Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#10821
Posted 2008. July 22. - 21:21
#10822
Posted 2008. July 22. - 21:18
Nekem van egy Skoda Felicia PickUp 1.9D-m.
Keveset eszik, városban aláz, 50 ezerbõl komplett generál. Igaz munkadíj ugye nincs benne, mert az én munkám megfizethetetlen.
#10823
Posted 2008. July 22. - 21:15
pite, ez 155 le és 360nm nyomaték. a nissan meg 170. csak az renyó motor. és 5 személy elvileg, de a hátsó ülést kiszedtem, hogy Zorba elférjen:)
#10824
Posted 2008. July 22. - 21:13
nem értek hozzá sajnos, így annyival letudtam a dolgot, hogy én vagyok a balfasz...Vagy csak szimplán elõtöltést kéne állítani, illetve nyitást mérni.
1,5 hónapos az autó, (céges) 3500 km körül járok, már tépem az arcom a 2000. km óta, hogy vigyük már vissza átnézetni meg olajcserélni, de "nem fontos az"...
sajnálom, hogy így állnak hozzá...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10825
Posted 2008. July 22. - 21:11
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10826
Posted 2008. July 22. - 21:11
tolatóradar gyári felszerelés a rangerben
. lomha? hát nem.
emberi belsõnek nem jó?
Szép ez a belsõtér csak õõ rossz helyen van a kormány meg a mûszerfal..
#10827
Posted 2008. July 22. - 21:09
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10828
Posted 2008. July 22. - 21:04
Emberi belsejû pickup? Hm... talán nissannál/forndál de nem olcsók, feelingje van de nem tok bele tolatóradart rakni, úgy meg izgulok vele városban, és a 2,5 gázolaj egység is... q lomha... (nissan pickup)
tolatóradar gyári felszerelés a rangerben
emberi belsõnek nem jó?
#10829
Posted 2008. July 22. - 21:04
akkor nem egyedi az esetem, hogy a transitot nekem is sikerül néha lefullasztani. alapból 2,5 tonna, megrakva simán van 3 tonna felett, ehhez társul a 2,4 tdci 100LE motor... ha elmarad a kis gáz a kuplung felengedés mellett, akkor könnyen megadja magát...
Bezzeg a frontosak chippel
Gyõrben alázott egy; 3 sávos út, baloldalt vmi müzlisdobozból szabadult ázsiai optikai tuningos saccra 1,3-1,6os autó beáll nagy svunggal a pirosnál, nagy kipufogó, nagy zene. Kicsit irritálnak az ilyenek; mondom azért ne legyen könnyû dolga, nézzük 3 személlyel mennyi az annyi
Lefullasánál amin meglepõdtem a 2.0 d4d, az tûnt csak fel hogy mitõl megy olyan nehezen a kormány
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10830
Posted 2008. July 22. - 21:03
Még jó, hogy nem az országúton!Faternak 2.0 -es dizel uj Mondeoja van. Utaztam vele mar parszor, egyetlen baja, hogy varosban konnyen lefullad.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#10831
Posted 2008. July 22. - 20:59
Toyotából meg volt Carina-e 1.6 16szelepes, az volt a legjobb kocsink ami eddig volt. Semmi probléma, megbízható, normál fogyasztás, egész jól is ment. Csak kinõttük és egy Ford Galaxy 1.9Tdi lett helyette ami már szerencsére nincs meg
#10832
Posted 2008. July 22. - 20:58
Gondolkoztam ma reggel hgoy elõveszem a telefont és a siralmas 1 percet felevszem de mondom qcif felbontásban úgysem élveztes...
3 toyós ismerõsöm szerinte ezek a mai toyoták nem azok a toyoták. Persze nem rosszak, de õk csalódottak (mindháromnak volt még japó toyotája).
Persze moddolt fedcomppal (ne kelljen 3at nyomni hogy lássam az órát!), mododolt középkonzollal(iszonyat gagyi kaníi mikrohifis plexi/kijelzõ/gombok kerültek oda
Emberi belsejû pickup? Hm... talán nissannál/forndál de nem olcsók, feelingje van de nem tok bele tolatóradart rakni, úgy meg izgulok vele városban, és a 2,5 gázolaj egység is... q lomha... (nissan pickup)
albertfish, neked ahogy elnézem nagyon konkrét elképzeléseid vannak
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10833
Posted 2008. July 22. - 20:56
Vagy csak szimplán elõtöltést kéne állítani, illetve nyitást mérni.akkor nem egyedi az esetem, hogy a transitot nekem is sikerül néha lefullasztani. alapból 2,5 tonna, megrakva simán van 3 tonna felett, ehhez társul a 2,4 tdci 100LE motor... ha elmarad a kis gáz a kuplung felengedés mellett, akkor könnyen megadja magát...
#10834
Posted 2008. July 22. - 20:44
akkor nem egyedi az esetem, hogy a transitot nekem is sikerül néha lefullasztani. alapból 2,5 tonna, megrakva simán van 3 tonna felett, ehhez társul a 2,4 tdci 100LE motor... ha elmarad a kis gáz a kuplung felengedés mellett, akkor könnyen megadja magát...Faternak 2.0 -es dizel uj Mondeoja van. Utaztam vele mar parszor, egyetlen baja, hogy varosban konnyen lefullad. Figyelni kell ra, hiaba dizel, mert a lendkerek tul van meretezve vagy mi...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10835
Posted 2008. July 22. - 20:36
mondjuk toyo szalon&szervízes srácok is mentek mindennel, csak toyotával nem:)
Ez hazugság:)
Nalunk Így néz ki a parkoló:
AR GTV 3.2 V6 /ebbõl a hétvégén sajnos lakás lett/
Coupe 20vTurbo+
Dedra 1.9 TD
mitsu galant
És aztán mindenkinek toyotája van
idén 4 kollega vett új Corollát vagy Aurist.
És többeknek van 4 évnél fiatalabb Toyo-ja
De én sose fogok beállni a sorba:P
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#10836
vendég_Charon_*
Posted 2008. July 22. - 20:19
vendég_Charon_*
Kinyomtatom, bekereteztetem ezt a topicot
és odaírod filccel a végére, hogy azért mégis a Fiat Stilo a legjobb
#10837
Posted 2008. July 22. - 20:01
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#10838
Posted 2008. July 22. - 19:46
a ranger/bt50 páros egész szép belsõvel jön a magasabb felszereltségnél. ver egy-két középkategórás autót. a navara, l200 még mindig nagyon teherautós mûanyag belülrõl.
dobfék nem számít, mert így is kurva jó fék van rajta. jobb, mint az elöl-hátul tárcsás astrámon, vagy mint a céges stilon. azért azt ne feledd, hogy ez az autó 1.2 tonnát bír vinni és 3.5öt húzni. a fék is ehhez van méretezve.
laprugó: igen, büntet hátul. de mivel hosszú autó, ezért elsõ ülésen annyira nem érzed. a hátsón meg Zorba utazik
egyébként haverjaim mind úgy száltak ki egy-egy 2-3 órás út után, hogy "de kényelmes ez az autó". és az apró egyenetlenségeket meg a kurvanagy kerék elnyeli.
#10839
Posted 2008. July 22. - 19:41
Akkor már tudom miért néztek mini-t :-)
mondjuk toyo szalon&szervízes srácok is mentek mindennel, csak toyotával nem:)
Jól érzed...már ennyi nap alatt is többet láttam, mint kellene:D
Ami "olcsó" 2.1M abban semmi nincsen, ami több lenne, mint az AX-ben volt 100-ért, sõt! Ami meg 1.2-es Splash, és van benne ESP, meg függönylégzsák, meg légkondi, meg mp3, az meg 3M:(
#10840
Posted 2008. July 22. - 19:28
nem gáz, mert felállsz vele a padkára. legyen az akármekkora
és én szoktam elegáns ruhában járni az én pikápommal. filing na.
ezt add be az ügyvéd muternak
Explorer fordról nem igazán írnak 15 liter/100 alatt..anyira meg nem jön be..
platós tetszene,bár dobozt raknék inkább,meg azt lehet valami más módon áfázni,meg hasonlók? pl ha cégautó? vagy hogy megy ez?
Bár a dobfék hátul+laprugó anyira nem tetszik..de pl a mustangban nem sírnék a laprugó miatt
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!

Sign In
Create Account

Back to top






