Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#13701
Posted 2007. August 16. - 14:25
hullanak, mint a legyek
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13702
Posted 2007. August 16. - 14:05
inkább a mély szívóhang fogott meg
De az eladó lány nagyon aranyos volt. Kérdezem tõle, és akkor most ez gyárilag be van olajozva?
Erre õ persze természetesen
Még jó hogy otthon lecsekkoltam beépítés elõtt....
amugy megvan még, eladó 3 különbözõ szûkítõvel
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13703
Posted 2007. August 16. - 14:02
mar csak abbol a szempontbol is, hogy ne kurja szet a motort a szuron atjuto kosz.
persze aki elhiszi, hogy majd a legszurotol kap +5%-t az is megerdemli
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13704
Posted 2007. August 16. - 13:30
#13705
Posted 2007. August 16. - 10:40
Ez a dolog eredményezhet nagyobb teljesítményt, de ha nem turbót vagy az intercoolert vagy egyéb alkatrészt terhel tul, akkor a hengerfejet, szelepeket, vagy csak simán a blokkot biztosan.
A nagybetûs Tuning ( mikor kicseréled a dolgokat) az nem csak chipelésbõl áll. Ott a nagyobb teljesítmény szinte biztos. De ott eltávolitod a gyengét és raksz helyette jobbat (vagy csak mást) - ahogy jorus is írta: be sem indul a másfajta motor. Annak kel külön vezérlés. És azt bizony a tuning mértéke szabja meg hogy milyen. Lehet hogy minden egyes -a tuningolás folyamata során- alkatrészenként uj program kell.
Megint leirom: A hegyek közé érve a vezérlõegység elsõ dolga, hogy olyan mértékben csökketse a turbónyomást, (és ennek megfelelõen a befecskendezett üzemanyag mennyiségét), amely mellett a turbó fordulatszáma még épp a határérték alatt marad – itt jogosan irtátok hogy van benne tartalék csak az ilyen helyzetek miatt. ha a csipelõs kolega elfelejti beirni hogy mi a max. vagy mi történjen ilyen esetekben –simán meghagyja a turbónak hogy állitsd elõ azt a nyomást bármi áron, vagy nem megfelelõ az összhang a nyomás és az üzemanyag között – ehhez mind egy ideális állapot kell a megbízható és talán írhatom azt is hogy hosszútávú mûködéshez.
Hasonló jelenség játszódik le a koszos, eltömõdött vagy így-úgy gányolt "sport"-légszûrõk esetében is. Az eltömõdött szûrõ a beszívott levegõ számára megnövekedett ellenállást jelent. A szûrõ utáni (kompresszor elõtti) szívócsõszakaszban így csökken a nyomás, a fordulatszámnak tehát emelkednie kell. A különbség viszont, hogy szegény vezérlõegységnek fogalma sincs minderrõl, hisz' õ valahol a kesztyûtartóban mér, a turbó halála tehát csak idõ kérdése.
a fentieket, vagy ezt tudja csinálni egy mûhely:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
a teljesítmény nem változik, a nyomaték igen. Azt huzhatja szélesebbre de akkor alacsonyabbra, vagy viheti magasabbra csak kisebb ford szám tartományon.
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#13706
Posted 2007. August 16. - 09:11
#13707
Posted 2007. August 15. - 22:18
persze nem elsõre, és nem ugy hogy azt sem tudom mire irok programot - ebben igazad van.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13708
Posted 2007. August 15. - 22:12
a clioban lévõ chippet egy ismerõ srác írta. kisssséééé elvont a csávó, de szvsz "boltban" nem kapnál értelmesebb chippet. pedig nem szakmája.
És ezt mi alapján tudod megítélni?
#13709
Posted 2007. August 15. - 22:06
De mit is vártok egy turbó mentes dízeltõl?
az az istennek nem fog menni dinamikusan.
Egy pont linkelt "álom gyorsulásos" honlapos egyednek odaadjátok viszont, és messze nagy teljesítménynövekedést fog elérni az autó _ viszonylag _ legálisan.
Hisz sem a motor sem a kasztni nem lesz cserélve, még a térfogat sem változik.
~150-200e-bõl lesz egy izmos autó.
Úgy hiszem megoldható.
#13710
Posted 2007. August 15. - 21:44
engem is érdekel a téma, mert nagyon ajánlgatta a pista, hogy adagoló átalakít, részecskeszûrõ leszed, oszt akkor repül majd a dízel
csak furi volt mer azt mondta, hogy nem kap elég _üzemanyagot_, azért gyenge, de inkább a levegõ hiányzik neki nem? ....ezt csak úgy mindenkitõl kérdem hátha
#13711
Posted 2007. August 15. - 21:37
hát itt ilyen x éves tádé golfokról meg ilyenekrõl volt szólva, azt gondoltam ilyesmire utalsz,,,részecskeszûrõ meg 3-4 éve divat ha jól emléxemmelyikeken? volt vmi konkrét?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13712
Posted 2007. August 15. - 21:34
#13713
Posted 2007. August 15. - 21:25
azokon az öregebb jószágokon annyira szten nem jellemzõ a részecskeszûrõmeg azért is kormolhat mer leszedték a részecskeszûrõt?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13714
Posted 2007. August 15. - 21:24
#13715
Posted 2007. August 15. - 21:03
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#13716
Posted 2007. August 15. - 21:00
a clioban lévõ chippet egy ismerõ srác írta. kisssséééé elvont a csávó, de szvsz "boltban" nem kapnál értelmesebb chippet. pedig nem szakmája.
és cakkumpakk belekerült az egész móka ~300ft-ba
Kb de miért is lett? magasabb tiltásért?
Chip áá.
komolyan a szoftverbuzizásról beszélgetünk? ebbõl számottevõen erõsebb autó?
#13717
Posted 2007. August 15. - 20:13
azért úgy gondolom, nem csak úgy lehet bármihez hozzáállni, hogy kizárólag az atomtudós/fizikus végzettségüek nyúlhatnak hozzá bármihez úgy, hogy jó süljön ki belõle...
a clioban lévõ chippet egy ismerõ srác írta. kisssséééé elvont a csávó, de szvsz "boltban" nem kapnál értelmesebb chippet. pedig nem szakmája.
és cakkumpakk belekerült az egész móka ~300ft-ba
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13718
Posted 2007. August 15. - 19:10
#13719
Posted 2007. August 15. - 16:39
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#13720
Posted 2007. August 15. - 16:36
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy