Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#13361
Posted 2007. October 05. - 20:24
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13362
Posted 2007. October 05. - 20:21
#13363
Posted 2007. October 05. - 20:08
#13364
Posted 2007. October 05. - 20:07
#13365
Posted 2007. October 05. - 20:06
igy http://belsoseg.blog...2006/12/25/atom
mast nem veszelyeztet
de akkor ne is mentsek ki.
kimennek baleset
folyik ver egyebek
elso ember felkiallt
-nincs az ov bekotve!
-kave cigi ido!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13366
Posted 2007. October 05. - 20:03
Sorry hogy félbeszakitom a biztonságiöv-témát, csak arra lennék kiváncsi hogy hogyan hivják azt a kisszériás kocsit amirõl ennyit tudok:
3.2 alatt 100-on
Angliában kis szériában készül
nyitott, 2 üléses
Honda Civic Turbos motor van hátul, hátsókerékhajtással
thx: Maty
GTM 40TR
http://images.google...m=10&um=1&hl=hu
#13367
Posted 2007. October 05. - 19:53
#13368
Posted 2007. October 05. - 19:48
3.2 alatt 100-on
Angliában kis szériában készül
nyitott, 2 üléses
Honda Civic Turbos motor van hátul, hátsókerékhajtással
thx: Maty
#13369
Posted 2007. October 05. - 19:40
lol..
ha valaki 1 éve azt mondja, hogy a suzuki ellenfele lesz a subarunak... kiröhögöm.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13370
Posted 2007. October 05. - 19:31
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13371
Posted 2007. October 05. - 19:21
nagyritkan van olyan baleset, hogy amikor kiesik a csoka a szlevedon azt mondjak.
valoszinuleg ez mentette meg az eletet.
valoszinuleg!
nem ugy értettem a lánglovagosat hogy kirepülnek hanem hogy a szélvédõ nem sérül meg az ütközés során hanem csak a feje nyoma láccik a fickonak. övvel lehet a seggén maradt volna. lehet:)
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#13372
Posted 2007. October 05. - 19:18
valoszinuleg ez mentette meg az eletet.
valoszinuleg!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13373
Posted 2007. October 05. - 19:18
csak esélyt növelnek ezek a dolgok. todok olynrol hogy azért maradt életben mert kirepül és a terepjároja meg összlapult. de esetek többségében, 30al poroszkálva, övvel légzsákkal, másik autoba bele nem sok sérüléssel jár. 80km/h felé pedig az autogyártok sem terveznek/tul szilárd kaszni, kevés elnyelt energia
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#13374
Posted 2007. October 05. - 19:14
az ostorcsapás dolgot a hátulrol valo ütközés miatt találták ki. ettõl függetlenül (de nem ezért) védelmet nyujt akkor mikor az ülésbe érkezel vissza a kocc után. ekkor a sebességed ugyanis már csak tört része annak mint mikor hátulrol belédjönnek /mondhatni kicsi ostorcsapás.
álló autóba hátulról 120km/h.
öv nélkül.
érezzem magam szerencsésnek? :(
azóta érdekesmód az az elsõ dolgom, hogy öv becsatt.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13375
Posted 2007. October 05. - 19:12
ha meg annyira nem kell használni az övet akkor mi lesz az ami megállít téged 60-80 km/h-rol? vmi rugalmas dolog kell mert különbeen a tested nem az ülésben marad, csöpp kis beleid meg az agyad meg menne tovább: erre valo az öv és nem a légzsák (az öv nyulik -többet mint gondolnád + esetleg pirotechnikai övfeszítõ, överõ határoló) sokat persze nem engedhet, de itt a centiméter vagy a kár a miliméter is számit -annyival több utad lesz lelassulni + gyûrõdõzóna. versenyautokban miért is sokpontos öv van??
itt jön az hogy a 3pont(kicsi felület) kevés téged rendesen megfogni. egyik vállad, fejed, esetleg kezeid repülnek szanaszét. a légzsák pedig lassit mert ahogy fellfúvodott /jobb autoknál több ütemben/ ereszt is lefelé - kivétel egyes oldallégzsákok.
ha öv mellé légzsákolsz +30%esély
A töltetek berobbannak, az öv feszül, a zsák fúvódik: hogy lehet ennek a tökéletességében kételkedni? kicsit ironikus de mondjatok már egy pédát hogy mikor jo ha nincs bekapcsolva az öv? lánglovagokon sokat látni hogy az utasok elõl ált õk törik össze a szélvédõt. övvel lehetetlen elérni odáig
edit: utasként nincs kormány ahova kapaszkodhatnál
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#13376
Posted 2007. October 05. - 19:10
ezert!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#13377
Posted 2007. October 05. - 18:53
A csigolyák viselkednek úgy, mint az ostor, elõrebólintasz, aztán hírtelen vissza. jól széjjelcsúsznak aztán, ha nem jól sül el a dolog akkor sérülnek, a nyaki gerincvelõ, ami bénulást, ... okozhat
ezt úsztam meg öv nélkül anno? wáó..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13378
Posted 2007. October 05. - 18:51
@: Ha meg hátul nem vagy bekötve akkor jól elõre baszódsz és elöröd a sofõr gerincét... Elöl mindíg be vagyok kötve, hátul meg valahogy nagyon nem akaródzik, max autópályán, de ott sem mindíg (meg nem ülök hátra)
#13379
Posted 2007. October 05. - 18:51
a biztonsági öv a légzsák "miatt" kell. amikor kocc van, te elõrehajolsz (öv hiánya miatt), légzsák felfújódik és jól hátrabass_a a fejed, neki az ülésnek. nah, ettõl véd meg.
valami ostorcsapás dolgot emlegetnek...
akkor folytatom a gondolatmenetet.
Csak, és kizárólag magamat veszélyeztetem.(ez sem igaz, számtalan esetben a biztonsági õv hiánya menti meg az utast. Ja és nincs légzsákom :-))
Senki mást.
AKkor ez miért olyan nagy bûn? Miért egyenértékü egy gyorshajtással, egy ittas vezetéssel?
Aki így akar meghalni, tegye.
#13380
Posted 2007. October 05. - 18:47
a biztonsági öv a légzsák "miatt" kell. amikor kocc van, te elõrehajolsz (öv hiánya miatt), légzsák felfújódik és jól hátrabass_a a fejed, neki az ülésnek. nah, ettõl véd meg.Én akkoris a biztonsági öves baromságon röhögök a mai napig...
valami ostorcsapás dolgot emlegetnek...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu