Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#4361
Posted 2009. September 15. - 19:49

#4363
Posted 2009. September 15. - 18:03

ugyanarrol beszelunk. csak az angoloknak van buzi sajat loeroje. 111BHP = 115PS
amugy ez a moci nagyon ritka itt, mindegyikben a 100lovas van. sajnos.
itt se túl gyakori, de meglepõen sokat találtam a használtautón. egyébként nem értem miért nem veszik meg az erõsebbet, jobban megy és kevesebbet fogyaszt. 170eft-al drágább, szerintem az nem túl nagy különbség. csak a legtöbb ember nem hiszi el, hogy az erõsebb kevesebbet kajol.
nekem ilyen motorral kéne:
http://www.hasznalta...ford_focus_2005
ha nem lett volna mind automata amit találtam, akkor most is a 2 literessel vettem volna.
azért amikor beültem az enyémnél újabb focusba (az említett 115 lovasba) kicsit kiábrándultam belõle. pontosabban a belsejétõl, szerintem elég bazári anyagokból van, fõleg az ajtó nagyon gáz. de lehet csak azért éreztem így, mert az enyém ghia, az meg trend+ volt.
viszont 1es fókából vezettem én trendet és ott ez nem tûnt fel. ez az új már spórolósabb vagy mi?
#4364
Posted 2009. September 15. - 16:48

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4365
Posted 2009. September 15. - 15:07

Magoo, nemt'om. Van aki a jazzt is oda sorolja (friss autobild pl).
Sztem ami eléggé jól variálható és picit magasabban ülsz(ezzel is nyernek helyet is), és valószínû építésmódban is picit különbözik (ferdén álló motor a rövidebb motortér miatt).
Jazzt én is hamarabb sorolnám mondjuk ide mint a golfplust.
Nézem Premacyból a ráncfelvarrott, pláne a GT-k nem is olyan csúnyák mint a sima

Tommmas, neked elgurult a gyógyszered? Vegyél inkább ignore listára. Amúgy nnnin
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4366
Posted 2009. September 15. - 11:42

Nyugi...Pite,
a, te az összes gyári marketing anyagot elolvasod?
b, te a megveszed az összes kiváló magyar autós újságot?
c, te "szakértõ" vagy?
d, te elõbb ismerted fel ovisként a "bobi" piros merci cabrioját, mint azt,h a libikóka tökön csap, ha a másik nem ül rajta?
e, te dugtál már kocsiban?

Egy klasszikus jutott eszembe:
Petõfi Gameboy: +i
csendben ignoréra tettelek
nekem ne emesgézz
én rád nem pingelek
nem izgat, ha visz a split
remót vagy nekem
nem vagy itt
én ezen a csatin op vagyok
ha kell társaság, botokat hozok
nem bannolok, nem kikkelek
csak csendben ignoréra tettelek
#4367
Posted 2009. September 15. - 11:21

amugy ez a moci nagyon ritka itt, mindegyikben a 100lovas van. sajnos.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4368
Posted 2009. September 15. - 07:21


a mostanim is lomha. nagyon. az 1.6-os ford benzinesbol meg ket fele van [itt], 98loeros, meg 111 loeros. utobbinak jobb a fogyasztasa es kevesebb a karosanyag kibocsajtas. [eves szinten £25 font kulonbseg road tax-ben]. arra palyazok.
akkor az az ami nálunk 115 lóval fut. tényleg jó a fogyasztása, kollégámnak 6.9 a mindenkori vegyes vele. és õ a 100 lovas 1.6-ról tért át, ami jóval többet evett.
kár, hogy a fordnak nincs vmi jó kis 1.4 turbó benzinje, mint a vw-nek,
#4369
Posted 2009. September 15. - 06:10

.
en mar igen. twingoban. tobbszor is
hehe még egy elõnye a berlingónak
én abban 2 csajjal is (eccere)
és nem volt túl kényelmetlen

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4370
Posted 2009. September 14. - 23:51

Vigyázz, az 1,6os benyás fodmoci egy álmos dög. A tied -szerintem- érzésre jobb. 1,8as erõsen ajánlott - nem vezettem de többen dicsérték hogy sokkal inkább azt. Szerencsére c-maxban -felénk- nem ritka, pláne a nem fapadosokban.
a mostanim is lomha. nagyon. az 1.6-os ford benzinesbol meg ket fele van [itt], 98loeros, meg 111 loeros. utobbinak jobb a fogyasztasa es kevesebb a karosanyag kibocsajtas. [eves szinten £25 font kulonbseg road tax-ben]. arra palyazok.
e, te dugtál már kocsiban?
en mar igen. twingoban. tobbszor is

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4371
Posted 2009. September 14. - 23:34

a, te az összes gyári marketing anyagot elolvasod?
b, te a megveszed az összes kiváló magyar autós újságot?
c, te "szakértõ" vagy?
d, te elõbb ismerted fel ovisként a "bobi" piros merci cabrioját, mint azt,h a libikóka tökön csap, ha a másik nem ül rajta?
e, te dugtál már kocsiban?
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#4372
Posted 2009. September 14. - 22:19

Szal ha rövid az autóm és nem férnek be hosszú cuccok, akkor a 4,2 méterbe hogyhogy 550 liter a csomagtartó kalaptartóig és hogyhogy fejedelmi a lábtér egy 180 centisnek egy hasonló mögött?
gondolom a plusz magasság miatt a csomagtartó is mélyebbrõl indul, és a motor elrendezése is más (motortér rövidebb, de meredekebb), ezért hosszabb az utastér is. egyébként cmax kalaptartóig 5 üléssel 460liter, 2 üléssel 1620. focus kombira meg 503 és 1573 litert ír. én mondjuk azt hittem, hogy jóval nagyobb összességében a térfogat.
semmi bajom különben az egyterûekkel, csak ha választhatok, akkor inkább hosszabb legyen, mint magasabb.
amúgy mitõl lesz egy kocsi egyterû? mert mondhatnám egyterûnek az összes 5 ajtósat, hiszen a csomagtér egy légtérben van az utastérrel. pl ott a régi picasso, ami nagy meglepõdésemre egyterûnek minõsül, pedig én mindig egy korrekt 5 ajtósnak néztem. vagy ha csak a magasság számít akkor a wagon r+ is egyterû? ezt sosem értettem...
kíváncsi lettem úgyhogy megnéztem az astra kombit és a zafirát. itt már jóval több a hely a zafirában. zafira 645liter 5 üléssel és 1820 kettõvel. astra kombinál ugyanez 490 és 1590. és a raktér elsõ üléstõl a csomagtartóig is hosszabb a zafirában, ugyan csak 2mm-el, de hosszabb. és csak 5cm-el rövidebb az astránál. kéne!
amúgy meg, új superb kombi rulez :afro:
#4373
Posted 2009. September 14. - 21:41

Magoo, dobozokban nem vagy jártas azt látom

Értem én hogy mit mondasz, de ez nem golf plus, meg a c-max sem az. Fõleg elöl kurtítanak. Fogyasztás hasonló, hisz ált nem túl meredek a hátuljuk, míg a kombiknak általában igen. Galaxy és az összes nagyegyterû/buszlimuzin (de hülye név) nem csak hogy nem olcsó hanem annyiba kerül fenntartani mint minden nagy és ritka autót - sokba. De valamit valamiért persze. Fatertól a 160 lovat, a 170 helyett 210 centis belsõ hosszt, a több plüsst, krómot, fát; hangcuccot, 6. és 7. ülésnek is frankón formázott deréktámaszt, a forgatható üléseket, extra világításokat, 80literes tankot, (kis)malomkõnyi fékeket, a literbe nem tudom mekkora de be kell másznom ha valami elgurult méretû csomagtartót, meg pár apróságot irigylek. De magamnak nem venném meg mert nem tudnám fenntartani

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4374
Posted 2009. September 14. - 18:49

csak sajna a sokat futott benzines verziok kezdodnek 6-6.5ezer font korul, en meg 4 max 4.5-t akarok kolteni.
es annyiert mar inkabb vennek Tourant.
a c-max amugy nem olyan nagyon magas. es nincs benne plusz 2 [szamomra] folosleges ules. es mivel 2003 ota kaphato, az alap 1.6 benzinesek sok merfolddel £3000 alatt vannak. £4000 kornyeken mar klimas alufelnis verziok vannak 50-60ezer merfolddel. a vezethetosegere meg azt mondjak hogy nagyon hasonlit a sima focusra. ami nem egy rossz dolog.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4375
Posted 2009. September 14. - 18:21


ez az egyterû dolog meg nálam sose volt nyerõ, amíg a focus kombi hosszabb mint a c-max, még csak el sem gondolkoznék rajta (ugyan ez van, zafira vs astra kombi vagy golf vs touran kombi). az ok, hogy magasabb, de én sokkal többször pakolok hosszabb tárgyakat, plafonig még sosem raktam a kocsit. és a magasság az irányíthatóság és a fogyasztás rovására megy. a galaxy viszont nagyon kéne, csak kurva drága.
#4376
Posted 2009. September 14. - 11:03

nem mondhatnam. csak szeretnek egy ujabbat/szebbet
meg nagyobb csomagter se lenne hatrany
ez majd valmikor jovo februar/marcius korul lesz esedekes, addig semmikeppen. csak mar nezelodok, felmerem a terepet. eddig a vectra 1.9ctdi meg a focus c-max 1.6 tdci [elso szerias] volt a nyero, de most mar felek toluk
Az spec egy elég strapabíró, egyedül (ha ebben is van) a kettõs tömegû lendkerék okoz néha gondot - de az minden márkánál. Meg a csúcsok amikor elkopnak, ehhez nem árt tudni a valós km-t. Bár úgy tudom felétek nem akkora divat a visszatekerés.
Mazdi5? Drága vagy nemteccik?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4377
Posted 2009. September 14. - 10:48

De nini, jön vmi autószerûbb is...


Szerintem a tolóajtóval nagyot dobtak, mert 1 millával olcsóbbnak illene lennie mint a mazda5.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4378
Posted 2009. September 13. - 23:41

#4379
Posted 2009. September 13. - 23:08

ezek az uj "kis"autok mar joval tagasabbak
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4380
Posted 2009. September 13. - 23:05
