Külföldrõl van, a J-s redszámokat nem 2000 körül osztották.A kilométer pedig vicc, a tipikus hazai standard 60-65e kilométer - ha elhinném.
Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#18021
Posted 2006. April 13. - 20:37
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18022
Posted 2006. April 13. - 20:34
Nekem illetve a kollegámnak van egy haverja aki kint dolgozik egy szervízben.Érdekes. Na ott kéne szervízt nyitni.
Évente egyszer õ is kimegy becsövezni kocsikat.
Többnyire subrukat. És meséltek érdekes dolgokat.
Pl a legtöbb kocsi lopott cucc. Ott nincs komoly tövény tök mindegy van e papírja a paripának. Amikor kint voltak elösször a srácok hazahoztak egy pár cuccot onnan, mint pl 4.2 patrol motor, meg sti belsõség..
szóval jól néz ki meg minden, de azért egy kicsit büdös..
#18023
Posted 2006. April 13. - 20:02
Hát... azért az a quattro...
Életem eddigi egyik legnagyobb élménye egy 2001-es Audi A6 Avant 2.7T Quattroval (ami ugye biturbó; a gyári 250 helyett >280 pacival) való félnapos ismeretség.
Abszolút hamis biztonságérzet, ....
Jut eszembe audi...
Tesom volt szerencsés helyzetben és SZEGÉNYNEK egy S6 avantot kellett kormányolnia.... pfffff..... 4.2 .... ~300 LE
Na persze ezt nekem is ki kellett probálni még ha csak az anyos ülésrõl is...
lényeg:csak csatlakoznék az elöttem szólóhoz... már BETEGES (csalóka) biztonság érzés... eccerûen 180-200 temponál mintha egy normál kocsiban ülne az ember ami 130al megy..... SEMMI MOTOR ERÖLKÖDÉS , ZAJ, REMEGÉS... eccerûen megy... menni akar!!!!
Egyedül a váltoot kifogásoltuk ami ilyen auotamatás kormányról vezérlõs vacak volt....
A 2.7biturbosban manuális volt igaz?? hm.... az is fincsi lehetett :D
Az uj Octavia RS az 4x4 vagy front?
Mi tetszett benne a legjobban?
sc
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#18024
Posted 2006. April 13. - 15:59
kb 4 funkcio irhato a kerekek javara
1 tamasztas
2 fek
3 hajtas
4 kormanyzas
okran reggel tobb nem jut eszembe
@clio
kereskedok ha jol tom allitolag szokik tudni a kod alapjan par infot
vagy jobb forumosok
ev honap infoig konnyen eljuthat az ember.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18025
Posted 2006. April 13. - 12:35
Nagyon jo kis iras, olvassatok vegig:
http://totalcar.hu/m...szerelem/dubai/
Érdekes. Na ott kéne szervízt nyitni.
#18026
Posted 2006. April 13. - 12:24
I`m as fast as nobody!
#18027
Posted 2006. April 12. - 20:40
mi tortent?
Hát lenne mit sorolnom.
0-kms "szalonautó/túltárolt"
-neten alacsonyabb ár, mint szalonban.
-ködfényszóró utolagos árát mai napig nem tudták megmondani, elõször 70 e-rõl indultak).
- Átadás elõtti napon kiderült, hogy bibi vana papírjaival, 1hét csúszás,
- azt mondják, hogy adnak egy ugyanolyan csereautót, de véletlenül az nem jött vissaz és kisebbet adtak.
- utólag felszerelt levehetõ fejes horoghoz rosszul vágták ki a
lökhárítót. Alig (nõnek egyáltalán nem) lehet levenni a horgot
- nme tudják memongani, hogy pontosan mikori gyártású az autó.
- 2 hét alatt nem voltak képesek írásba foglalni tételesen a forgalomba helyezés költségeit.
- kereskedõ aszongya vissazhív, azt nem hív.
Most már remélem, hogy a használat során élvezhetem a német minõséget, és nem lesz több problémánk. Holnap elhozzuk a riasztóstól és hajráááááá
Kérdés:
Valakinek van lehetõsége alvázszám/motorszám alapján lekérni a pontos gyártási idõt?
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#18028
Posted 2006. April 12. - 19:11
#18029
Posted 2006. April 12. - 19:02
Talán sérült lehetett az eleje, bár egy nagyon alap "fapados" kivitelnek tûnik, furcsa benne a "nagy" klíma - ellenben nincs fényszórómosó.ha már audi:
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
ez ennyiért nem gyanús?
ritka jó vételnek tûnik
Ha zúzták az elejét gyakran javíttatnak ilyeneket a legolcsóbb elemekkel.
Gyanúsan nem látszik az autó jobb eleje és a frontról készült fotó is homályosabb a többinél.
Rétegvastagságmérõvel alaposan körbenézném...
A kilométer pedig vicc, a tipikus hazai standard 60-65e kilométer - ha elhinném.
Az ár egyébként reális; ritka A6-os, gyak. alapfelszereltséggel 2000-es évjárattal - ennyi.
#18030
Posted 2006. April 12. - 18:53
#18031
Posted 2006. April 12. - 18:41
valaminek meg kell támasztani az elsõ/hátsó kerekeket;)minek van akkor 4 kereke ha nincs kihasznalva?
#18032
Posted 2006. April 12. - 18:38
Na ezt vártam! De jogos...:peace:minek van akkor 4 kereke ha nincs kihasznalva?
#18033
Posted 2006. April 12. - 18:34
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18034
Posted 2006. April 12. - 18:34
Hát... azért az a quattro...Nincs benne quattro? Szutyok...
Életem eddigi egyik legnagyobb élménye egy 2001-es Audi A6 Avant 2.7T Quattroval (ami ugye biturbó; a gyári 250 helyett >280 pacival) való félnapos ismeretség.
Abszolút hamis biztonságérzet, iszonyat merev alváz (személyautóhoz mérten) és építmény és mintha sínen húzták volna. Ha a tulaj nem mondja, hogy "ne vedd el a gázt a kanyarban" soha nem mertem volna úgy küldeni. Ahol én 80-al vettem az ívet a sajátommal, ott ezzel 110-el "estem be" - és meg sem nyikkant. Sem a gumik, sem a kaszni, sem a futómû. Brutálállat.
(A hasonló korú kistestvér A6 kombi 3 literes "sima" benzines 210 lóval 4 mikulás alatt elõfordul - ha egyáltalán belefutsz egybe, a piac gyakorlatilag az osztrákoktól/németektõl áthozott leharcolt 1.9/2.5 "tádékból" áll. Namost 4 millióért milyen újautók vannak?)
#18035
Posted 2006. April 12. - 18:19
#18036
Posted 2006. April 12. - 18:12
Nem, csak a legnagyobb motorral és extrákkal telepakoltaknak.ennyire esik az ara a skodrinak?
Iszonyat félnek megvenni az emberek - szerencsémre;) -, mert "sokat zabál", "drága fenntartani", etc.
Friss élmény: ismeretség révén kipróbáltam egy 1999-es Audi TT-t, 225 lovas 1.8T motorral, de quattro nélkül. Semmi baja. A telepen kerek négyesmillióért van kirakva...
#18037
Posted 2006. April 12. - 17:50
I`m as fast as nobody!
#18038
Posted 2006. April 12. - 17:42
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18039
Posted 2006. April 12. - 15:58
Ja, itt kezdõdik...Mondtam en hogy ne vegyel ujat
Amikor az Octavia Combi RS-bõl kiszálltam tesztvezetés után annyit mondtam a kereskedõnek: ilyen lesz a következõ autóm.
Kérdezte, hogy mikor rendelheti meg.
Mondom: semmikor, majd eladnak belõle néhányat, amire 3-4 év után ráunnak vagy jön az új - én pedig akkor harmadáron jól megveszem.
Csak lesett...