Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#1781
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Arra, hogy amerikai piacra gyártották, nem európaira. Biztosan vannak benne eltérõ alkatrészek, más beállítások, szabványok, stb.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1782
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,694 posts

Ez egy amerikai kivitel.

Ezzel mire célzol? (Nem hiszem el, hogy elsõ tulajdonostól, azt sem, hogy 160e km van benne stb.)

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#1783
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

De például ez tök szimpi (Mazda 323, '92).

Ez egy amerikai kivitel.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1784
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,694 posts
Köszönöm mindenkinek az autós ötletelõs kérdésemre írt válaszaitok. Nem döntöttem még, érlelem a gondolatot. Nem igazán sürgõs, hogy legyen. De például ez tök szimpi (Mazda 323, '92). De utána akarok járni, hogy milyen gyakoriak hozzá az alkatrészek.

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#1785
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts
Mai demagóg posztunk: BMW a Cougar ellen - Belsõség
__________________

#1786
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts
még mindig hirdetjük a vectrát (nem sok sikerrel), erre jön egy mél, h: csere érdekel. ennyi, se köszönés se aláírás, se semmi. fura emberek vannak...
__________________

#1787
megatron

megatron

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,694 posts
másnaposan netezek itthon,erre ezt találom..tényleg 4oldalon keresztül errõl vitatkoztok?!

na de hogy én is valamit beleböfögjek....

én általában pályán belsõ sávban megyek 160 körül..nem egyszer ér a seggemben nagy autó nagyon sietve villant meszirõl,kimegyek-vissza megyek...ez gáz? :D

nem ezért v azért de a normál "középsõ" belsõ sávban egyszerûen idegõrlõ haladni,mert valahogy én mindig kifogom a nagycsaládos /janika katika az auóban matricás / sleppet, vagy valami úrvezetõt kalaposbablevessel, vagy valami szakadt vasat ahol épp a fasírtos szendvics darabokat szedegeti az ölébõl..
lehet h az én hülyeségem,de egyszerûen képtelen vagyok ezt a 90-100as belsõsáv tempót tartani..
sima közúton meg még rosszabb,sok kis falu van Pécs körül és valahogy mindig a belefutok, vagy egy traktorba vagy valami szerencsétlenre aki mögött már kilométeres sor van...

más valszeg ha az a6ot lecserélem akkor bepróbálok egy e85ös dolgot..kíváncsi vagyok..
A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra

#1788
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
thez: lasd Aston Martin Cygnet vagy mi a halal. atmatricazott Toyota IQ, de rusnya ez is mint a bun, csak azert hogy lehuzzak a teljes kinalat fogyasztasi es karosanyag erteket.

hibrid ferrari, hibrid porsche, elektromos sls... ez a tendencia
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1789
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts
tök mindegy hol mész, mit csinálsz, minél gyorsabban mész, annál nagyobb az esélyed arra, h balesetet szenvedj és kész.
__________________

#1790
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts

persze, h belemagyarázzák, mert ha 130al m1, akkor kisebb a féktáv és 160nál könnyebb elveszíteni az uralmat a kocsi felett, mint 130nál...és végül is lehet, h tényleg nem lett volna baleset.




Szóval egyenes úton 160al gurulva könnyebben elveszted a kocsid felett az uralmat, amikor nem jön ki eléd senki szabálytalanul, mint mikor 130-cal mész, és szintén nem jön ki senki ismételten szabálytalanul.

Aztán mégis kijön valami lúzer, aki a tükörbe egy belenézésbõl próbálja megállapítani a mögötte érkezõ sebességét, és a gyorsabban hajtó lesz a hibás. Mert neki ugye rögtön az elsõ tükörbe nézésbõl meg kell tudnia állapítani a sebességét, mikor végre épp kinyílt a csipája 110nél, hogy megelõzze tempomattal a 105-tel menõt... Igaz fél órája a seggében megy, de akkor RÖGTÖN be kell rántania a belsõbe, mert valami vekker felébresztette. Nem mikor szépen éri utol, kétszer is belenéz a tükörbe, ráérõsen, lássa, hogy érkezik a belsõben a sor, és mondjuk ne tartsa fel indokolatlanul az egész autópályát... Ahogy a magyar szokta, amiatt vannak az ok nélküli összefüggõ kocsisorok....

Értem én....
Legalábbis igyekszem.

Németeknél továbbra is mûködik. Itthon ez sem, és a jobbratartás sem.
Beszélgessünk arról is? Mocskos jobbról elõzõk ugye.... Azokat is kivégezni.


Demagóóóóóg!
Ennek az egésznek így tényleg nincs értelme :)
Fõleg azért, mert mindenki gyorsabban hajt, és senki sem tartja a kreszt be, itt sem, max mikor írni kell róla, max mikor tüntetni látványosan a szabályokért, és hibáztatni valakit.

Errõl mindig egy vicc jut az eszembe:



Lucifer revíziót tart a pokolban, megfelelõen gondoskodnak-e az ördögök a rájuk bízottakról.
Az elsõ kondér alatt ugyan lobog a tûz, a kondér mellett egy tábla: NE MÁSSZ KI!
Lucifer kérdésére az ördög így felel:
- Ezek itt a németek. Tüchtig nép, betartják a szabályokat.
A következõ kondér is mintaszerû, tábla helyett itt egy géppisztolyos õr áll.
- Ezek itt az oroszok. Ha valamelyik megpróbál kimászni, az õr a géppisztollyal visszakényszeríti.

A harmadik kondérnál is minden stimmel, de Lucifer fel vonja szemöldökét:
- Nem látom az õrséget, s tábla sincs.
- Ide nem is kell, ezek a magyarok. Ha egy megpróbál kimászni a többi, visszahúzza.


Magyarnak pedig tényleg nem való semmiféle szabálymódosítás, közlekedés szempontjából sem, ami lazítana kicsit, mert a most meglevõket sem képes értelmezni, csak aszerint, hogy neki épp hogy legyen jó.





Más:

Olvastátok, hogy az usában az adott gyártó autóflottájában a 4 literes átlagfogyasztás lesz a kötelezõ, az irányadó, néhány éven belül?

Azt meg hogy? Végre megszüntetik a nagy vasakat?

#1791
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,283 posts

szal sztem kurvára mind1 már akkor h 110 vagy 160, egy kilo felett egy normál kocsival off


pont, hogy nem mindegy. ha mindenki menne a szabályos intervallumon belül akkor nem lennének olyan nagy sebességkülönbségek amivel darálnak egy balesetkor.

#1792
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts
64km/h a törésteszt.

és itt nem az a lényeg, h mennyivel ütközöl, hanem hogy mennyirõl kell lassítani! (illetve ütközöl e egyáltalán)
__________________

#1793
NTS

NTS

    vendég

  • fórumtag
  • 196 posts

én is soroltam már ki 120al más elé, mert amikor benéztem a tükörbe még messze volt és nem feltételeztem róla, hogy ennyire jön, azt egyszer csak ott villogott a seggembe. így járt.



persze, h belemagyarázzák, mert ha 130al m1, akkor kisebb a féktáv és 160nál könnyebb elveszíteni az uralmat a kocsi felett, mint 130nál...és végül is lehet, h tényleg nem lett volna baleset.

de ez mind1, mert nálunk mindenki okosabb, mint a szakértõk és jobban tudják, h mi miért történik


a biztonsági tesztek NEGYVEN km/h-n futnak, negyvenen... szal sztem kurvára mind1 már akkor h 110 vagy 160, egy kilo felett egy normál kocsival off, kivéve pl volvo, de azok gondolkoznak autógyártáskor és nem hulladékacélból tákolnak 4 milliós gyufásdobozt, mint pl a szuszka

#1794
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts
én is soroltam már ki 120al más elé, mert amikor benéztem a tükörbe még messze volt és nem feltételeztem róla, hogy ennyire jön, azt egyszer csak ott villogott a seggembe. így járt.

de belemagyarázzák majd, hogy ha nem ment volna 160-nal, akkor nem lett volna baleset...


persze, h belemagyarázzák, mert ha 130al m1, akkor kisebb a féktáv és 160nál könnyebb elveszíteni az uralmat a kocsi felett, mint 130nál...és végül is lehet, h tényleg nem lett volna baleset.

de ez mind1, mert nálunk mindenki okosabb, mint a szakértõk és jobban tudják, h mi miért történik
__________________

#1795
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

Ma pedig (és már sokszor) azon gondolkodtam, hogy a 160al autópályán közlekedõ elé kirántja ok nélkül, hiszen nincs elõtte senki a 80-100al totyogó idióta a szarját, valóban a GYORSHATJÁS ÖL?

de belemagyarázzák majd, hogy ha nem ment volna 160-nal, akkor nem lett volna baleset...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1796
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
Nem emlékszem már pontosan a kreszre, de azt hiszem nem volt benne az a kitétel sem, hogy ha a maximum megengedett sebesség alatt mész jóval, akkor annak köszönhetõen, hogy látszólag nagyon nagyon betartod (ugye minél lassabban mész, szerinte annál kevesebb balesetet okozhat - pedig nem) feljogosít az ok nélküli, és körültekintés nélküli sávváltásokra, irányváltásokra.

De javíts ki :)

Pont ugyanúgy felelõs a balesetért, mint a gyorshajtó, és okozni is õ okozza, annak ellenére, hogy utána mindenki a gyorsabban érkezõre mutogat. Itt elég a 130 is... Míg a másik szituációban a 160-110.

Benézni a sávváltást rosszabb, mint benézni a sebességhatárt, hiszen az utóbbival nem szorítassz le senkit, míg az elõbbivel embert ölhetsz.
(és tegye fel a kezét, aki még nem elõzött ki úgy autót, ahogy a videón történik!)

Mindegy. Utálom én is már a közveszélyes gyorshajtókat, mert látom ezt kell csinálni :D

#1797
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,283 posts

Ma pedig (és már sokszor) azon gondolkodtam, hogy a 160al autópályán közlekedõ elé kirántja ok nélkül, hiszen nincs elõtte senki a 80-100al totyogó idióta a szarját, valóban a GYORSHATJÁS ÖL?


ja, csak õ 80-100-zal szabályos a másik 160-nal meg nem. (most az elérántásról nem beszélve)
és ha nem rongyolna másfeles tempóval minden mert megtehetem fasz a belsõben akkor nem is lenne olyan durva vészfékezés egy-egy benézett sávváltás után.

#1798
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
Hihi... :D Lassan autóvá varázsolod? Most úgy néz ki, hogy az enyém 1 hónapon belül gurul. Igaz nem lesz olcsó :(
Ellenben jóóóóóólesz!!!

#1799
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
Ebben a témában nem fogtok tudni A-ból B-be eljutni.

Szeretek tempósan közlekedni (számokat hadd ne írjak), nem csak városon kivül.. De a nagy forgalomban történõ szlalomozás... kissé túl sok hibalehetõséget rejt.
Akármilyen jó sofõr, akármilyen jó autóval. És ilyen tempóval elég komoly kis hullagyáros tudsz lenni a városban.

Ennyire nem "siethetsz" sehova, ennyire ne akard megjátszani a tudásod. Arra akkor tényleg irány a versenypálya és meg lehet mutatni ki a fasza gyerek.
Apám mondta anno friss jogsival: A szabály(oka)t meg lehet szegni, csak mindig tud, hogy mit, mikor és hol.


lor:
simán ledrótkeféztem a nagyját és betucskoltam az említett cuccal:
Feltöltött kép
btw: most látom, hogy az ideiglenes gány "tömítésnél" új rozsdafolt van :) most lesz megszüntetve..


emmeg csak úgy:
mai állapot. kulcsszó: hiányos
Feltöltött kép
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#1800
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
Most néztem még csak meg a videót.

Engem tegnap ugyanitt, pont ahol az alfa szerencsétlenkedett, egy hasonló módon sávot váltó ignises tört rommá majdnem - gondolkodtam erõsen a betétlap kérdésen...


Ma pedig (és már sokszor) azon gondolkodtam, hogy a 160al autópályán közlekedõ elé kirántja ok nélkül, hiszen nincs elõtte senki a 80-100al totyogó idióta a szarját, valóban a GYORSHATJÁS ÖL?


Én nem hiszem. Max közrejátszik, ellenben a statisztikákban mégis ezt tüntetik fel, így jön ki az a magas arány. Én mégis a másik felet tiltanám be. Az okozza. Annak nem való jogosítvány, és autó.

Tessék megkövezni.