Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#6001
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
Most megint nem találom a post-ot, de annak a Lacettinek lejár augusztusban a vizsgája, akkor már inkább olyan autót amin több évnyi mûszaki van. Meg a Lacetti még a G Astra mellett is igen csúnya. :)

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#6002
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás
forest, a chipelést kihagynám, ugyanis akkor ugrik a gari.

ismerõsnek is corolla verson 1 évesen adagolócsere, gari, de 600 lett volna.

#6003
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
A turbós motorokon igenis sokat segít :) Jó dolog is az!

#6004
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

De annyi.Soknak tartod?
Mert te mivel rendelkezel?
Így kb hasonló a súly teljesítmény arányuk. :)
Majd késõbb,ha nem lesz már bejáratós meg lesz zsém(nem utolsó szempont) lehet,h egy chip tuningot rakatok bele. De majd elválik,hogy szükségesnek érzem-e. :)

nem értem ezt a chiptuningos dolgot. a köbcentit nem tudod pótolni vele.

azt meg, hogy a legacyval mennyire van partiban... hát. én a legacyra tennék egy százast :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#6005
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Mi a baj a garis meghibásodásokkal? AZ a pár nap, amíg csere autóval kell mászkálni miatta? :)

Én túlélném....

#6006
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
jaja. flottas auto nem egyenlo teruleti kepviselo autoval.

viszont legalabb volt rendesen szervizelve. es nem feltetlen volt az taposva. persze tudom, nem sajat autora nem vigyaz annyira az ember, de ez is egyentol fugg. nalam is van ceges auto es csak azert mert nem az enyem meg nem akarom mindenaron kinyirni.

es maganembertol is lehet olyan autot venni ami 25ezer kilometer utan hengerfejes volt. csak neki konnyebben elhiszed ha letagadja. [garazsban tartott, holgy tulajdonostol stb. lof@szt]

ezek a gyorsan hibasodo audik toyotak meg... kb mint amikor a 13eves foxos sapis linkeli a pinkbike-rol a kepet hogy uriste` lattatok mar torott marzo888-at? [vagy egyeb felso kategorias fr/dh termeket]

az nem hir hogy eltort egy. az a hir hogy hany szazaleka a teljes eladott darabszamnak. auto meghibasodas detto. es mondjon barki barmit kevesebb avensis hibasodik meg mind laguna. ennyi
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6007
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás

1.8as h astra, automata klímával, alufelnivel, félbõr üléssel flottás? ott akarok én is dolgozni ;) szerintem az inkább magánszemélytõl van, csak sokat hajtotta..


Volvo XC90, S60, V50 T5awd
Audi A4, A6 allroad, Q7
BMW X3, X5, 320d, 530d, 535xd
Mondeo Ghia
Vectra 1,9 cdti kombi aut. bézs bõrbelsõvel
VW Phaeton
Csak pár példa.
Flotta autó nem egyenlõ a Gastra-Focus-al. Közép- felsõvezetõk alá is kell technika. :)

"volt munkatársamnak 2002es avensisben (1.6) 45 ezernér motorcsere volt (gariban)."
Egy A4-esnek meg gariban szétment a kormányszervója. 16k km után.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#6008
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
egy 15 eves rozsdabogja subaru legacy
/koszos es megy/

neha agyalok azon meddig fognak meg noni eroben kiloban az autok

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#6009
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
De annyi.Soknak tartod?
Mert te mivel rendelkezel?
Így kb hasonló a súly teljesítmény arányuk. :)
Majd késõbb,ha nem lesz már bejáratós meg lesz zsém(nem utolsó szempont) lehet,h egy chip tuningot rakatok bele. De majd elválik,hogy szükségesnek érzem-e. :)

#6010
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
majd 1200kg
nem?

en autom oszkerekesen csak 100kg-vel nehezebb
teljesitmenyben 116 /gyarilag/

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#6011
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Ezt hogy érted,hogy híznak?
Ez elvileg 8 kg-val könnyebb,mint az elõzõ. Bár a méretei meg nagyobbak. Még szoknom kell a szélességét is,meg a hosszát is.

#6012
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
szepen hiznak ezek az autok
/minden hizik/
suly loero aranya meg olyan, mint egy 15 eves sportos autonak

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#6013
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
1,6 110paci és Köszi. :)

#6014
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
1,4 TCE vagy 1,6 110? Grat!

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#6015
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás
Ebben a válságban? Noooormáááliiis? :)
Egyébként tetszetõs, gratulálok!

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#6016
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Most cseréltük le az I-es megane-unkat. Eredetileg jövõre terveztük,de aztán ember tervez, Isten végez. Szegény már 8 éves volt és 190 ezer km volt benne. Viszont annyit kellett volna most rákölteni,hogy jobban megérte lecserélni.Kuplung tárcsa, vezérmûszíj csere kellett volna, új téli gumik,klíma javítás (ennek én vagyok az oka egy koccanás által ), a szélvédõ is már évek óta úgy tele volt kõfelverõdéssel,hogy csak protekcióval ment át a vizsgán,ami most õsszel lett volna újra esedékes. Na mind1. Osztottunk szoroztunk és azt állapítottuk meg,hogy egy év miatt nem érdemes ennyit rákölteni.
Így jött a helyére õ:Feltöltött kép
Szerintem szexi. :D

#6017
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
kölyök, henger; 2000-2002es Avensisek amik 150E Km alatt vannak bizonyosan; semmilyen futómú, kipufogó, fék és kuplung csere nincs még jó sokáig kilátásban ugye? :chin:
Csak annyit mondtam hogy 2m alattiaknál ezek közel vannak, jó eséllyel ha most megveszed idén-köv évben ezek jönnek sorban. Aki meg azt hiszi hogy 8 éves Avensisen nem kell semmit cserélni még az hülye, már elné :).[Ismerõsnek második fék garnitúra, kipufogó, kinyomó zörög, lengéscsillapítók hátul, szilentek, gömbfejek voltak õsszel sorban, akkor járt 150-160 körül; ebben nincs semmi csoda.] Megbízhatónak megbízható, de ami kopik az kopik. Igaz ez minden hasonló korú/futásteljesítményû autóra.

Azért sokat elmond, hogy ilyen fiatalon a fullextrás kerül ennyibe.

Ha a lacetti olyan idõsen kérdõjeles hogy miért kerül annyiba azért linkeltem azt a H astrát; de ha megnézed van még pár 2m környékén! (olgoznék ilyen cégnél... nálunk sem fapadosak az autók, de 1,8 meg alufelni, meg félbõr, ülésfûtés,sötétítés, nokia kihangosító,stb... De ettõl lehet céges még.)

Lacettiben hátul ültem 10km-t, nem rossz, de nem is jó. Miért, a G astra tán jobb? (Mondjuk egy Octáviánál jobb.) Mindkettõ fiatal volt (3év) amiben ültem, de nem mondanám egyikre se hogy egyértelmûen jobb a másiknál; én ezért nem értettem a leírását a lacsettinek; de eszembe sincs védeni, nekem egyik se kéne, pont. (Ahogy nemrég elhangzott, nekem egyik sem 'szerethetõ autó', nincs mit élvezni, nem jó beleülni, nem csábít vezetésre egyik sem engem.)

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#6018
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
A német és japán autók árai szinte egyformák.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#6019
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
vhogy úgy vagyok a japán kocsikkal, hogy jók-jók, de nem kéne. egyrészt többe kerül megvenni is, és fenntartani (fõleg karosszéria elemek), és csak nagyon kevés japó belterével tudnék együtt élni...megbízhatóságban sem olyanok már mint régen, az adac hibastatisztika szerint sem. volt munkatársamnak 2002es avensisben (1.6) 45 ezernér motorcsere volt (gariban). ha olcsóbbak lennének, akkor sokkal inkább gondolkoznék rajta.

1.8as h astra, automata klímával, alufelnivel, félbõr üléssel flottás? ott akarok én is dolgozni ;) szerintem az inkább magánszemélytõl van, csak sokat hajtotta..
__________________

#6020
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
nem festek de varjal mert lehet hogy megsem jo

ma esett az eso eleg sokat es mintha kezdene visszaszurkiteni. ha igy van akkor viszont sz@rt sem er.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F