Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#9301
Írta 2008. december 14. - 03:31
#9302
Írta 2008. december 14. - 02:11
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9303
Írta 2008. december 14. - 02:08
valószínû, hogy azt az autóst sem zavarná annyira, hogy vakít a másik xenonja, ha neki is az lenne
hát a világ biza így mûködik. ha egy kutyatartó egy másik paraszt kutyatartó kutyájának a szarába lép, az tök rendben van.
akinek meg nem teccik, hogy más kutyájának szarába lép (vagy a gyereke lesz tiszta szar, mert a fûre mert menni), az meg állatgyûlölõ, ha szóvá teszi.
ne ezt csak úgy az irigység témára...
#9304
Írta 2008. december 14. - 01:38
és igen, ha új autót vesz, akkor az is opel lesz, az is agila lesz. egy dolog fog változni. az újban lesz klíma. és azért vesz oplet, mert ott van ismerõs, és mégsem egy "szar suzuki".
a többihez meg annyit, hogy ilyen autók is kellenek, mert ezekért lehet LELKESEDNI, ezeket lehet CSODÁLNI, és hasonlók. az escalade kivétel. az tényleg egy fos.
és az irigység különben is egy nagyon csúnya dolog. szarjon sünt az ilyen:D
a xenon, hát igen. azért van hogy láss. terepjárónál magasan van a lámpa, vakít, de egy rendes lámpa is vakítana. ezen még dolgozni kell. de valószínû, hogy azt az autóst sem zavarná annyira, hogy vakít a másik xenonja, ha neki is az lenne
#9305
Írta 2008. december 14. - 00:40
bar az Escalade is velunk van mar par generacio ota, es tavaly se volt jobb vagy rosszabb mint iden.
az X6-tal pedig nekem csak annyi bajom van, hogy rusnya mint allat. ami viszont szubjektiv.
ugyhogy egyetertek a csavonak nagyon savanyu lehet a szolo
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9306
Írta 2008. december 14. - 00:36
Tök igaza van, de az gáz, hogy süt, hogy rühelli a "hatásvadász lufi"-kat, kereshetett volna még 1-2 kisebb fost is. Így most csak szimplán "irigy", azt el van intézve
Az egyik komment jogos volt:
"Fejmagasságban van a rohadék xenonja, vakít, mint a disznó..."
.
Olyan igazi jövök bazmeg, itt röfögök, világítok hanemteccik húzzáinnen, lenyomlaka g**ibeee
Az, hogy a többi autósnak mi rossz, az ilyen kocsiknál és fõleg a tulajaiknál semmit nem számít - ez alapmentalitás, szemlélet (tapasztalat, 100-ból 2 db tiszteletre méltó kivétel- gondolom most ez a 2 kivétel fog pár oldalt megtölteni felháborodva
#9307
Írta 2008. december 13. - 21:40
Atyavilág! Ezt a baromságot.
Gondolom 486-oson írta, mert szövegszerkesztõ azon is fut.
#9308
Írta 2008. december 13. - 17:57
#9309
Írta 2008. december 13. - 15:17
Corvett nekem sem.
Alapból nem szeretem a cabrio-kat.
De ha már mindenképp "tetejetlen" autó, akkor 4 üléses, hogy a bringát paraszt módon be lehessen vágni a hátsóülésre...
Ahogy anno Shaun Palmer is hordozta a régi Caddy convertible hátsó fehér bõr ülésén a bringáját?
#9310
Írta 2008. december 13. - 14:56
Viszont egy ilyen V12-es Q7-est meghajtnék.
Hihetetlen f@szság, de akkor is.
És bizony, aki kicsit is élvezi az életet, nem csak zombi mód a melóig használ egy autót, annál máris játszik az élvezeti faktor, ami könnyen a teljes racionalitás vesztésig vezethet. Fõleg ha pénz is párosul mellé...
Nem egyszerû a képlet.
Corvett nekem sem.
Alapból nem szeretem a cabrio-kat.
De ha már mindenképp "tetejetlen" autó, akkor 4 üléses, hogy a bringát paraszt módon be lehessen vágni a hátsóülésre...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#9311
Írta 2008. december 13. - 14:28
Corvette nem köll
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#9312
Írta 2008. december 13. - 14:05
A Hyundai nem is olyan csúnya, hiszen a Corsáról másolták. De van olyan autós mûsor is ahol Turán Frici tesztel.
http://garazs.tv/
Ez valami Mondeo méretû Hyundai volt...nem volt csúnya, csak olyan semmilyen. A Karottáék és elfogult japóbuzik, de legalább van stílusuk. Mondjuk a V8fórumon annyira nem kedvelik õket. De én a korvett teszten jót röhögtem: http://totalcar.hu/t...k/corvette06ca/
ez tényleg ilyen. Mindenért csipog. Az enyém is. Csak pont azért nem, hogy égve maradt a lámpa:D
#9313
Írta 2008. december 13. - 14:02
http://garazs.tv/
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#9314
Írta 2008. december 13. - 14:02
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#9315
Írta 2008. december 13. - 14:02
Legalább a nevét odaírhatta volna a szerzõje ehhez a szarhoz. Még mennyi autót lehetne felsorolni, hogy felesleges, és pazarló...de úgy látszik a következõ néhány év eldönti a kérdéseket. Legalább annyira felesleges a Q7/Escalade páros az autózáshoz, mint a Patek Philipe/Omega az idõ ismeretéhez.
#9316
Írta 2008. december 13. - 13:55
A Balázs meg szintén egy gyász! Már a pofa is tenyérbemászó. De a Legacy dieselboxer kéne. Csak nem annyiért.
#9317
Írta 2008. december 13. - 13:54
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#9318
Írta 2008. december 13. - 10:53
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#9319
Írta 2008. december 13. - 00:22
ha ennyi az egész, akkor nem sokat. csak akkor van gáz,ha azt játszod el, mint az elõzõ tulaj szomszédom kocsiján, aztán parajelenségek fordulnak elõ.Hát, motor-computer-biztosítéktábla közötti madzagok az érdekesek.. De amúgy rájöttem, hogy eddigi motor baloldala - jobboldali biztosítéktábla helyett motor bal oldala - bal oldali biztosítéktábla okánál fogva igazából hosszúak a drótok, nem rövidek... Így maximum párat kéne csak átszabni.
Kiváncsi vagyok menyni melót utasított vissza az összes elektromos.
kedvencem a fékezésre refi volt... és ezt 3 hónap használat után kezdte
(privátra válaszolnál?)
#9320
Írta 2008. december 13. - 00:16
Kiváncsi vagyok menyni melót utasított vissza az összes elektromos.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







