Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#821
Írta 2011. március 16. - 19:33
Totalcar - Magazin - Bevallani, hogy impotens vagy
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#822
Írta 2011. március 13. - 12:33
Hogy van ez a kuplung nélküli váltás? Most olvastam róla, és érdekel, hogyan is van ez részletesen igazából?
Váltás kuplung nélkül - Heti szakértéseink: vezetés, autóvétel, jog, hifi - Magazin
#823
Írta 2011. március 12. - 23:46
nah
adott a motor fõtengelye és adott a váltó behajtása közte ugye kuplung.
Ha kuplung zár akkor hajtás: motor---kuplung---behajtás tengelye--- fogaskerék- -- kihajtás tengelye---- difi---kerék
szóval ahogy forog a motor, ugy forog a kerék és viszont
normál váltásnál ugye kuplung benyom, igy tehermentes lesz a váltó és válthatsz
kuplung nélkül váltás:
üresbe kirak (ez ugye könnyen megy ) most jöna neheze, a motor fordulatszámát és a kerék forgásából adódó váltó fordulatszámot kell összehozni, igy az épp tehermentes váltóval válthatsz
ez felfelé váltásnál ugye fordulatszámesést jelent, lefelé váltásnál gázfröccsöt
szerintem
Naja, valahogy én is így képzelem, a sebességbõl kivevés tényleg semmi, de beváltani azért nem próbáltam
#824
Írta 2011. március 12. - 08:26
Hogy van ez a kuplung nélküli váltás? Most olvastam róla, és érdekel, hogyan is van ez részletesen igazából?
nah
adott a motor fõtengelye és adott a váltó behajtása közte ugye kuplung.
Ha kuplung zár akkor hajtás: motor---kuplung---behajtás tengelye--- fogaskerék- -- kihajtás tengelye---- difi---kerék
szóval ahogy forog a motor, ugy forog a kerék és viszont
normál váltásnál ugye kuplung benyom, igy tehermentes lesz a váltó és válthatsz
kuplung nélkül váltás:
üresbe kirak (ez ugye könnyen megy ) most jöna neheze, a motor fordulatszámát és a kerék forgásából adódó váltó fordulatszámot kell összehozni, igy az épp tehermentes váltóval válthatsz
ez felfelé váltásnál ugye fordulatszámesést jelent, lefelé váltásnál gázfröccsöt
szerintem
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#825
Írta 2011. március 10. - 23:51
köszi, így lesz helyes (elõzõt törölné valaki?-köszi):
eredeti VW reklám:
YouTube - Volkswagen Commercial: The Force
és a Toyota-paródia
YouTube - Volkswagen Commercial: The Force (Toyota Parody)
hehe.
ha már VW reklám (volt 100x biztosan)
YouTube - Danny Macaskill Volkswagen Commercial
#826
Írta 2011. március 10. - 23:17
Hackelj felnit otthon! - Belsõség
+egy komment:
Alu hegesztéssel (is) foglalkozunk. Kb 2 hete bejön egy srác egy alufelnivel a kezében, azt mondja: be kellene hegeszteni a meglévõ lyukakat (4-es volt), aztán majd õ elviszi egy maróshoz és kifúratja 5-ösre. Néztem egy nagyot, aztán mondtam hogy nem vállaljuk.
-de miért nem? Elmagyaráztam, hogy a heg. miatt megváltozik az anyagszerkezet, kilágyul, nem lesz jó. Balesetveszélyes. Nem értette.
Csak erõszakoskodott, hogy csináljuk meg,az õ felelõsségére. Persze.
Ha jól tudom ezt úgy hívják, hogy foglalkozás körében elkövetett gondatlan veszélyeztetés (adott esetben halált okozó) Ezt sem értette. A végén már úgy kellett elzavarni. De olyan is volt aki egy teherautó dobfékjének az alu fékpofáját akarta volna hegesztetni. Sok hülye van.
#827
Írta 2011. március 09. - 18:22
#828
Írta 2011. március 08. - 19:18
olyankor kiurult a varos
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#829
Írta 2011. március 08. - 18:38
Ha meg elkapnak, akkor 100 ezerig terjedõ pénzbírság. (vagy helyszínen kapsz egy 20as csekket) de amúgy, ha mûszaki van, bizt nincs, nem valószínû, hogy bárkinek fel fog tûnni.
#830
Írta 2011. március 08. - 15:14
a masik verda meg fedezesnek kell megy elotted es ha van megis ellenorzes megall lefoglalni, mint eltevedt madar.
de pl reggel 6-kor egy db rendort nem fogsz latni sehol.
olyankor valtanak muszakot
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#831
Írta 2011. március 08. - 14:04
eredeti VW reklám:
YouTube - Volkswagen Commercial: The Force
és a Toyota-paródia
YouTube - Volkswagen Commercial: The Force (Toyota Parody)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#832
Írta 2011. március 08. - 10:54
#833
Írta 2011. március 05. - 22:47
#834
Írta 2011. március 05. - 21:51
http://a5.sphotos.ak...7_4028387_n.jpg
ez meg aaaa
http://static6.origo...28subaruimp.jpg
http://static3.origo...8subaruimp4.jpg
http://static9.origo...8subaruimp3.jpg
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#835
Írta 2011. március 04. - 22:30
Ken Block: Gymkhana 3 -2, ford fiesta, gymkhana, gymkhana 3 - Videa
Belsõ nézetbõl még rosszabb nézni, mint kívülrõl.
Azért beülnék mellé, de lehet, mire kiszállnék, bigott hívõ válna belõlem!
#836
Írta 2011. március 04. - 21:48
Vagy Dieselt tölt
#837
Írta 2011. március 04. - 17:13
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#838
Írta 2011. március 04. - 07:35
szép lassan leépítik magukat a sportból ill sportos modellekbõl. se wrc, se evo.
vagy csak be kellett dobni egy ilyen hírt, hogy gyorsan elkapkodják az autókat...
aztán majd fél év múlva bejelentik, hogy a nagy igényre való tekintettel...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#839
Írta 2011. március 03. - 23:38
#840
Írta 2011. március 03. - 18:29
"The Evolution X would be the last Evo. There is still a demand, but we must stop."
Gayu Eusegi, Mitsubishi's global product director
szép lassan leépítik magukat a sportból ill sportos modellekbõl. se wrc, se evo.