Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#4581
Posted 2009. August 25. - 15:21

pdtdi-rõl annyi rosszat hallottam, hogy emiatt az egész vw konszern kiesik, pedig tetszik a golf/bora és a passat is, a3/a4, leon/toledo, octavia... szóval mind. és tudom, hogy ezekhez (fõleg a vw-hez) könnyen lehet "okosba" alkatrészt szerezni, csak nem szeretném, ha az én autóm is ugyanigy "okosba" alkatrészként végezné egy bontóban...
passat-nál mikor jött a facelift, 2002-ben?
szerk: megvan igen, mid-2001 gyártástól van facelift, azaz itthon jó eséllel a 2002-es modellek iylenek
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4582
Posted 2009. August 25. - 14:22

a tied viszont kellemesen patkany

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4583
Posted 2009. August 25. - 14:10

1985-ös 1.6 szívódízel Passat kombi.
Múlt héten csináltam a várpalotai lõtéren jó képet (igaz ott sincs lemosva, de nem látszik

#4584
Posted 2009. August 25. - 14:05

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4585
Posted 2009. August 25. - 14:00

Hát én meg is kaptam egy csaj anyjától, hogy milyen gengszter autóm van. Pedig csak kicsit van lesötétítve hátul, semmi alufelni (csak BMW lemezfelniA4 kombi? bar a passat kombi nagy felnivel is eleg gengszter


És furcsa módon, amióta (3-4 telitank) csak MOL, és Shell kutaknál tankoltam a fogyasztás elindult lefele. Pedig épp kezdtem aggódni, hogy felkúszott 7 liter fõlé. És most megint 6. Pedig azt hittem az öreg dízel nem ennyire kényes...
#4586
Posted 2009. August 25. - 13:49

Audinak a futómûve a gázos, minden más ugyanaz, de ezt már végigjárta Rob.
Ha németben gondolkodik, akkor érdemes a vw felé dönteni: nem annyira presztizs, de emiatt nem is annyira sajnálja az ember, mintha drága, elit autója lenne.
Japóról nem tudok nyilatkozni

Bálint: kb soha. Télen sz@r lesz gyalog....
#4587
Posted 2009. August 25. - 13:43


RAUH-Welt
B E G R I F F
#4588
Posted 2009. August 25. - 13:40

miért is? mikor lesz végre járóképes a góf?én most már kicsit bajban vagyok a jó szerelõkkel..
#4589
Posted 2009. August 25. - 12:10

#4590
Posted 2009. August 25. - 12:06

2m környékén már vannak 6-os passatok (háromszögindexes) 1,9 pdtdi 130lóval, manuális váltóval bõven jó. és thezzel tudunk olcsón és hozzáértõn dolgozó szerelõt is.
#4591
Posted 2009. August 25. - 10:23


Na jó, akkor valamivel gyorsabban ugyanez a pálya:
Radical SR8

#4592
Posted 2009. August 25. - 08:07

ha el akarod magad szigetelni a vezetes elmenyetol tokeletes.
mindene olyan, mintha egy vodor takonyban mozogna, semminek nincs 'sulya'.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4593
Posted 2009. August 24. - 22:46



amúgy meg, nagyon nézesd meg vmi szakival mielõtt megveszed, mert ugye használt dízel, ráadásul bömbi, szal esélyes, hogy hajtották is.
na az ilyet sosem értettem:
http://totalcar.hu/t...09/08/23/bravo/
gyárilag 2 mérettel készült ez a kocsi, de akkor váltóméretben miért nem szerepelnek mind2 méretnél ugyanazok a méretek is?
tehát a 175/65 R14 -gyári méretûre miért rakhat 185/55 R15-öt, a 185/60 R14 gyári méretûre pedig miért nem? az autó ugyanaz, csak felszereltségtõl függ a gumi/kerék méret nem? vagy hogy van ez?
a bravó csak kapóra jött példának, a kérdést úgy általánosságban értem
#4594
Posted 2009. August 24. - 21:58

aham, most jött ez a hülyeség, és ugy vettem észre nem is annyira hülyeség.most ezt magadnak?
tetszik az autó kivül/belül, kombiban egész tûrhetõ a formája (nem bálna, mint az egyes focus) normális dizel van benne, és 2 misi alatt is haza lehet vinni pár leharcoltabb példányt. 6 lufi meg digitklima itthon ugy látom alap volt, meg egy valag 3 betûs is, tolatóradar, elektromos/memóriás ülés/tükör ... szóval na. meg ugye hátsókerékhajtás, 50/50% súlyelosztással
ez az a verda, amit elhiszed, hogy meg tudsz zabolázni, és pillanatok alatt csavarod fel a fára télen. nameg 90 rugóért egy csippel 165-170 paci a kisebb is.
(lassan amugy 2 éves évfordulóját ünneplem az autónézegetésnek, és a 1,5 millás astra kombitól ide jutottunk)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4595
Posted 2009. August 24. - 21:37

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4596
Posted 2009. August 24. - 21:13

persze ha már itt tartunk, a faceliftes verzióba jött a 6 sebességes manuális váltó, ami állítólag szintén fényévekkel jobb az 5 sebességesnél... jellemzõ, mondhatni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4597
Posted 2009. August 24. - 00:23

136 és 150-es verzio van, akkor a 150-es sokkal jobb?
szerk: wikipedia szerint a 2002-es modellévben jött a 150 lovas motor, azaz 2001-es évjártúak még lehetnek 136 lovasak is
arra a 150 lovasra gondoltam, ja. fogyasztasban ugyanannyi, karosanyag-kibocsajtasban szinten, de nyomatek meg joval tobb van benne. szoval ha mar ott a hataron vagyunk, akkor valasszuk a jobbat. csak erre probaltam utalni. bar egy 2literes dizel bmw sosem lesz tulsagosan gyengus

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4598
Posted 2009. August 23. - 22:40

Hoppá!
http://totalcar.hu/t...9/08/18/tuzifa/
Egy picit le vagyok maradva. Most hogy már nem nagyon érdekes a kérdés...

#4599
Posted 2009. August 23. - 12:45

136 és 150-es verzio van, akkor a 150-es sokkal jobb?2001 utani kellene, akkor kapott uj motort a 320d. nyomatekosabb, +15paci
szerk: wikipedia szerint a 2002-es modellévben jött a 150 lovas motor, azaz 2001-es évjártúak még lehetnek 136 lovasak is
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4600
Posted 2009. August 22. - 18:05

RAUH-Welt
B E G R I F F