tartalyt. Ha
ez az ido tul sok volna, a feltoltesn agyteljesítményû ipari kompresszorral is lehetseges, ami alig harom perc alatt képes végezni a feladattal. Az MDI egyenlore négy prototípust állított elo, ezek kozul ketto
szemelyszallito egyteru, amelyeket leginkabb taxinak szannak, egy furgon, egy pedig platós kisteherauto. A tervek szerint hamarosan
megkezdõdhet az autók szériagyártása is. Az MDI autoja kifejezetten olcson kerülhet piacra: a személyszállító változat kb. 2,2 millio forintnak megfelelo osszegbe kerül majd. Ehhez képest egy jóval zajosabb, bonyolultabb, szervizigenyesebb és nagyobb
karosanyag-kibocsatasu hibrid-autó minimum ennek az osszegnek a duplájába, vagy meg tobbe kerul, emellett draga, nehez es mergezo
akkumulátorok beepiteset igenyli. Ezek utan csak remelni tudjuk, hogy a legauto hamar elterjed es legalabb a nagyvarosokban furikazo
taxik es furgonok egy reszet kivalthatja.
link: http://www.theaircar.com/models.html
Hogyan javítsunk Maybach-et szakszerûen?
Érdekes egy megoldás...
http://www.jlturbo.c...ds/lt1turbo.mpg
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda