Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1821
Posted 2010. September 03. - 18:37
/ezt valahogy nem birjatok felfogni/
menjen ugy ahogy eddig
ha felebredt almabol ne idegeskedjen
a tobbiek kozott o sem tud tempot menni hiaba szeretnetek itt nagy szamokkal dobalozni, ott o is csak annyival megy.
de amint van hely eltolja.
igen a fizikat nem lehet megbaszni, ezert van az, hogy ketszeres sebessegnel neki is negyszeres a mozgasi energiaja.
de az eszkoz ami a mozgasi energiat felemeszti /fek/ az nem ugyanaz.
/ezert reszben para a komoly fekszerkezettel szerelt autoval forgalomban kozlekedni. mert tolsz egy jo feket es barki beled szalhat hatulrol/
nts: jah mertem 400km-bol utolso 100km varosi neha neha elfelejtve, hogy most figyelni kene 10 az atlagom.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1822
Posted 2010. September 03. - 18:16
Ez nem gyors volt, hanem eszetlen, közveszélyes száguldozás. Remélem a kedves édesanyja fog elõtte sávot váltani, mert nem számít ilyen idiótákraugye mindenki csak azt latja, hogy gyorsan mennek es elozgetnek?
De feltünt, csak nem mindegy, hogy 60-al kóvályog, vagy 150-180-al szlalomozik a Hungárián, Róbert Károlyon forgalomban.de a sajat savjat nem talalo alfa fel sem tunt senkinek
amiatt nem lehet baleset csak attol, hogy vki gyorsan hajt.
vegulis nem meglepo
amugy is mindenhol a gyorshajtas van megjelolve elso szamu hibaforrasnak
Tehát sávot váltani sem szabad, hanem fel kell készülni a gyakorlatilag tükörbõl észlelhetetlen, bármely irányból 3X-os sebességgel szlalomozó barmokra. Szeretném, hogy egyszer egy ilyen faszkalap belém jöjjön hátulról, a doboz alá és ha olyan szerencsés, hogy az alváz vége nem ölte meg, akkor biztos pofán rugdosnám 40-szer, csak úgy viccbõl, hogy megmutassam neki, én is vagyok olyan vagány mint õ.semmi mast nem var el az ember toluk csak azt, hogy ugy menjenek tovabb ahogy eddig tettek.
ez megy autosoknal is
a gyorsabb gondolkodik es remenykedik, hogy a lassu nem akarja majd felebredve almabol megoldani azt a helyzetet ami mar reg meg is oldodott.
Tettem már ki BMW-t a padkára, hasonló stílusban ment az 1-es fõúton, én meg szabályosan elkezdtem elõzni. Nem mert megállni reklamálni, nagy mázlija volt, hogy nem a doboz sarka, vagy út menti fa lett az akció vége.
Azért a fizikát nem lehet megb@szni. 2X akkora sebességrõl neki is 4X akkora a féktáv.erted
ha alszol aludj
itt voltam de mar el is tuntem
/amugy el nem birod kepzelni egy jo fek jo gumikkal mire kepes/
#1823
Posted 2010. September 03. - 16:46
#1824
Posted 2010. September 03. - 11:49
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1825
Posted 2010. September 03. - 08:47
#1826
Posted 2010. September 02. - 22:51
Úgy hallottam már ez sem tartja magát sokáig.és nem mehetsz be mélygarázsba...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1827
Posted 2010. September 02. - 21:56
Tévhit. Az olaj dolga a kenés, a benzin meg pont lemossa azt.
akkor viszont csak annyi hátránya van a gáznak, h nincs pótkerék, csak defektjavító szett (viszont sok benzines/dízel autóban is így van...) és nem mehetsz be mélygarázsba...
8l-es fogyasztással 1480Ft-ra jön ki 100km. ez annyi mint egy 4,5l-es fogyasztású dízellel, csak ebben nincs turbo, porlasztócsúcs meg asszem kettõs tömegû lendkerék is csak a dízelbe van...
#1828
Posted 2010. September 02. - 21:00
eddig évi 30-40e km jött össze,de valszeg ez most kicsit nõni fog..
eddig 1,9d volt,de valszeg most valami benzin/gáz/e85 variáns lesz..
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1829
Posted 2010. September 02. - 20:04
Tévhit. Az olaj dolga a kenés, a benzin meg pont lemossa azt.egy dolog ami miatt a még tartok tõle. az, h elvileg az üzemanygnak vmiféle kenési szerepe is van, de gáznak ilyen nincs...ez hosszútávon vajon mennyira jó?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1830
Posted 2010. September 02. - 19:53
Gondolkodtam én is az etanol felesben, de féltem a sz_romat. egy 40-es tankolásnál 1600ft-al lennék beljebb havonta. Ha megpurcan valami akkor már ne jó üzlet.
nekem a céges a fabiam gyári gázos. eléggé féltem tõle, de azt kell mondanom, h semmit nem érzek a dinamikáján, pedig már kapcsolgattam mindenféle fokozatban, ugyan olyan mint benyával. és jelenleg a gázos autót a leggazdaságosabb üzemeltetni. mondjuk pont holnap megyek fel pestre szervizre, mert sokat zabál (11-12liter), de a többi céges fabia 7.5-8 literrel eljár gázból...és 40 litert tankoltam 7400huf-ér...
egy dolog ami miatt a még tartok tõle. az, h elvileg az üzemanygnak vmiféle kenési szerepe is van, de gáznak ilyen nincs...ez hosszútávon vajon mennyira jó?
#1831
Posted 2010. September 02. - 16:19
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#1832
Posted 2010. September 02. - 15:14
motorosokal ugy vagyok hogy lassítok a tempojukra ha meg ugy adja elmegyek mellettük. hazafelé utamon többnyire 3sávon kell átmenni balra. sose megyek eléjük ha látom hogy motor jön. nem 50el szoktak menni. kacsázásuk, elénkvágásuk sztem azért is más, mert elfér. jött már 2sávoson autó én és másik szabályosan haladó autó közé. nekem felfoghatatlan hogy 1-2 autonyi helyért mikre nem képesek. jollakottásg, kényelem, nyugalom stb mellett bizonyos mennyiségû figyelemmel kell vezetni persze. de nincs kedvem mindig azon gondolkozni hogy ha megyek a busz mögött és az elkezd az öbölbe huzodni miközben lassul hogy jancsika majd itt ugy gondolja e hogy õ majd kigyorsítás közben elõzni fog. mert szokott. és többnyire olyan fasza teljesítményû autokkal hogy még ha kevésbé is gyorsítok akkor is visszább kell venni mert nem fér be a szembejövõtõl. fokozott figyelmet és gyakorlottságot kíván a gyors vezetésmod a környezettõl is. változatlanságot feltételez mikor igy elõz a másik, de nem biztos hogy azt kapja. ugyanugy feltételezés minthogy jol fog a fék. 200méterenkét másfajta aszfaltburkolaton...nem hiszem.
/huszas éveim elején friss jogsival láttam emberkéket balesetben meghalni - nem félek a vezetéstõl, de ugy tartom hogy a balesetek többségéhez 2 hülye kell. és persze igazad van, a másik is tesz azért hogy elkerülje/ ahoz képest hogy keveset kocsikázom, tul sok balesetlet látok. szerencsére sose veszek részt bennük. de mikor kanyarodo autoba csattan a legény az eclipsel barátnõjével a másik elsõ ülésen az valahogy mingig picit hozzátesz ahoz hog y óvatosabb legyek. és elég sokszor látni a lánglovagokon hogy a parasztja nem csak magával baszott ki
edit: mentõ elöl el kell huzodni (tom anya is lehetne benne) de más fegyelmezetlensége...
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#1833
Posted 2010. September 02. - 14:25
Aki autóba ül, az figyeljen. Mindig, mindenre. Ha jön a barom, arra is - ha nincs kedve lehúzódni, akkor könnyen megsérül az õ autója is. Pedig csak egy picit mozdítania kellene a kormányon, csak ezt ugye vagy fõként figyelmetlenségbõl (figyelni ugye kell, folyamatosan, tükröket is) kis részt dacból nem hajlandó az átlag.... Annak ellenére, hogy a kresz szerint elméletben neki van igaza, lépjen túl a szabálytalanság gondolatán, segítsen megoldani a helyzetet.
Ha mégsem hajlandó erre, utazzon taxival. Más nem való neki.
#1834
Posted 2010. September 02. - 12:37
a gyorsabb gondolkodik es remenykedik, hogy a lassu nem akarja majd felebredve almabol megoldani azt a helyzetet ami mar reg meg is oldodott.
erted
ha alszol aludj
itt voltam de mar el is tuntem
/amugy el nem birod kepzelni egy jo fek jo gumikkal mire kepes/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1835
Posted 2010. September 02. - 12:15
az alfa ami 40-50el megy ha nagyot fékez is megáll 15 méter alatt, de az über tuning mitsu 150rõl mondjuk 60 méter alatt. egyáltalán nem biztos hogy az autó amelyik elvileg! jobban fel van készítve a nagyobb sebességû kanyarodásra, meg hû de brembo fékei vannak - a sofõrje nem csak hétvégi kormánycibálásban edzõdött.
#1836
Posted 2010. September 02. - 12:03
Engem is lepett meg egy rajcsúr azzal h. jobbról elõzött, amikor a belsõben 110-el mentem a fõúton, de rájött miért nem soroltam jobbra elõle, amikor belepattant 130-al egy combos kátyúba. Ha olyan szar az út jobboldalt, h a kirázza az embõr belét jó, hogy nem megy ki.
más:
ha a belsõben a megengedett maxal dzsalsz és jobbra kimész, tartva a sebességet, õ elhaladás közben túllépi a sebességhatárt így te miattad szegte meg a kreszt.
Gondolkodtam én is az etanol felesben, de féltem a sz_romat. egy 40-es tankolásnál 1600ft-al lennék beljebb havonta. Ha megpurcan valami akkor már ne jó üzlet.
#1837
Posted 2010. September 02. - 11:08
Vagy a belsõsávban vonatozó gyökerek, akik mögé beérkezik az ember, az elõtte levõ kisorol, majd látja hogy a másik nem teszi, és elkezdi jobbról elõzni(ugye õ ekkor ébredt fel, a beérõ hatására), ekkor ébred a belsõben menõ másik idióta, aki kisorol(ugye, felébredt, megzavarták az alvásban), 10 centire a másik elé, a gyorsabb ekkor már elõzi, õt is, erre az elkezd visszasorolni belülre. Na ki a szabálytalan? Ki okozza a balesetet? Nem a gyorshajtó - vagyis közvetve igen, õ hozta a vekkert.
Persze hogy a gyorshajtó, mert felébresztette a másik kettõt, akik a meglepetéstõl nem is tudják kezelni a helyzetet.
Pedig teljesen jól mûködne minden, ha mindenki igyekezne ismerni a kreszt, és ha mindenki tudná, épp melyik szabályt sérti meg.
#1838
Posted 2010. September 02. - 10:09
semmi mast nem var el az ember toluk csak azt, hogy ugy menjenek tovabb ahogy eddig tettek.
/ugyanis azzal kalkulal az ember a gyalogosok kozott is, hogy az elindul ilyen iranyban akkor mire enodaerek mar siman elferek/
ez megy autosoknal is
a gyorsabb gondolkodik es remenykedik, hogy a lassu nem akarja majd felebredve almabol megoldani azt a helyzetet ami mar reg meg is oldodott.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1839
Posted 2010. September 02. - 09:55
Én is csak akkor játszok a körforgóban amikor nem zavarok senkit.
#1840
Posted 2010. September 02. - 09:31
de a sajat savjat nem talalo alfa fel sem tunt senkinek
amiatt nem lehet baleset csak attol, hogy vki gyorsan hajt.
vegulis nem meglepo
amugy is mindenhol a gyorshajtas van megjelolve elso szamu hibaforrasnak
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...