a vezess.hu meg a totalcar alig ismert autós weblapok, tök felesleges ide linkelgetni õket - a képek meg különben is csak a fórum erõforrásait kímélik, nem?

ha amúgy nem olvasom el a teszteket, akkor ettõl se fogom - mivel egyszerûen nem érintenek ezek a kategóriájú autók.
ha meg érintene, akkor is én pl. inkább vennék egy tiguant személyes használatra, mert az _jobban tetszik_. lehet, hogy raj ez a yeti, de nem tetszik, ellenben a szomszéd narancs tiguanja nagyon.

flottaautónál meg más a helyzet, de nem hiszem, hogy az aktív fórumozók között lenne olyan, aki ilyen ügyben, fõleg a szívesen linkelt egyterû/crossover/SUV kategóriákban érintett lenne. ha meg igen, akkor kb. az utolsó hely lenne egy bringás fórum, ahol érdeklõdne, véleményt, tapasztalatokat kérne.
szóval majd ha ilyen kategóriájút akar venni valaki, na, akkor mehet a tesztek linkelése meg a véleményözön - de eddig gyakorlatilag csak ezekben az idõszakokban nem volt érdemi linkelgetés meg vélemény.
adig meg ott a freeblog.hu-t vagy a blog.hu. egyiket se nehezebb kezelni, mint a fórumot. írnál pár cikket, személyes véleményt, a tesztelt autókról véleményt, napi tapasztalatot - tuti lenne sok olvasód, mert nem írsz hülyeségeket, csak éppen a fórum nagy része fõként nem észérvek és katalógusadatok alapján vesz kocsit.

és ha ügyesen raksz rá reklámokat, akkor még pénzt is csinálhatnál a gondolataidból - ígérjük, berakjuk a kezdõlapok közé, hogy legyen $$-d, de olvasni már nem fogjuk.
amúgy volt szervízben a 406 - fékfolyadék oké, a francia szoftver a hülye. hátsó keréknél valószínûleg a ház elõtt állás során rakódik fel a mocsok a fékpofára/tárcsára, ezt hallom eleinte - tényleg hamar elmúlik, mire apu beért vele a szervízbe, addigra semmi. motorolajcsere, szokásos kötelezõ ellenõrzések, kis állítgatások - 11 ezer forint volt. a 120-as viszont már húzósabb lett, vezérmûszíj miegyéb csere...