Pedig Sikondán még ott volt baszás rajta...neki nem is volt lampamoso
Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#11321
Posted 2008. June 16. - 14:24

#11322
Posted 2008. June 16. - 14:20

Igazán nincs konkrét elképzelés.
Ami adja magát/megéri/ésszerû.
Nyitott vagyok mindenre!
De a kérdés komoly. Esetleg ha nagyon olyan, akkor mehet 2 fölé, de nem akarok csilliárdokat rááldozni.
Volvo V70.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#11323
Posted 2008. June 16. - 14:18

rendszam van csak lekaptam gimppel mert nemtom mennyire erzekeny ra a bela
/igazabol mindegy, mert ha akarom semmi perc alatt barkinek adatait megszerzem en is. hat mega ki lopni akar/
mi fuvunk.
ha azert nem pofaznak, hogy ott all kamion ut szelen akkor ezert egy kurva szot se!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#11324
Posted 2008. June 16. - 14:13

Ahogy látom se a fényszórómosó, se a rendszám nem került már vissza az "összekarcolt" kocsira...
#11325
Posted 2008. June 16. - 14:03



judit:ház elõtt mi is füvön állunk, nem betonoztuk le, ne aggodj.

#11326
Posted 2008. June 16. - 08:39

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#11327
Posted 2008. June 16. - 00:15

Ja, a nyomatéka meg 0, az 1,2-es motorból.
Nem tudom, nekem bejön a Suzuki motorja. 1,3, 68LE 16V befecskendezõs. Mikori fejlesztés vajon? Közel 20 éves. Emellett legendás a megbízhatósága.
az biztos, hogy nincs nyomatéka. és emiatt többet fogyaszt mint 1,6 16V. de erre volt anno keret. itthon is a "ha autót veszünk, az legyen új" c. mániának élnek... én meg nem. szerintem az autó legyen olcsó. ez jelenti azt, hogy nyújtson eleget viszonylag kis pénzért, legyen megbízható, relatíve erõs legyen nem horror fogyasztás mellett(max 10l/100km) és egyszerû és olcsó egyen javítani. na ezért lesz nekem g2 gti.
mondjuk másik opelunkban (agila 1,2 16V, 2000. októberi) ugyanez a motor van, és egyikhez sem kellett még hozzányúlni. szóval megbízhatóságban ez se szar. szervízt viszont lát rendszeresen.
#11328
Posted 2008. June 15. - 23:39

1,8 benzin 75 ló??? elég húzós. nekünk az astra 1.2 és 75 ló
azért szerintem akkor is a g2 gti16v az egyik legjobb a kor/motor/teljesítmény arányában:)
Ja, a nyomatéka meg 0, az 1,2-es motorból.
Nem tudom, nekem bejön a Suzuki motorja. 1,3, 68LE 16V befecskendezõs. Mikori fejlesztés vajon? Közel 20 éves. Emellett legendás a megbízhatósága.
Race, no Rest!
#11329
Posted 2008. June 15. - 22:48


link
És ami durva, és nem hittem volna(magamról sem): minél erõsebb az autó, annál jobban nyomja az ember - a scudoval folyamatosan pörgök. ("folyamatosan" tölt a turbó, fütyül, megy...)
Ezzel meg kényelmesen, jó kis zene mellett krúzingolok.
Igaz, nem is tudok olyan elõzésekbe belemenni, mint a dobozzal.
#11330
Posted 2008. June 15. - 22:43

nagy kombiban még mindig a dízel a nyerõ
Kérdezzük meg KGÁdámot a fogyasztásról
RB: nem, dízelem van, 75 lovas.
Enté: azt hiszem kinõttemMár ~ tudok dönteni
Lassan belejön az ember.
A forgalomból kivonásban meg egyszerûen profi vagyok :-)
ja, az más:D barátnõmék gtd-jében is tök elég a 60 ló

passat tdi az jó lehet, tényleg nem eszik sokat az 1,9tdi. ismerõsé chippelve 130 ló, és 6 liter VÁROSBAN!!! csak füstöl:(
#11331
Posted 2008. June 15. - 22:42

Ami adja magát/megéri/ésszerû.
Nyitott vagyok mindenre!
De a kérdés komoly. Esetleg ha nagyon olyan, akkor mehet 2 fölé, de nem akarok csilliárdokat rááldozni.
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#11332
Posted 2008. June 15. - 22:35

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11333
Posted 2008. June 15. - 22:34



RB: nem, dízelem van, 75 lovas.
Enté: azt hiszem kinõttem


A forgalomból kivonásban meg egyszerûen profi vagyok :-)
#11334
Posted 2008. June 15. - 22:26

#11335
Posted 2008. June 15. - 22:23

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#11336
Posted 2008. June 15. - 22:22



#11337
Posted 2008. June 15. - 22:16

1,8 benzin 75 ló??? elég húzós. nekünk az astra 1.2 és 75 lója, és a benzint ki fogja vizetni?
a ventó dologra: azonos a golffal.
az van, tetszik a futómûve, mivel jó állapotban van. A motor valóban gyenge, de ez vanés nem füstöl!!!! pedig 200e felett van. Itthon szerelem, futómû, fék és motortér szinten. A motor persze más téma, de az csak ritkán szerelendõ...
(dízel)
ezért tetszik a 9x-es széria, mert filléres a javítás, és otthon is megoldható könnyedén.
Ja, és nem versenyezni akarok!most 75 ló, és tök jó nyugodtan autózom azóta.

azért szerintem akkor is a g2 gti16v az egyik legjobb a kor/motor/teljesítmény arányában:)
#11338
Posted 2008. June 15. - 22:13

Fiat... van köszönöm
Most hozom rendbe, cseréltem rajta ki mindent, és ha jól megy, jövõ hétvégén eladás... Csak vigyék el
túlságosan új darab, azért szar. ezek a régi kocka tipok, amikrõl én beszélek.
#11339
Posted 2008. June 15. - 22:09


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11340
Posted 2008. June 15. - 22:08


Most hozom rendbe, cseréltem rajta ki mindent, és ha jól megy, jövõ hétvégén eladás... Csak vigyék el

Autózás, kis amperszag, semmi gond, este megyek érte.... semmi világítás.
45 ezer. Kössz!
Soha többet olasz elektronikát. (bocs Rév :-)) Formára viszont még mindig tetszik nem egy darab)