Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#1821
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
szerintem nem varjak el senkitol, hogy barmit is megoldjon
/ezt valahogy nem birjatok felfogni/
menjen ugy ahogy eddig
ha felebredt almabol ne idegeskedjen
a tobbiek kozott o sem tud tempot menni hiaba szeretnetek itt nagy szamokkal dobalozni, ott o is csak annyival megy.
de amint van hely eltolja.

igen a fizikat nem lehet megbaszni, ezert van az, hogy ketszeres sebessegnel neki is negyszeres a mozgasi energiaja.
de az eszkoz ami a mozgasi energiat felemeszti /fek/ az nem ugyanaz.
/ezert reszben para a komoly fekszerkezettel szerelt autoval forgalomban kozlekedni. mert tolsz egy jo feket es barki beled szalhat hatulrol/

nts: jah mertem 400km-bol utolso 100km varosi neha neha elfelejtve, hogy most figyelni kene 10 az atlagom.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#1822
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,857 posts

ugye mindenki csak azt latja, hogy gyorsan mennek es elozgetnek?

Ez nem gyors volt, hanem eszetlen, közveszélyes száguldozás. Remélem a kedves édesanyja fog elõtte sávot váltani, mert nem számít ilyen idiótákra

de a sajat savjat nem talalo alfa fel sem tunt senkinek
amiatt nem lehet baleset csak attol, hogy vki gyorsan hajt.
vegulis nem meglepo
amugy is mindenhol a gyorshajtas van megjelolve elso szamu hibaforrasnak

De feltünt, csak nem mindegy, hogy 60-al kóvályog, vagy 150-180-al szlalomozik a Hungárián, Róbert Károlyon forgalomban.

semmi mast nem var el az ember toluk csak azt, hogy ugy menjenek tovabb ahogy eddig tettek.
ez megy autosoknal is
a gyorsabb gondolkodik es remenykedik, hogy a lassu nem akarja majd felebredve almabol megoldani azt a helyzetet ami mar reg meg is oldodott.

Tehát sávot váltani sem szabad, hanem fel kell készülni a gyakorlatilag tükörbõl észlelhetetlen, bármely irányból 3X-os sebességgel szlalomozó barmokra. Szeretném, hogy egyszer egy ilyen faszkalap belém jöjjön hátulról, a doboz alá és ha olyan szerencsés, hogy az alváz vége nem ölte meg, akkor biztos pofán rugdosnám 40-szer, csak úgy viccbõl, hogy megmutassam neki, én is vagyok olyan vagány mint õ.
Tettem már ki BMW-t a padkára, hasonló stílusban ment az 1-es fõúton, én meg szabályosan elkezdtem elõzni. Nem mert megállni reklamálni, nagy mázlija volt, hogy nem a doboz sarka, vagy út menti fa lett az akció vége.

erted
ha alszol aludj
itt voltam de mar el is tuntem
/amugy el nem birod kepzelni egy jo fek jo gumikkal mire kepes/

Azért a fizikát nem lehet megb@szni. 2X akkora sebességrõl neki is 4X akkora a féktáv.

#1823
NTS

NTS

    vendég

  • fórumtag
  • 196 posts
mennyi lett a fogyasztásod lor?

#1824
blueshark

blueshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,190 posts
a szerelõm szerint meg nagyobb mértékû a motorkopás mint a benzines/dízel esetében
Team Heavy Pedal - Szeged

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.

#1825
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,333 posts
én azt hallottam h a gáz megzabálja a tömítéseket, és csak akkor éri meg átalakíttatni ha sokat megy az ember. én alulról súrolom az évi 10 ezret, így gazdaságtalan lenne. max etanol. annál már itram mi a helyzet.

#1826
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

és nem mehetsz be mélygarázsba...

Úgy hallottam már ez sem tartja magát sokáig.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1827
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts

Tévhit. Az olaj dolga a kenés, a benzin meg pont lemossa azt.


akkor viszont csak annyi hátránya van a gáznak, h nincs pótkerék, csak defektjavító szett (viszont sok benzines/dízel autóban is így van...) és nem mehetsz be mélygarázsba...

8l-es fogyasztással 1480Ft-ra jön ki 100km. ez annyi mint egy 4,5l-es fogyasztású dízellel, csak ebben nincs turbo, porlasztócsúcs meg asszem kettõs tömegû lendkerék is csak a dízelbe van...
__________________

#1828
megatron

megatron

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,694 posts
etanol vagy a gáz éri meg jobban?

eddig évi 30-40e km jött össze,de valszeg ez most kicsit nõni fog..
eddig 1,9d volt,de valszeg most valami benzin/gáz/e85 variáns lesz..
A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra

#1829
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

egy dolog ami miatt a még tartok tõle. az, h elvileg az üzemanygnak vmiféle kenési szerepe is van, de gáznak ilyen nincs...ez hosszútávon vajon mennyira jó?

Tévhit. Az olaj dolga a kenés, a benzin meg pont lemossa azt.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1830
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts

Gondolkodtam én is az etanol felesben, de féltem a sz_romat. egy 40-es tankolásnál 1600ft-al lennék beljebb havonta. Ha megpurcan valami akkor már ne jó üzlet.



nekem a céges a fabiam gyári gázos. eléggé féltem tõle, de azt kell mondanom, h semmit nem érzek a dinamikáján, pedig már kapcsolgattam mindenféle fokozatban, ugyan olyan mint benyával. és jelenleg a gázos autót a leggazdaságosabb üzemeltetni. mondjuk pont holnap megyek fel pestre szervizre, mert sokat zabál (11-12liter), de a többi céges fabia 7.5-8 literrel eljár gázból...és 40 litert tankoltam 7400huf-ér...

egy dolog ami miatt a még tartok tõle. az, h elvileg az üzemanygnak vmiféle kenési szerepe is van, de gáznak ilyen nincs...ez hosszútávon vajon mennyira jó?
__________________

#1831
hé én

hé én

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts
elnézést a második posztért: nyíregyházán élek, debrecenben tanulok. nem tudok ugy elmenni oda hogy ne látnék vkit - nem az én stílusom miatt - hogy ne csinálna leszorítós elõzést, vagy zavarna le a padkára vkit, netán az építési területen elõzne. ha lehet menni megyek én is 130al egy pár autóval lendületesen, de ha gyorsnak érzem vagy lakott területen vagyunk visszaveszek. nem szeretem azt se ha 50es táblánál mérnek és 30al megy a sor. de másokat feladatmegoldásra kényszeríteni, az értékeiket kockára tenni...arra építeni hogy én gyorsan megyek, majd megoldjuk a szitut a többiekkel közösen?

zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]


#1832
hé én

hé én

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts
imádok finomakat enni ;)

motorosokal ugy vagyok hogy lassítok a tempojukra ha meg ugy adja elmegyek mellettük. hazafelé utamon többnyire 3sávon kell átmenni balra. sose megyek eléjük ha látom hogy motor jön. nem 50el szoktak menni. kacsázásuk, elénkvágásuk sztem azért is más, mert elfér. jött már 2sávoson autó én és másik szabályosan haladó autó közé. nekem felfoghatatlan hogy 1-2 autonyi helyért mikre nem képesek. jollakottásg, kényelem, nyugalom stb mellett bizonyos mennyiségû figyelemmel kell vezetni persze. de nincs kedvem mindig azon gondolkozni hogy ha megyek a busz mögött és az elkezd az öbölbe huzodni miközben lassul hogy jancsika majd itt ugy gondolja e hogy õ majd kigyorsítás közben elõzni fog. mert szokott. és többnyire olyan fasza teljesítményû autokkal hogy még ha kevésbé is gyorsítok akkor is visszább kell venni mert nem fér be a szembejövõtõl. fokozott figyelmet és gyakorlottságot kíván a gyors vezetésmod a környezettõl is. változatlanságot feltételez mikor igy elõz a másik, de nem biztos hogy azt kapja. ugyanugy feltételezés minthogy jol fog a fék. 200méterenkét másfajta aszfaltburkolaton...nem hiszem.

/huszas éveim elején friss jogsival láttam emberkéket balesetben meghalni - nem félek a vezetéstõl, de ugy tartom hogy a balesetek többségéhez 2 hülye kell. és persze igazad van, a másik is tesz azért hogy elkerülje/ ahoz képest hogy keveset kocsikázom, tul sok balesetlet látok. szerencsére sose veszek részt bennük. de mikor kanyarodo autoba csattan a legény az eclipsel barátnõjével a másik elsõ ülésen az valahogy mingig picit hozzátesz ahoz hog y óvatosabb legyek. és elég sokszor látni a lánglovagokon hogy a parasztja nem csak magával baszott ki

edit: mentõ elöl el kell huzodni (tom anya is lehetne benne) de más fegyelmezetlensége...

zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]


#1833
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
hé én: motorosra ugyanezt mondod? Jóllaktál, ezért nincs kedved figyelni, hova húzódj? Mentõre is? :)

Aki autóba ül, az figyeljen. Mindig, mindenre. Ha jön a barom, arra is - ha nincs kedve lehúzódni, akkor könnyen megsérül az õ autója is. Pedig csak egy picit mozdítania kellene a kormányon, csak ezt ugye vagy fõként figyelmetlenségbõl (figyelni ugye kell, folyamatosan, tükröket is) kis részt dacból nem hajlandó az átlag.... Annak ellenére, hogy a kresz szerint elméletben neki van igaza, lépjen túl a szabálytalanság gondolatán, segítsen megoldani a helyzetet.

Ha mégsem hajlandó erre, utazzon taxival. Más nem való neki.

#1834
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts

a gyorsabb gondolkodik es remenykedik, hogy a lassu nem akarja majd felebredve almabol megoldani azt a helyzetet ami mar reg meg is oldodott.


erted
ha alszol aludj
itt voltam de mar el is tuntem

/amugy el nem birod kepzelni egy jo fek jo gumikkal mire kepes/

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#1835
hé én

hé én

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts
bizonyos dolgokkal az ember nem számol. többnyire a városi közlekedésben aki hangos azalatt 70 ló van... ritka aki alatt 2-300 vagy sokkal több. amit viszont ezek a legények mûvelnek az nem tetszik. lehet beszélni alvo autosokrol meg lassabbakról is. de ha én pl jóllakok egy étteremben, nem biztos hogy azzal akarok foglalkozni hogy jobb vagy bal oldalrol rántsam kicsit odébb a kormányt, hogy õnagysága a zugo bugo rázkodó vackával kikerüljön egy lekanyarodo sávban. van hogy nincs kedvem figyelni és nem nyomom neki akkor. 40 -50el poroszkálok ami sokszor felsem tûnik mert csak azt figyelem hogy igy kényelmes. nem a városban kell sietni ahol emberek, zebrák, sávok, lassabb és gyorsabb netán nagyobb és látást korlátozo jármûvek vannak. nyomja neki odakint. de akkor meg én megyek 140el 90 helyett mert jol belátható az útszakasz, tol le a homasitás suzuki, de tudom hogy nem kezd elõzésbe mert ahoz még csippelve :D is kevés...

az alfa ami 40-50el megy ha nagyot fékez is megáll 15 méter alatt, de az über tuning mitsu 150rõl mondjuk 60 méter alatt. egyáltalán nem biztos hogy az autó amelyik elvileg! jobban fel van készítve a nagyobb sebességû kanyarodásra, meg hû de brembo fékei vannak - a sofõrje nem csak hétvégi kormánycibálásban edzõdött.

#1836
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,333 posts
igaz.
Engem is lepett meg egy rajcsúr azzal h. jobbról elõzött, amikor a belsõben 110-el mentem a fõúton, de rájött miért nem soroltam jobbra elõle, amikor belepattant 130-al egy combos kátyúba. Ha olyan szar az út jobboldalt, h a kirázza az embõr belét jó, hogy nem megy ki.

más:
ha a belsõben a megengedett maxal dzsalsz és jobbra kimész, tartva a sebességet, õ elhaladás közben túllépi a sebességhatárt így te miattad szegte meg a kreszt. :D

Gondolkodtam én is az etanol felesben, de féltem a sz_romat. egy 40-es tankolásnál 1600ft-al lennék beljebb havonta. Ha megpurcan valami akkor már ne jó üzlet.

#1837
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
Azaz... Majd ráfogják a gyorshajtóra. Gonosz világ :)

Vagy a belsõsávban vonatozó gyökerek, akik mögé beérkezik az ember, az elõtte levõ kisorol, majd látja hogy a másik nem teszi, és elkezdi jobbról elõzni(ugye õ ekkor ébredt fel, a beérõ hatására), ekkor ébred a belsõben menõ másik idióta, aki kisorol(ugye, felébredt, megzavarták az alvásban), 10 centire a másik elé, a gyorsabb ekkor már elõzi, õt is, erre az elkezd visszasorolni belülre. Na ki a szabálytalan? Ki okozza a balesetet? Nem a gyorshajtó - vagyis közvetve igen, õ hozta a vekkert.

Persze hogy a gyorshajtó, mert felébresztette a másik kettõt, akik a meglepetéstõl nem is tudják kezelni a helyzetet.

Pedig teljesen jól mûködne minden, ha mindenki igyekezne ismerni a kreszt, és ha mindenki tudná, épp melyik szabályt sérti meg.

#1838
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
ez ugyanaz, mint amikor birngaval mesz gyalogosok kozott
semmi mast nem var el az ember toluk csak azt, hogy ugy menjenek tovabb ahogy eddig tettek.
/ugyanis azzal kalkulal az ember a gyalogosok kozott is, hogy az elindul ilyen iranyban akkor mire enodaerek mar siman elferek/

ez megy autosoknal is
a gyorsabb gondolkodik es remenykedik, hogy a lassu nem akarja majd felebredve almabol megoldani azt a helyzetet ami mar reg meg is oldodott.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#1839
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,333 posts
nem baj az ha gyorsan megy csak tudjon is vezetni, a fõ gond h sokan nincsenek hozzászokva, az alós vezetés közben h valaki éberkedik mellettük.
Én is csak akkor játszok a körforgóban amikor nem zavarok senkit.

#1840
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
meg nem neztem vegig mert nem volt ra idom
de a sajat savjat nem talalo alfa fel sem tunt senkinek
amiatt nem lehet baleset csak attol, hogy vki gyorsan hajt.

vegulis nem meglepo
amugy is mindenhol a gyorshajtas van megjelolve elso szamu hibaforrasnak

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...