Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#7761
Írta 2009. január 31. - 19:19

#7762
Írta 2009. január 31. - 19:18

Pite, a te ízlésedet ismerve ez nem is csoda...Még nekem is tetszik
passatnál ez már erõsen cicatuning kategória. matrica és légbeömlõ nélkül már kb jó lenne.
az f astra/escort/nubira témára visszatérve, a szánalmas.hu-ról pont Te ne mondj semmit. zéró megállapozottsággal állítasz valamit, amihez úgy ragaszkadhotsz, mint ha az lenne az egy és oszthatatlan VÉLEMÉNY.
aki használja az adott autót, csak jobban tudja már, b+.
egymilláért meg mosolygós passat:)
#7763
Írta 2009. január 31. - 19:10

És többnek a tapasztalatát hallottam. Apa autószerelést tanít 25 éve. Mestervizsgája van. Valószínû több autóst ismer, többnek tudja a tapasztalatát, fejbõl vág olyan dolgokat, amit te el nem tudsz képzelni. És ha azt mondja valamire, hogy jó, annak oka van. Nem tesztekbõl olvasott f*szság.
Ja, én meg amióta tudok olvasni, autós újságokat olvasok rendszeresen.
De még vitatkozhatunk.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#7764
Írta 2009. január 31. - 19:06

Miért? Nem kölyök linkelte be a két tesztet. 1 millióból már Astra G is kapható, sõt Civic Aerodeck is. Ha meg valami mellett kezdesz érvelni akkor legalább a linkbe is azt kéne tenni, ha nem talász tesztet akkor meg semmit. A két Nubira közt meg fényévek, az elsõ elég kezdetleges valami, a második meg Astra technika.enté: Tényleg?! Ezt miért nem kölyöknek mondod, én tudom! Azonos évjáratú tesztet meg nem tudok prezentálni, keresgélejn aki akar. Azonos összegbõl indultunk ki ha még emléxel rá...
http://www.hasznalta...onda_civic_1998
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7766
Írta 2009. január 31. - 18:48

#7767
Írta 2009. január 31. - 18:45

enté: Tényleg?! Ezt miért nem kölyöknek mondod, én tudom! Azonos évjáratú tesztet meg nem tudok prezentálni, keresgélejn aki akar. Azonos összegbõl indultunk ki ha még emléxel rá...
thez: Köracél meg beton... Értelmetlen az aki nem tud olvasni szerintem :prosze:
kölyök: Én is azt olvastam. Akkor láthatod magad is hogy a 2 autó nem igazán összehasoníltható semmilyen téren árat leszámítva. De te mégis preferálod az astrát.
900ért inkább 99-2001es astrát vennél mint 2000-2001es Nubirát mikor ugyanannyiba kerülnek? Mindenkinek inkább az astrát kéne vennie?
Képzeld, sokan viszont nem szeretnek csatak izzadtan kiszállni az autóból meg szeretik ha gyorsabban lemegy a práa az balakról - perverzek, mi? Pláne akik ésszel tudják használni - sokan nem, sem a manuálist sem az automatát nem ésszel használják; és van tényleg egy kis százalék aki az értelmesen használt klímát sem bírja, bár 99%ban kikeverhetõ hogy ne fájjon semmilyen az embernek. Inkább jellemzõ a helytelen használat _általában_ mint az érzékenység, elõzõben manuálisnál sokkal többet kellett vacakolnom hogy ne fájjon a könyököm pl, de meg lehetett oldani. Sok ismerõs fogja és 18°ra állítja a klímát nyáron, szemét kifújja a jéghideg levegõvel... Nekem meg vauvauznak az utasok hogy õk bizony 24fokot látnak a kijelzõn, azonnal vegyem lentebb,kinn van 32-35°. Hogy ekkora difit úgysem tud a klíma legyûrni, meg hogy rosszul lesznek ha kiszállnak, meg hogy a 24re törekedõ klíma amit fúj már attól sem izzad az ember az mellékes.
Tetõablak fasza, tény.
Mert neked f astrád van ettõl faszább? Kerékdobok jobban benyúlnak, de azt kéne nézni mennyi a hely a 2 dob között mert a nubira meg eleve szélesebb pár centivel.
Hátsó ülések kérdése: http://mcpite.uw.hu/kepek/DSC03139.jpg
Nubirából élõben csaka sedánnal találkoztam, a fekvõlámpásból.
Lol az hogy 2000 környékén a suzuki meg az opel ilyen *** gyártott és ennyibe kerületk/kerülnek :lol1: Amit ugyanúgy nyomatnak x évig nem tökmindegy hogy x elejérõl vagy végérõl linkelek???

CJ, hány f astrát vezettél? Mert az 1,4-1,6ososk nagy ***ok, fékkel együtt. Nubira sem sportautó, de 1-1 szintel vsatagon jobb a motor/fék.
Henger Escort/Nubira/F Astra van ebben a részben de holnap be tudom és belinkelem ha még érdekel (bár elég 'egyhangú' az összehasonlítás jelenesetben).
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7768
Írta 2009. január 31. - 18:10

Az Astra egy nagyon jó autó a maga kategóriájában, 8 szelepes motorral.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#7769
Írta 2009. január 31. - 18:01

Te Pite, eddig elnéztem a hülyeségeidet, de már kezd sok lenni...

Mondom olvastam, idézni nem nehéz egy cikkbõl.
Nekem F astrám is van, képzeld van hátul fejtámla és kurv@ra nincs szükségem klímára, mert a mûtött lábam kb 5 perc múlva úgy bedurran, hogy 1-2 óra kényszerpihenés. (És azért sokan nem szeretik, úgyhogy fölösleges lenne minden legyártott autóba klímát tenni.)
Ellenben van tetõablak, ami fasza és "fél klíma".
Sok 10000 km-t lenyomtunk vele, 4-en nyaraltunk, és nem egy 7-es bömös, de simán lehet ülni hátul is. Azért ez a lapockás dolog kicsit túlzás.
Nem hiszem, hogy 30 centivel alacsonyabb, mint a nubirában, bazz.
És lehet, hogy literben nagyobb a csomagtartó, de néztél már nubirát?
Mert én igen!
És rohadtul nem lehet kihasználni.
Szal ha van saját tapasztalatod, akkor írd, de az ilyen olvasott baromságokat ne oszd már ennyire!
Thx.
Ja és mivel nekem inkább az astra, azt is vettem.
De vegyél nubirát baszki, aztán boldogság!
Ez a 10 év különbség meg LOL!

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7770
Írta 2009. január 31. - 17:54

#7771
Írta 2009. január 31. - 17:52

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7772
Írta 2009. január 31. - 17:46

Csak annyira belóg a hátsókerék íve, hogy tök fölös kombit venni belõle, mert alig lehet kihasználni.
Inkább astra.
Ezt nem mondod komolyan...
Astra kõkemény fapadt, kultúrálatlan. Fejtámla hátul nincs, lapockádig ér, zajcsillapoítással sokat nem törõdtek, abs+klíma bepipálása (aki ennélkül vesz autót felõlem tegye de sztem faxság) meg tizenötödöli a felhozatalt! Ég és föld, attól eltekintve hogy tényleg több hely van a dobok közt és lnyitott ülésekkel az astrában (döntött ülések nélkül a nubira nagyobb).
http://www.vezess.hu...oo_nubira/4837/
http://totalcar.hu/tesztek/fastratd/
Persze mindneki azt vesz amit akar; ez így jó; de hogy 4ajtósként vagy inkább egy f astra az azért nekem erõs volt -gyk mintha az újabb vectrához hasonlítanát az astrát...
:prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7773
Írta 2009. január 31. - 16:50

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7774
Írta 2009. január 31. - 16:43

Mostani am-ban fél és 1 milla közti hazsnált kombikból csemegéznek és hasonlítnaka össze, scanneljem+linkeljem vagy a lõtéri kutyát nem érdekli?!...
Engem érdekel!
1 millából Toyota vagy Fóka.
Race, no Rest!
#7775
Írta 2009. január 31. - 16:41

nesze nektek fiat hívõk :-)
http://www.italiaspe...?id=9&pagenum=1
Már az elsõ mondattól is sírok:D
tervezõiroda bazzeg. Sikerült egy lökhárítóban, meg egy hûtõrácsban különböznie...
#7776
Írta 2009. január 31. - 16:29

Inkább astra.
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7777
Írta 2009. január 31. - 16:26

Megjegyzem olyan tipus jött ki elég jó helyen ami még az én eszembe se jutott

http://www.hasznalta...woo_nubira_2001
Azért ha azt nézzük hogy árban escrot és f astra ellenfele, azonnál nagyobb, modernebb, jobb motor, zajszigetelés, összerszerelés és felszereltség (abs+klíma szint mindbe) akkor nem is rossz...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7778
Írta 2009. január 31. - 15:41

pedig anno 2-3 éve még linkeltem is, az elsõ tesztek közül...Ezt tudom. Csak viszonylag - lehet csak én - le voltam maradva ezzel a típussal. (még látni se láttam ilyet élõben) (szerencsére)

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7779
Írta 2009. január 31. - 15:34

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7780
Írta 2009. január 31. - 15:29
