Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Started by
lor
, 2006. January 12. 04:15
#921
Posted 2011. February 21. - 22:08
mekkora lyuk?fater használ targoncáknál valami gyurma szerû cuccot ami megkeményedik,amint hazaér,megérdeklõdöm mi az
#922
Posted 2011. February 21. - 22:05
#923
Posted 2011. February 21. - 21:50
na hurra.
nem volt benne viz, feltoltottem, es kifolyt mind. van egy luk a huto bal also sarkan.
nem volt benne viz, feltoltottem, es kifolyt mind. van egy luk a huto bal also sarkan.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#924
Posted 2011. February 21. - 21:27
A kiegyenlítõben meddig van a víz? Hány fokos a vized? Felmelegszik rendesen?
#925
Posted 2011. February 21. - 21:23
hat remelem nem komoly baj van, mert pont most akarom eladni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#926
Posted 2011. February 21. - 21:18
én biztos nem szaroznék az e85-el. ha már spórolni akarok, akkor gáz.
Tam, lehet csak a termosztát makkant +. vectra is csinált és ott az volt a baj.
Tam, lehet csak a termosztát makkant +. vectra is csinált és ott az volt a baj.
__________________
#927
Posted 2011. February 21. - 21:16
A hûtõvíz nem folyt el?
na addig ajanlgatom a G astrat, hogy kijott egy gebasz az enyemben. meghalalozott a futes.
ez nagy gaz? olyan hogy langyosat tud fujni, de ha total csuma melegre tekered akkor langyosbol hideg lesz. Ma csinalt ilyet eloszor.
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#928
Posted 2011. February 21. - 21:07
Lehet, hogy hülyeséget írok, ignoráljátok, ha így lenne; autószerelõ ismerõsöm említette a gázüzemûvé alakítást és mint lehetséges másik alternatívát, az E85-ös üzemanyaggal is üzemképessé alakítást. Mindkettõ esetén használható az autó továbbra is benzinüzemûként egy kapcsoló átkapcsolásával (utóbbinál ez lehet, hogy automatikus, ezt nem tudom). Elõbbi elég drága átalakítás, talán több százezer (?), utóbbi viszonylag olcsó, néhány tízezer Forint. E85 esetén érdemes viszont figyelembe venni, hogy 10-15%-kal magasabb lesz az autó fogyasztása; de - egyelõre - még így is megérheti. A holtankoljak.hu-n nézem épp, 90 Forinttal olcsóbb az E95 literenként. Egy gyors ad-hoc számítás. Ha havi 1x tankolok 45 litert, az 365 Ft-os benzinnel annyi mint 16.425,- HUF. Ez egy évben 197.100,- HUF. E85 esetén induljunk ki abból, hogy 15%-kal többet fogyasztunk majd, tehát 45 l * 1,15 = 51,75 l/100 km. Ez 275 Ft-os E85-tel ez havi 14.231,- HUF, ami évi 170.775,- HUF. Ez majdnem 30.000,- HUF megtakarítást jelent még így is. Vagyis, ha 30e az átalakítás, 1 év alatt visszahozhatja az árát. :->
Nekem egy lassan 10 éves 206-osom van, 1.6 16v benzines, szóval engem is érdekel a téma, csak még nem néztem alaposan utána. De most felkeltettétek a figyelmem és gyorsan kiszámolgattam ezeket. ;-> (Ja igen, én városban ha nyomom neki, ha nem, 10l/100km... :-/)
Edit: mégsem 10-15% a várható többletfogyasztás, lehet sajnos 25-35% is...
Nekem egy lassan 10 éves 206-osom van, 1.6 16v benzines, szóval engem is érdekel a téma, csak még nem néztem alaposan utána. De most felkeltettétek a figyelmem és gyorsan kiszámolgattam ezeket. ;-> (Ja igen, én városban ha nyomom neki, ha nem, 10l/100km... :-/)
Edit: mégsem 10-15% a várható többletfogyasztás, lehet sajnos 25-35% is...
#929
Posted 2011. February 21. - 21:07
na addig ajanlgatom a G astrat, hogy kijott egy gebasz az enyemben. meghalalozott a futes.
ez nagy gaz? olyan hogy langyosat tud fujni, de ha total csuma melegre tekered akkor langyosbol hideg lesz. Ma csinalt ilyet eloszor.
ez nagy gaz? olyan hogy langyosat tud fujni, de ha total csuma melegre tekered akkor langyosbol hideg lesz. Ma csinalt ilyet eloszor.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#930
Posted 2011. February 21. - 21:05
#931
Posted 2011. February 21. - 20:44
kis fogyastas kell ill. alternativ uzemanyag hasznalat sem kizart
az pedig benzinnel nem olyan.
az pedig benzinnel nem olyan.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#932
Posted 2011. February 21. - 19:49
#933
Posted 2011. February 21. - 08:45
mostanában a Lacetti kombikat nézem, igaz csak 3 év múlva lesz aktuális az autó vásárlás
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#934
Posted 2011. February 21. - 00:46
g astrat javasolnam en is. vagy esetleg nubira.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#935
Posted 2011. February 20. - 22:47
vegyél g-t. annak sincs sok baja, meg azért mégis inkább autószerû képzõdmény. vagy g3 tdi, csak az astrához képest drága. nagyon.
#936
Posted 2011. February 20. - 09:34
en ennel mar erosen kulfoldi temaban gondolkozom
sima 1,7D-t birnam az isuzu motorost
sima 1,7D-t birnam az isuzu motorost
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#937
Posted 2011. February 20. - 09:07
kurvára nem fogsz találni értelmeset 1.7D, vagy vagy 1.7 TD Gl-t, fél milka körül getzi lepukkantak vannak-s ezt most nem a belsõre értem,az sose érdekelt igazán- motor, kasztni, futó, konkrétan gally.
Azt szerettem volna venni én is, de mikor a harmadiknál rázta tagadólag a fejét cimbi, rájöttem, hogy felesleges idõtöltés.
500< fölött meg azért már vicc bármilyen F astra, sztem.. mégiscsak érettségizett korú roncsokról van szó
Azt szerettem volna venni én is, de mikor a harmadiknál rázta tagadólag a fejét cimbi, rájöttem, hogy felesleges idõtöltés.
500< fölött meg azért már vicc bármilyen F astra, sztem.. mégiscsak érettségizett korú roncsokról van szó
#938
Posted 2011. February 20. - 00:18
tegnap fel napot keresgeltem f astrat kombi dizel verzioban
nehogy olyan legyen majd a csaladi utazo verdank
nehogy olyan legyen majd a csaladi utazo verdank
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#939
Posted 2011. February 19. - 23:56
"Az autót 3,6M Ft-ért vettem, ebbõl 2,8M Ft volt hitel. Azóta eltelt 3,5 év, de a banki adatok alapján a mostani hiteltartozásom 2,9M Ft. Az autó jelenlegi értéke kb. 2M-ra tehetõ."
Totalcar - Tanácsok - Hiteles autó totálkárra törve
Ez a kemény, nem a vídia! Eddig befizetett 1,6 milliót a banknak és bukott 1,6 millió értékvesztést, a hitel állomány pedig 100.000-el több mint a kezdetekkor. 1,6M+1,6M+2,9M plusz még 6-7-8K értékvesztés, ha jól számolom a végére 7 millióba fog kerülni a kocsi.
Annyi pénzbõl az F Astrámat 40 évig üzemeltetem, még 5 évente teljes motorgenerállal is.
Totalcar - Tanácsok - Hiteles autó totálkárra törve
Ez a kemény, nem a vídia! Eddig befizetett 1,6 milliót a banknak és bukott 1,6 millió értékvesztést, a hitel állomány pedig 100.000-el több mint a kezdetekkor. 1,6M+1,6M+2,9M plusz még 6-7-8K értékvesztés, ha jól számolom a végére 7 millióba fog kerülni a kocsi.
Annyi pénzbõl az F Astrámat 40 évig üzemeltetem, még 5 évente teljes motorgenerállal is.