Most nem az autó vs tömegközlekedés a téma, autó kell, van amikre csak az alkalmas.
De egy átlag 1 milla feletti gépet megveni és fenntartani nem 2 fillér,nem lehet úgy tenni mintha nem enne meg 20-70 ezret havonta az autó.
Saccperkábé: (ha nem rendezi le az ember fia egy 1,3as samarával olcsón jót kategóriában)
-Összeszed az ember 4-500at önrésznek
-átiratás, megnézni autót, pr apróság kapásból kell hozzá, elsõ biztidíjak, 100as
- 1-1,5milla hitelre 3-4 évre havi 25-40.
-súlyadó, mûszaki, zöldkártya, pályamatricák,parkolójegyek,büntetések évente kb 35-50
-kötelezõ és casco ugye a0ról kezdve havi 10-15
-alkatrészek, rendberakatások, szervízdíjak esetleg legyen havi 5-25. (gumik, fékcuccok, lengéscsillapítók, szûrõk, olajak, szíjak, gyertyák, gömbfejek, szilentek, tömítések, beméretések, beszerelések, 1-1 nagyobb költségvetésû alkatrész néha, kerékösszetartástól a szélvédõn kavicsfelverõdésjavításig apróságok, stb.)
-kiegészítõk (fólia,ülésfûtés,extraégõk/xenon,audiotechnikai és navigációs fejlesztések, kacatok az autóba jégkaparótól a szélvédõmosótól a hõvisszaverõ vacakig, láda/kosár csomagtartóba, vontatókötél,eüdoboz,bikakábel,hûtõdobozkönyöklõ, akármi)
-+tankolás, számoljunk havi 5-10et
Szal igenis viszi a lóvét, ha esetleg nem is nagyon venni észre, fentebbi számolgatással asszem a havi 20-70 egyáltalán nem volt túlzás.