Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#18001
Posted 2006. April 16. - 10:22
#18002
Posted 2006. April 15. - 18:12
akkor mikor a honlapod böngésztem, akkor sem láttam 1-es 82-es benyás könyvet, csak újabbat. akkor benéztem.Volt komplett javítási könyvem, megkérdeztem, hogy kell-e itt valakinek, de nem jött válasz, és eladtam. Ha lesz akkor kellene? I-es Polo most még van.
ha tudsz ilyet szerezni, nagyon megköszönném.
#18003
Posted 2006. April 15. - 18:10
#18004
Posted 2006. April 15. - 18:08
Volt komplett javítási könyvem, megkérdeztem, hogy kell-e itt valakinek, de nem jött válasz, és eladtam. Ha lesz akkor kellene? I-es Polo most még van.hali
nincs véletlenül valakinek egy kapcsolási rajza 1-es golfhoz? akár gépkönyv, akár csak neten. egy két drót maradt feleslegesbe,és kiváncsi lennék hova tartanak, és milyen indokból.
köszönöm!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18005
Posted 2006. April 15. - 18:04
nincs véletlenül valakinek egy kapcsolási rajza 1-es golfhoz? akár gépkönyv, akár csak neten. egy két drót maradt feleslegesbe,és kiváncsi lennék hova tartanak, és milyen indokból.
köszönöm!
#18006
Posted 2006. April 14. - 16:39
Az a kár hogy nem 4x4 es.
Ha netán találkozol/tál egy "örült" ford scorpio kombissal arra fele, ne lepõdj meg... az bátyus.. Hajmáskéren dolgozik....
F1 et ki követi nyomon?
al01! ... LOL!
cs
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#18007
Posted 2006. April 14. - 16:27
"Valaki vett egy Mercedes-Benz SL65-öt, tudod, a biturbó V12-es SL-t, és tett bele nitrót. Aztán áll a piros lámpánál, és feljön mellé egy Supra, a sofõr félreérthetetlen arckifejezéssel ránéz. Rálépnek mind a ketten, a Supra simán lenyomja az SL65-öt, mire a tulajdonosa másnap visszaviszi a szalonba, hogy neki ilyen lassú szar nem kell."
"Itt mindenki úgy vezet, mint az õrült" - mondja késõbb Stas úgy 140-nél az autópályán, és elveszi a kezét a kormányról, hogy tudjon gesztikulálni. A hasnyálmirigyem csendben bukfencezik egyet. Stas egy orosz üzletember fia, a szomszédos emírségben, Sardzsában lakik. "Behozták tavalyelõtt vagy mikor az elsõ három Carrera GT-t az országba, egy hónapon belül kettõt porrá törtek, ha jól emlékszem meg is halt mind a két sofõr. Persze mit vársz? Senki sem tud rendesen vezetni."
http://totalcar.hu/m...szerelem/dubai/
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#18008
Posted 2006. April 14. - 16:00
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#18009
Posted 2006. April 14. - 12:25
A 2.7T manuális váltós volt.(...)A 2.7biturbosban manuális volt igaz?? hm.... az is fincsi lehetett :D
Az uj Octavia RS az 4x4 vagy front?
Mi tetszett benne a legjobban?
Az új Octavia Combi RS?
Fronthajtású, 6 fokozatú manuális váltóval. Gyakorlatilag csak pozitívumokat tudok mondani a rövid tesztút után (ha minden igaz májusban egy hétvégét tölthetek egy ilyennel, akkor majd árnyaltabb lesz a kép).
A 200 lovas FSI szerencsére nem hasonlít a 150 lóerõs FSI-hez (ami pedig sajnos nem hasonlít a leváltott 1.8T 20V-hez...). Elsõre azonnal lefulladtam, de ez nem újdonság igazán. Az elmúlt egy évben kipróbált új autók motorjainál általános problémának érzem, hogy hihetetlen nyomatékszegények alapjárat környékén. (PDTDi-k is!) De aztán... a nyomatékgörbe a "régi", lefojtott 150 lóerõs 1.8T-hez nagyon hasonló; olyan 1700 1/m környékén érkezik is a teljes 280 Nm - és 4500-ig gyak. lineárisan teljesít! Átlagfogyasztási értékei pedig szinte az 1.8T 150 lóerõs változatával megegyezõek!
Nem sportos, de pontos a váltó, a motor elasztikussága elképesztõ: 200 lóerõ miatt 90-nél hatodik fokozatban odalépve is átlag felett gyorsul (értsd: "mezei" személyautók gyorsulását produkálja).
Legnagyobb változás a futómû és az alváz/karosszéria környékén történtek. A futómû saját fejlesztésük, klasszisokkal jobb a réginél, fõképp a hátsó tripla keresztlengõkaros, stabilizátoros megoldás.Várpalota felé van 60-as táblával jelzett szakasz, ami tényleg apró darabokra törött hulladék utat jelent. Ott a régi Octáviával 80-90-nél többet soha nem mentem (elõzésekkor sem) - ezt 130-ig küldtem meg úgy, hogy csak bal kézzel lazán tartottam a kormányt. Semmi kopogás alulró vagy nyöszörgés a karosszériából nem jött. Sokkal-sokkal merevebb lett az egész autó.
Lényegesen kisebb lett a menetszél keltette zaj, belül a 8 centiméterrel megnövelt hossz gyakorlatilag a hátsó utasokhoz "került": kifejezetten tágas lett hátul a lábtér és még a belmagasság is többnek tûnt - persze valószínû az ülés formájával csaltak; az eredmény mindenesetre csillagos ötös.
Végre valaki megvalósította 4 évvel ezelõtti ötletem: sínben fut a csomagtérroló, így elég könyökkel megpöccinteni a fogantyúját és csusszan hátra - ha éppen tele a kezed bepakoláskor.
Számomra óriási pozitívum, hogy az ízléses körbeszpojlerezést úgy oldották meg, hogy az autóval simán lehet tõle padkára fel-le közlekedni; nem egy sportos(nak látszani akaró), mélyen körbeszoknyázott használhatatlan, csak síkságon használható valami lett.
Nagy negatívum, hogy az alapfelszereltségben nincs benne a tempomat és a kombi seggének "láthatatlansága" miatt szinte kötelezõ tolatóradar. A gyáriak õrülten túlárazottak lettek a régebbihez (tempomat: 25k, hátsó tolatóradar nagy látószöges 4 szenzoros: 50k) képest - most csak a parkolóradarért kérnek 180k-t...
#18010
Posted 2006. April 14. - 12:08
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#18011
Posted 2006. April 14. - 11:57
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#18012
Posted 2006. April 14. - 11:37
Anyamtol orom autot venni, garazsban tartott, keveset futott, rendszeresen szervizelt, teli-nyari kerekszett felnin...
( nem elado! )
I`m as fast as nobody!
#18013
Posted 2006. April 14. - 08:53
vannak még ilyen naív emberek. Igaz a szemébe nem mertem én sem nevetni ...
#18014
Posted 2006. April 14. - 08:44
Bocs, de ez AKKORA lámaság, hogy hihetetlen.igaz mielõtt az ilyen feltûnõen keveset futott gépeket megvenné az ember érdemes megnézetni.
Kollégám járt úgy minap vett egy IV. Golf-ot 75e km-el. Aztán hogy hogy nem utánna telefonált 150km-el arébb fekvõ helyen szervízre, ahol a kocsit szervízelték. Kiderült a kocsiban 130e. km volt amikor utoljára volt szervizen...
Saját butasága...
#18015
Posted 2006. April 14. - 08:21
Kollégám járt úgy minap vett egy IV. Golf-ot 75e km-el. Aztán hogy hogy nem utánna telefonált 150km-el arébb fekvõ helyen szervízre, ahol a kocsit szervízelték. Kiderült a kocsiban 130e. km volt amikor utoljára volt szervizen...
#18016
Posted 2006. April 13. - 23:26
viszont sikerült kivennem a biztitáblát, már szét is szedtem, és kitakarítottam. most jön a kábelek leutánzása, és a kábelkötegek legyártása. nem fogok unatkozni a hétvégén, az biztos.
#18017
Posted 2006. April 13. - 21:39
#18018
Posted 2006. April 13. - 21:06
a szervízkönyv az ellen nem véd?Igen, úgy értettem én is hogy itthon tipikusan 60-65e kilométerre pörgetik vissza az órákat eladás elõtt...
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#18019
Posted 2006. April 13. - 20:58
es amikor csuszik a dolog akkor keleltetessel bekapcsol egy kupplung ami hajt hatra is.
szal nem igazi 4wd.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...