elárulom: mindenhol!
ez is a szigorú szabályoknak köszönhetõ. 4,5 óra vezetési idõ alatt kell kivenned egy 15 és egy 30 perces szünetet, utána mehetsz újabb 4,5 órát és ha közben valami miatt meg kellett állnod és maradt még vezetési idõd, akkor 45 perc pihenõ után gurulhatsz még - max. 9 óra erejéig (a kivételektõl most tekintsünk el, hogy heti hányszor hosszabbítható ez hány órával stb...)
szóval, ha a pályán hátráltatnak, akkor muszáj a falvakban behozni - ahogy stp1 is írta -, mert köt a határidõ, a megbízó nem fizet, ha nem érsz idõbe, esetleg fix -õrzött- parkolóban kell éjszakáznod, mert a benzinkúton kipakolják a 40 milliós rakományt az éjszaka...
és majd, amikor esetleg nem érkezik meg a boltba a rendelt TV-d vagy bringa vagy akármi, mert nem késik a kamion, akkor meg lehet szidni õket, hogy nem bírnak odaérni idõben...
nézzétek meg a másik oldalát is!
én nem sokat teherautóztam - két nyarat, azt is csak 9 tonnással, de nagyban megváltozott a szemléletem velük szembe!
aki nem ül bele a nagy 'traktorba' nehezen érti meg úgyis!
kicsit toleránsabbnak kéne lennünk!
így van!
Nekem a barátomat egy kamionos részegen elüttette 14 évesen akkor 13 voltam.
2 éve a négyesen apámékat leszorította egy kamionos mert záróvonalat átlépve elõzött az Abonyi elkerülõn 6!!méteres árokban kötöttek ki a kocsi totálkáros lett, szerencsére nekik apróbb karcolásokon és zúzódásokon kívül nem lett baja.
Engedd meg hogy Kurvára ne legyek toleráns.
Tehát ha valakinek gazdasági érdeke fûzõdik hozzá akkor tehet a szabályokra ezt akarod mondani?
Mivel ezt állítod.