
Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#6001
Írta 2009. április 29. - 09:01


Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#6002
Írta 2009. április 28. - 21:18

ismerõsnek is corolla verson 1 évesen adagolócsere, gari, de 600 lett volna.
#6003
Írta 2009. április 28. - 21:09

#6004
Írta 2009. április 28. - 21:06

nem értem ezt a chiptuningos dolgot. a köbcentit nem tudod pótolni vele.De annyi.Soknak tartod?
Mert te mivel rendelkezel?
Így kb hasonló a súly teljesítmény arányuk.![]()
Majd késõbb,ha nem lesz már bejáratós meg lesz zsém(nem utolsó szempont) lehet,h egy chip tuningot rakatok bele. De majd elválik,hogy szükségesnek érzem-e.
azt meg, hogy a legacyval mennyire van partiban... hát. én a legacyra tennék egy százast

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6005
Írta 2009. április 28. - 19:38


Én túlélném....
#6006
Írta 2009. április 28. - 18:14

viszont legalabb volt rendesen szervizelve. es nem feltetlen volt az taposva. persze tudom, nem sajat autora nem vigyaz annyira az ember, de ez is egyentol fugg. nalam is van ceges auto es csak azert mert nem az enyem meg nem akarom mindenaron kinyirni.
es maganembertol is lehet olyan autot venni ami 25ezer kilometer utan hengerfejes volt. csak neki konnyebben elhiszed ha letagadja. [garazsban tartott, holgy tulajdonostol stb. lof@szt]
ezek a gyorsan hibasodo audik toyotak meg... kb mint amikor a 13eves foxos sapis linkeli a pinkbike-rol a kepet hogy uriste` lattatok mar torott marzo888-at? [vagy egyeb felso kategorias fr/dh termeket]
az nem hir hogy eltort egy. az a hir hogy hany szazaleka a teljes eladott darabszamnak. auto meghibasodas detto. es mondjon barki barmit kevesebb avensis hibasodik meg mind laguna. ennyi
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6007
Írta 2009. április 28. - 18:00

1.8as h astra, automata klímával, alufelnivel, félbõr üléssel flottás? ott akarok én is dolgozni
szerintem az inkább magánszemélytõl van, csak sokat hajtotta..
Volvo XC90, S60, V50 T5awd
Audi A4, A6 allroad, Q7
BMW X3, X5, 320d, 530d, 535xd
Mondeo Ghia
Vectra 1,9 cdti kombi aut. bézs bõrbelsõvel
VW Phaeton
Csak pár példa.
Flotta autó nem egyenlõ a Gastra-Focus-al. Közép- felsõvezetõk alá is kell technika.

"volt munkatársamnak 2002es avensisben (1.6) 45 ezernér motorcsere volt (gariban)."
Egy A4-esnek meg gariban szétment a kormányszervója. 16k km után.
Race, no Rest!
#6008
Írta 2009. április 28. - 13:29

/koszos es megy/
neha agyalok azon meddig fognak meg noni eroben kiloban az autok
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6009
Írta 2009. április 28. - 12:30

Mert te mivel rendelkezel?
Így kb hasonló a súly teljesítmény arányuk.

Majd késõbb,ha nem lesz már bejáratós meg lesz zsém(nem utolsó szempont) lehet,h egy chip tuningot rakatok bele. De majd elválik,hogy szükségesnek érzem-e.

#6010
Írta 2009. április 28. - 12:21

nem?
en autom oszkerekesen csak 100kg-vel nehezebb
teljesitmenyben 116 /gyarilag/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6011
Írta 2009. április 28. - 12:08

Ez elvileg 8 kg-val könnyebb,mint az elõzõ. Bár a méretei meg nagyobbak. Még szoknom kell a szélességét is,meg a hosszát is.
#6012
Írta 2009. április 28. - 11:52

/minden hizik/
suly loero aranya meg olyan, mint egy 15 eves sportos autonak
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6013
Írta 2009. április 28. - 11:23

#6015
Írta 2009. április 28. - 10:48


Egyébként tetszetõs, gratulálok!
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#6016
Írta 2009. április 28. - 10:40

Így jött a helyére õ:

Szerintem szexi.

#6017
Írta 2009. április 28. - 07:58

Csak annyit mondtam hogy 2m alattiaknál ezek közel vannak, jó eséllyel ha most megveszed idén-köv évben ezek jönnek sorban. Aki meg azt hiszi hogy 8 éves Avensisen nem kell semmit cserélni még az hülye, már elné

Ha a lacetti olyan idõsen kérdõjeles hogy miért kerül annyiba azért linkeltem azt a H astrát; de ha megnézed van még pár 2m környékén! (olgoznék ilyen cégnél... nálunk sem fapadosak az autók, de 1,8 meg alufelni, meg félbõr, ülésfûtés,sötétítés, nokia kihangosító,stb... De ettõl lehet céges még.)Azért sokat elmond, hogy ilyen fiatalon a fullextrás kerül ennyibe.
Lacettiben hátul ültem 10km-t, nem rossz, de nem is jó. Miért, a G astra tán jobb? (Mondjuk egy Octáviánál jobb.) Mindkettõ fiatal volt (3év) amiben ültem, de nem mondanám egyikre se hogy egyértelmûen jobb a másiknál; én ezért nem értettem a leírását a lacsettinek; de eszembe sincs védeni, nekem egyik se kéne, pont. (Ahogy nemrég elhangzott, nekem egyik sem 'szerethetõ autó', nincs mit élvezni, nem jó beleülni, nem csábít vezetésre egyik sem engem.)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6018
Írta 2009. április 28. - 00:30

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6019
Írta 2009. április 27. - 23:45

1.8as h astra, automata klímával, alufelnivel, félbõr üléssel flottás? ott akarok én is dolgozni

#6020
Írta 2009. április 27. - 23:14

ma esett az eso eleg sokat es mintha kezdene visszaszurkiteni. ha igy van akkor viszont sz@rt sem er.
RAUH-Welt
B E G R I F F