Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#5361
Posted 2009. June 05. - 19:48

#5362
Posted 2009. June 05. - 19:46

zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#5363
Posted 2009. June 05. - 19:38

big gyozike sztajl
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5364
Posted 2009. June 05. - 18:42

elsõ képrõl olyan mintha törve lett volna az orra és nem találtak fekete elemeket hozzá.
amúgy a 77 millából már nem futotta lcd tv a fejtámlába?
ha jól megnézed ez már aktív fejtámlás b@sz, úgyhogy a fejtámla nem csak egy sima szivacskocka, amibe bele lehet vágni egy monitornyi helyet.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#5365
Posted 2009. June 05. - 15:59


#5366
Posted 2009. June 05. - 14:51

amúgy a 77 millából már nem futotta lcd tv a fejtámlába?
#5367
Posted 2009. June 05. - 14:25

#5368
Posted 2009. June 05. - 12:43

http://www.hasznalta...-benz_307d_1977
http://www.hasznalta...-benz_407d_1970
http://www.hasznalta...09_vw_lt28_1981
tök jó lenne vele csajommal eljárkálni balatonra

ezzel meg el kell menni bringázós sörözõs turnéra :afro:
http://www.hasznalta..._chevrolet_2000
#5369
Posted 2009. June 05. - 12:38

Tig: így hallás alapján olyan, mintha a tárcsa verne bele a fékpofába, de furán is megy a kocsi...na majd apu meghallgatja jól:D
Szilárd: igen, ettõl félek én is...mondjuk haver cégétõl jó áron tudok szerezni egy pár hátsótengely csapágyat, de az szereléssel együtt is 100ezer, és akkor még a 105ezres kötelezõ miafranc...lehet nem márkaszervízbe kéne vinni (8 éves kocsi...), hanem egy jó szakihoz?
Dave
PJP Bt. Budapest, 1203, Budapest, Kende Kanut u. 15. (1)283-9537, (20)934-7188, (20)957-7942, X, -, X, X, Peugeot, Citroën szervíz.
csak psa cuccal foglalkoznak, márkaszervízzel ellentétben értenek is hozzá, korrektek és némileg barátibbak az áraik. ja meg javítani is tudnak nem csak cserélni, ha olyan a cucc (pl elhasználodott szilent ha cserélhetõ (206-osnál pl nem ) akkor azt cserélik nem a komplett lengõkart, ilyesmik )
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5370
Posted 2009. June 05. - 12:01

ez melyik vectra? az igaz hogy a B vectra az egy Alfa 156 mas kasztniban? azt mondjak arra epult, azert volt vele sok elektromos gebasz
miénk A vectra, 93as.
B vectráról én is elég sok rosszat hallottam.
#5371
Posted 2009. June 05. - 11:36

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5373
Posted 2009. June 05. - 11:31

az a shevi cruze nekem nem jö be, ráadásul sedan. viszont a kombi 9.3 az igen! 1.8T superb 6.6ér jöhetne, ha lenne rá
vectrába 220ezer után cseréltünk hátsó kerékcsapáágyakat, 12ezerbe fájt
ez melyik vectra? az igaz hogy a B vectra az egy Alfa 156 mas kasztniban? azt mondjak arra epult, azert volt vele sok elektromos gebasz
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5374
Posted 2009. June 05. - 07:51

Sajnos a márkaszervizek itthon amúgy is jóvala normális függetlenek alatt vannak hozzállásban, hozzáértésben (fõdarabscserékben gondolkodnak hibakeresés helyett) és fõleg árban (és/vagy felhasznált anyagok minõségében)!
Dave, mérjetek fékfolyadékot, szerintem cserélni kéne, illetve munkahengereknél is megnézheted ha beljebb fog hogy nem könynezik-e valahol, illetve pofák/betétetk jók-e még (szerelõ szerint, nem neked szemre mert aközött fél centi van).
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5375
Posted 2009. June 05. - 00:45

Tam: Ja. "csak" 400 ló, sok váltással kell megtartani a lendületet.

Sevi krúzból várom a kombit.
Race, no Rest!
#5376
Posted 2009. June 05. - 00:35

Szilárd: igen, ettõl félek én is...mondjuk haver cégétõl jó áron tudok szerezni egy pár hátsótengely csapágyat, de az szereléssel együtt is 100ezer, és akkor még a 105ezres kötelezõ miafranc...lehet nem márkaszervízbe kéne vinni (8 éves kocsi...), hanem egy jó szakihoz?
tam: nekem is.

#5377
Posted 2009. June 05. - 00:30


vectrába 220ezer után cseréltünk hátsó kerékcsapáágyakat, 12ezerbe fájt

#5378
Posted 2009. June 05. - 00:17

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5379
Posted 2009. June 04. - 23:53

#5380
Posted 2009. June 04. - 23:49

kerékcsapágy inkább zúg mint cincog ha jók emlékeimnekem meg egy accord tourer-t, mélykékben. vagy egy 3as kombit, szintén hasonló színben.
az híres Volvo C30 váltója (ami amúgy nagyon jóóó, tényleg mintha egy PC-s kormány váltója lenne...) kidobja az R-t. pedig anyu nem vezet durván, sõt...megy szervízbe, 15ezer után, garanciálisan.
az kevésbé híres 406oson viszont kezd kijönni a "kor"...mondtam, hogy a hátsó tárcsa cincog, és furán is fut a kerék...apu szerint csapágyas, az lehet? 105k van benne...
illetve most tudom, hogy azért írja ki azt gyakran, hogy brake fluid level low, mert hülye francia kocsi, de tényleg beljebb fog a fékpedál. de megnéztem, a maximumig van töltve a tartály...ez mi a franc? a sz*r váltó meg ilyesmi nem érdekel, de a fék az igen. ha már menni nem tudok, legalább megállni tudjak..
más: azt mennyire kell komolyan vanni, hogy adott idõ után (7-8-10 év, több adatot is olvastam) a légzsákot akkor is ki kell cserélni, ha -szerencsére- soha nem volt éles bevetésen, mert a patron kiöregszik, vagy tudomisén....
edit: Pite, végre valamiben egyezik az ízlésünk..
de lehet akármi, anno seatokban 30-40 ezret bírt a gyári hátsó kerékcsapágy
partnerben viszont nem emléxem hogy kellett volna a 280K alatt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való