Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1761
Posted 2010. September 10. - 21:02
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1762
Posted 2010. September 10. - 21:01
2005: 4000 cm³ / 165 kW, 224 LE
Micsoda mûszaki fejlõdés!
Túlárazott mindkettõ.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1763
Posted 2010. September 10. - 20:33
Eladó használt FORD MUSTANG, 2005-ös (1. hó), fehér színû
http://www.hasznalta..._4speed-3399650
Mindkettõt kérem
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#1764
Posted 2010. September 10. - 20:24
nekem is low budget megoldás van.egy költségkímélõ, de új fej van benn, 4x25ös( 10k, de olcsóbban jött). Akkor már leírom: rájöttem, (1 pár magnat hangszóró beépítése után), hogy mezei hangszóró nem fog nekem kellemes mélyhangokat adni, ...
4x40 es audison fejegység, ajtóban 16-os kétutas macaudio (magassugárzó A oszlopnál), kalaptartóban meg két ovális mittomilyen.
az elején az ajtókban igen karcsú hangon szólt, a gyári is több mélyet adott, aztán pár hét után elõkerültek a kellemes basszus hangok is.
ez volt a kalaptartóban levõkkel is.
szóval, ha újak, akkor várjál kicsit még
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1765
Posted 2010. September 10. - 19:51
#1766
Posted 2010. September 10. - 19:04
SOMOGYI ELEKTRONIC Kft.
csak egy + kábel kell meg egy sztereó rca
valszeg felcserélték az árakat, szóval ez 20 ezres
én ilyennel kezdtem anno a kombi golfban, gecirejólszól
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1767
Posted 2010. September 10. - 18:57
ha 4x40 es a fej akkor még akár jól is szólhat
Jóestét Salabá
egy költségkímélõ, de új fej van benn, 4x25ös( 10k, de olcsóbban jött). Akkor már leírom: rájöttem, (1 pár magnat hangszóró beépítése után), hogy mezei hangszóró nem fog nekem kellemes mélyhangokat adni, de mélyládát se akarok(a rezgõ rendszámtábla nem az én mûfajom). Úgyhogy nézelõdtem, és láttam, hogy van ilyen, hogy mélyközép sugárzó, ami szerintem pont az amire nekem szükségem van. Egyébként elõre kéne beépíteni vagy hátra? Elõl mint említettem egy pár 16,5 ös magnat kétutas szett van(100W - gondolom ez névleges 8k ért) hátul szintén 16,5ös van, 2utas gyári, elöl viszont az A oszlopa is van magashangsugárzó. Én elõre tenném, mert ugye ez 1utas. max 20at szánnék rá(2darab mélyközép kell).
Persze, nem várom hogy bose szintû legyen ennyiért
#1768
Posted 2010. September 10. - 18:13
#1769
Posted 2010. September 10. - 16:29
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1770
Posted 2010. September 10. - 15:17
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1772
Posted 2010. September 10. - 14:03
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1773
Posted 2010. September 09. - 23:56
Most vonatkoztassunk el a motortól, anyámnak lesz, neki meg az a lényeg, hogy autóforma legyen és ne fiat szejcsentó szintû
Akkor tudom, mi kell nektek! Ez:
Eladó használt ROLLS ROYCE SILVER Shadow, 1969-es
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#1774
Posted 2010. September 09. - 21:35
dojcsba' ha levillognának a belsõ sávból amikor 150al settenkedsz, de Hans "siet",akkor tuti Õ lenne a felelõtlen aljas jaszkaris himpellér...
eh.
magyarok.
YouTube - India Driving
eddzetek, vaz.
a franciák már toloncolják ;-)
#1775
Posted 2010. September 09. - 20:52
#1776
Posted 2010. September 09. - 18:16
#1777
Posted 2010. September 08. - 22:22
Pozitívum, negatívum, szívesen hallok bármit mindegyikrõl.
Ez az alfa már ugye fiat gyártmány, tehát olcsóbb az alkatrész mint az audihoz?
Eredetileg kisautó kell, de mivel szeretjük az alfát azért jött a képbe.
Igen, az Alfa nagyobb jóval, de sokkal autószerûbb szvsz.
#1778
Posted 2010. September 06. - 09:15
Amikor kocsit kerestem japánt mondtak, meg 8 szelepes németet, dízelt felejtõsre tették. A gond az h. ha lepukkantat veszel, sokat kell költeni rá, ha jobbat veszel akkor kevesebbet de több a hiteled, kinek mi tetszik. Ha kinéztél egy típust sosem az elsõ szériát kell venni hanem a modellciklus végérõl, a kiforrottabb konstrukció végett.
Thez:
tegnap volt egy amerikai "dokumentumfilm" Mi lenne ha sorozatból és amerikán mutatták be h mi lenne ha az olajkutak kiaapadnának. Annyi hülyeséget összehordtak... A lényeg h elektromos kocsikban látják most a fantáziát, amik könnyûek és kicsik. Biodízel és etanol teherkocsikkal fuvaroznának.
Az olajállamok meghalnak és asszem Peru lesz az új emirség a lítium-nagyhatalom, amikkel az aksikat etetik
#1779
Posted 2010. September 06. - 00:12
pl rákóczyn is az átlagsebesség 60-70kmh, ha nincs nagy forgalom. széles és a blaha-keleti között jó út, lehet haladni, akkor miért ne?
azért [...], mert lakott terület, város, belváros. mond ez valamit? pofám leszakad már ezektõl 70es városi autópályáktól is, neked az sem elég?
(olvastam volna reggel, akkor kávé se kéne)
mellesleg ha ott 70el kerülgetsz akkor attól sem lesz jó kedvem. (igen, a középsõ sávban szabályos)
múltkor mentem astoria-örs között egy gyorsat (mert nem fogok kerülni 3kmt a dzsindzsásban) félelmetes, hogy mennyi tróger köcsög van. mellesleg érdekes szociológiai megfigyelés, hogy a város széléhez közeledve mennyire nõ a tahók száma.
#1780
Posted 2010. September 05. - 23:40
el lehet ítélni, meg mehet a demagógia, hogy dejjaszabájjok, de amikor 130 a megengedett, az idõjárási és gépjármûvi feltételek is adottak ahhoz, hogy ezt tartsuk, akkor ne kolbászoljanak ott 90-100zal az új konzervdobozokban, hanem tartsák a 130at.
szvsz a közlekedéssel az a baj, hogy a legtöbb ember kényszerbõl vezet, nem szeret és ami nagyobb baj, nem is tud vezetni, sokan félnek vezetni. mernék rá nagyobb összeget tenni, hogy ha ezeket az embereket kivonnánk a közlekedésbõl, a balesetek száma 70-80%kal csökkenne, maradnának a besokalló és az egymással csõdörködõ janikák meg tibikék.
fröcsögés -off-