Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#5961
Írta 2009. április 30. - 17:20
#5962
Írta 2009. április 30. - 17:05
Fájl módosításának dátuma és ideje: 2009:04:30 16:11:51
Használt szoftver: Adobe Photoshop 7.0
forest, valszínû feltudod, de gondolom a lakkozás/fényezésnek nektek se tesz/tett jót, én utálom, enm tenném fel új autóra. (1× használtam és eladtam, basztassa'jalakkot....)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5963
Írta 2009. április 30. - 16:51
A Picassoval is elég sokat szoktam menni. Pár ezer km-et már lenyomtam vele. És nem véletlenül gyártják még most is. Remek kocsi.1,6 os benzinesünk van belõle. A méretei miatt persze érzõdik,hogy akár nagyobb motort is elbírna. Nekem összvissz annyi problémám van vele,hogy az erõs oldal szél a számomra túl puha futómû miatt nagyon be lengeti a kocsit ( bár lehet,h a sztrádán mikor szinte mindenki 110-120-al megy az oldalszél miatt nekem se kéne 130-al mennem.
A bicajokat bent még nem nagyon szállítottam,csak egyszer-kétszer,de akkor szétkapva.
Amúgy meg se nem tetõ se nem bent.
Bár nem tom,hogy az új megane-ra fel tudom-e rakni ezt a tartót.
Amúgy Krizsák Janiékkal úgy mentünk ki Schladmingbe,hogy 4 autó egy futó és 18 bringa,ha jól emlékszem.
#5964
Írta 2009. április 30. - 16:38
szerintem meg fotosoppEzek szerint még legalább kettõ van belõle...
(Elméletileg ilyet nem is lehet kiadni)
tudtommal nem csak elméletileg nem adják ki.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5965
Írta 2009. április 30. - 16:30
haverok, halálmetál, 110km/h ótópálya, kolbászos szenya körbe, hátul bor, biciklik, sátor, hálózsákok, ajró zsebbe,világvége vidéki utak, megállás hugyozás, röhögés, sztorizás, kisvárosokban puncinézegetés, 35-el...s közben nem köt le a lóerõ/hiány/többlet a telibevert mittomén milyen mûanyag, csak mereszted a segged nyujtott lábbal, az asszonyé meg a vállad mellett elõre illatoz..JE. irány cseszkó!!
#5966
Írta 2009. április 30. - 16:27
(Elméletileg ilyet nem is lehet kiadni)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5967
Írta 2009. április 30. - 16:13
#5968
Írta 2009. április 30. - 15:29
A váltó megvezetése pocsék és lötyög a kuliszában a váltókar.meg különben is, áruszállítókról beszélgetünk, nem? ott elsõ a praktikusság, meg az, hogy a sofõr kényelmesen legyen a hosszú utakon. a többit én lesz*rnám.
Még kényelmes áruszállítókban nem ültem(franszia) ,a derekam mindig majd' leszakad,aboxerben meg a pedál elhelyezkedése béna.De tudni kell ilyenekkel együtt élni.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#5969
Írta 2009. április 30. - 15:17
Nem, egyterûktõl indultunk ha nem baj. Mi van a PUG-al? :chin: Berlingo/Jumpy/Connect-et Tig dobra fel, én inkább egyterû vonalon gondolkozok, Pic, Verso, 5. Hogyha 1terû akkor miért például Pic? Amiért minden 5. egyterû Pic, valami oka biztos van.
enté, én meg tetõn nem szeretem vinni a bringákat; mindenkinek van vmi rigolyája
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5970
Írta 2009. április 30. - 15:10
Dave az egy Masteres mondatomat kivéve szó sem esett árúszállítokról....szerintem meg én következõnek biztos nem francia kocsit vennék, amíg nem tudnak normális, "megvezetett" váltót gyártani.
egy VW-t szeretnék, vagy valami japánt...
Pite: kérlek ne kezdd már megint a katalógusadatos/"én ezt már kipróbáltam egy körre" dumát...nem mindenkinek azok az igényei, mint neked, és valószínûleg Tig eléggé tisztában van azzal, hogy mi is kell neki. továbbá egy tesztvezetésen csak egy elég minimális képet kapsz a kocsiról - ami elég lehet ahhoz, hogy megvedd, de X év használat után a kép árnyaltabb lesz, és még egyszer nem vennél ugyanolyat. te amúgy miért vagy ennyire citroen (esetleg peugeot) párti?
meg különben is, áruszállítókról beszélgetünk, nem? ott elsõ a praktikusság, meg az, hogy a sofõr kényelmesen legyen a hosszú utakon. a többit én lesz*rnám.
amúgy meg nekem bejönnek ezek a praktikus autók amik ráadásul kényelmesek is. és ebben most kb a partner/berliongo páros a legobb. (régi volt 2, összesen kb 350K-t mentem velük(de hogy ne csak az én véleményem egy tesztben vhogy úgy jellemzték hogy a régi -és a többi márka hasonlója még itt tart - az krumpliszállítóból csinált személyautóde , ez meg abszolút személyató amivel lehet krumolit is szállítani
Miért jó az egy kocsiban hogy nem kell kivenni a bringa kerekét? A sátrat is szétszedve érdemes vinni nem?
mert kényelmes. lusta emberek szeretik
sátrat azt meg nem szállítok.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5971
Írta 2009. április 30. - 15:08
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5972
Írta 2009. április 30. - 15:05
Pite: kérlek ne kezdd már megint a katalógusadatos/"én ezt már kipróbáltam egy körre" dumát...nem mindenkinek azok az igényei, mint neked, és valószínûleg Tig eléggé tisztában van azzal, hogy mi is kell neki. továbbá egy tesztvezetésen csak egy elég minimális képet kapsz a kocsiról - ami elég lehet ahhoz, hogy megvedd, de X év használat után a kép árnyaltabb lesz, és még egyszer nem vennél ugyanolyat. te amúgy miért vagy ennyire citroen (esetleg peugeot) párti?
meg különben is, áruszállítókról beszélgetünk, nem? ott elsõ a praktikusság, meg az, hogy a sofõr kényelmesen legyen a hosszú utakon. a többit én lesz*rnám.
#5973
Írta 2009. április 30. - 14:58
eddig még a masterral is +oldottam a parkolást pedig az vagy 7 méter hosszúoff:
3 bringa 3 ember 1 kerék kikapásával meg még egy valag csomaggal nekem is megy, nem akkora feladvány hogy connect keljen; viszont kívûl batár, belül kicsit gagyi, nem túl kényelmes, mûszerfal/ajtó találkozása érdekes, gyárilag ignisben sem hallottam még ilyen rossz hangcuccot, és igen, pont az i-re a motorválaszték.
Más kérdés hogy a Belringóba/Tourneo Connectbe sem fér 3 bringa szétszedés nélkül+ 3 személy szvsz; viszont 4 bringa 4 személy a Berlingo tetõgenyájára felrakott kerekekkel igen - igaz, csomagtartó az 5. utas helyén marad csak. Ezek a dobozosok nem olyan hosszúak, kompakt egyterûek beltere hoszabb - a nagyobb változatoknál.
S-Max/C8 és társai kellenének (hogy ne kelljen kereket kivenni)de 2 másik autót vehetünk az árán vazz'. (Igaz, salzra 7en megyünk, jelen felállás szerint 4 autóval. Ha Kimi 307SWjükkel én meg a cényóccal mennék akkor 2 autóba beférne a 7 ember 7 bringa 1heti cuccunk; szal a magas ár van ahol kárpótol azoknak akik sokat utaznak.)
Jó, 6,6-7 milláért mindegyiket rommá veri helykínálatban a Jumpy Combi - akinek nem gond az 5 méter és 2 tonna(L1). :prosze:
[img]http://www.citroen.huIMG]
de amúgy berlingóba (még a régibe is) befér 3 ember 3 bringa szétszedés nélkül és még csomagok is. tetõre meg részemrõl soha semmit. (de amúgy alapvetõen 2 ember 3 bringa a feladván (monti, outi, asszony bringája)
más
na az igazi az lenne hamég a kerékcsere sem lenne kötelezõ
http://sportgeza.hu/..._a_forma-1-ben/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5974
Írta 2009. április 30. - 14:57
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#5975
Írta 2009. április 30. - 14:49
Más kérdés hogy a Belringóba/Tourneo Connectbe sem fér 3 bringa szétszedés nélkül+ 3 személy szvsz; viszont 4 bringa 4 személy a Berlingo tetõgenyájára felrakott kerekekkel igen - igaz, csomagtartó az 5. utas helyén marad csak. Ezek a dobozosok nem olyan hosszúak, kompakt egyterûek beltere hoszabb - a nagyobb változatoknál.
S-Max/C8/Grand C4 Picasso és társai kellenének (hogy ne kelljen kereket kivenni)de 2 másik autót vehetünk az árán vazz'
szerk: GC4P fapadba 4,5, az még nem vészes, és a simánál arasznyival hosszabb, abban vszínû elfér kerekestül ééés több mitnn egy millával a connect ára alatt (HDi motorral is) van és nagyobb bellül!
Jó, 6,6-7 milláért mindegyiket rommá veri helykínálatban a Jumpy Combi - akinek nem gond az 5 méter és 2 tonna(L1).


http://www.citroen.h...jumpy_combi.jpg
http://www.ford.hu/s...ome_3col_hu.jpg
Teljes hosszúság 4308-4555
Teljes szélesség, külsõ tükrökkel 2044
Teljes magasság (terheletlenül) 1814-1981
Raktér padlószintje (terheletlenül) 598-601
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5976
Írta 2009. április 30. - 14:14
igen a mazda 5 még határeset, de nem gyõzõtt meg , meg annyiért inkább fullos jumpy kombi.Tigrincs... értem amit mondasz, de egymás elöl nem fognak vevõt rabolni; egy meriva/note vásárló nem nagyon kacsingat combo/kangoo/berlingo felé sztem.
Más kérdés hogy nekünk tetszik a berlingo (is), de ez nem ott indul még mindig. Saját helyén viszont eléggé versenyképes az ára, ha jobban tetszik így. (Bár mindkettõt kipróbálva amúgy is bõven reális a difi a 2 autó között. Igényes az új berlingo is, de részletmegoldások és anyagok tekintetében ez bõven más; mivel más a célcsoport is.)
Toyota már nem, Urban Cruiser meg kicsi.
[]http://www.origo.hu/i/0810/2008100736.jpg[/img]
Mazdának meg ott az ötös; na, azt bevállanám, imádom a tolóajtót.
[]http://z.about.com/d/cars/1/7/J/L/1/ag_08mazda5_rear.jpg[/img]
url]http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.04.29.&377143[/url]
igazából nekem az ideális egy transit connect személyváltozat lenne (a franc tudja hogy hívják) citroenesen kényelmes futómûvel meg ha az 1,6HDI-t belerakná a ford nem csak a saját 1,8-asát.
c3pikacsúban meg lehet puhább a mûszerfal mint az új berlingóban , de az jobban érdekel hogy rendesen elférjek, meg szerelés nélkül beleférjen 3 bringa meg egy valag csomag . és nem élményautózni akarok úgyhogy a futómû az kényelmes legyen az autó meg csöndes -nem hoz lázba az üvöltõ kipufugó-
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5977
Írta 2009. április 30. - 12:29
#5978
Írta 2009. április 30. - 12:14
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5979
Írta 2009. április 30. - 12:10
MC PicassoCitroen szalonban dolgozol?
Ford Ka (meg lengyel is)Német autó ami amerikai, de olasz?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5980
Írta 2009. április 30. - 12:07

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






