Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#4121
Írta 2009. október 22. - 22:38

nyáron ültetve lett, meg állítható Koni gátlók lettek aládugva, És 17" Stilo Abarth felnik mattfeketére fújva, parada gumikkal.
Most az jutott eszébe, hogy kidobja belõle a belsõt és Sabelt-eket kap elõre, többen úgysem ülnek bele.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#4122
Írta 2009. október 22. - 22:16

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4123
Írta 2009. október 22. - 21:46

Szombaton játszom:
Elsõ- hátsó- tárcsa betét ,gumifékcsövek, hátsó lengéscsillapítók, kézifék kötelek, és megkaptam a kollegámtól a coupe-ának eredeti rúgóit, megnézem mennyivel lesz alacsonyabb:)
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#4124
Írta 2009. október 22. - 11:02

És erre:

http://www.ubergizmo...ed_concept.html
#4125
Írta 2009. október 21. - 22:54

A gumiápolás nem egészen badarság. Nekem egy autómosóm van, ahol rendszeresen csinálunk ilyet, Amikor leszeded a nyári/téli gumit, akkor nem árt letakarítani, hogy tisztán tedd el, mert a rátapadt sár, szennyezõdés teljesen "kiszívja" a gumit. (Ha egy új gumival belemész a sárba, pár nap elteltével azt veszed észre, hogy bekékül. Valami kemikáliát kivesz a gumiból, hogy mit, azt nem tudom) Akkor az ápolózás már nem árt. (Bár lehet nem is használ) Amikor a gumi az autón van, akkor az oldalfalat lehet lekenni. Az azért nem hülyeség, mert az UV szétszedi, de így megvédheted picit. Olyan, mintha bekennéd a kezed kézkrémmel.
Mi spec nem glicerint, hanem szilikonmentes gumiápolót használunk...
#4126
Írta 2009. október 21. - 22:39

de attól függetlenül, h nálam elõbb elkopik mint 5 év (ennyi idõ után kevés használat mellett is cserélendõ ugyebár), le fogom kezelni, mert csak

#4127
Írta 2009. október 21. - 22:33

nekem is olee remlik, hogy magyarazta mi miert jo
hol jar ez a kurvapecer?
szerintem amugy gumit nem 10 evre kell venni
van akinek nem is bir annyit ugye.
2-3 evet kibir az barhogy
ooo
a szilikongumi az hogy?
aze gsézbõo l csak oleee hijénytzik
remélme ne másta el a mafffiaj!!
mwee akor megyümk
#4128
Írta 2009. október 21. - 22:14



Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4129
Írta 2009. október 21. - 21:49

gumi ápolásra meg glicerin való.
Go Nero! :love:
#4130
Írta 2009. október 21. - 21:38

buellt én egy fikarcnyit nem sajnálom. mondjuk pusztulhatna akár az anyacége is.Csak motorosoknak:
Harley-Davidson
A Buell márka egy pár napja múlt. Harley leállitotta a Buell gyártását.
Hogy ne legyen olyan egyszerü a dolog, Buell felvásárolta az MV Agusta -át, (pár éve) amire az anya cég Harley most vevöt keres.
Szóval lehet 2 kult márka veszik majd el.
Hát remélem a legjobbakat az MV nak. V2 az pornó és a gépek dizánjai is.
ha amcsi akkor Indian

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4131
Írta 2009. október 21. - 20:51

Harley-Davidson
A Buell márka egy pár napja múlt. Harley leállitotta a Buell gyártását.
Hogy ne legyen olyan egyszerü a dolog, Buell felvásárolta az MV Agusta -át, (pár éve) amire az anya cég Harley most vevöt keres.
Szóval lehet 2 kult márka veszik majd el.
Hát remélem a legjobbakat az MV nak. V2 az pornó és a gépek dizánjai is.
#4132
Írta 2009. október 21. - 20:40

az szar ügy, és mi lett vele? ki kellett fúrni?
Nem tudom, hogyan tekerték le végül, de sikerült. Egyszerre két Mondeo, mehettünk márkaszervizbe. Már felszereléskor elbarmolták. Sõt, az egyiken a cseredarabot is sikerült elrontani, így lehet tenni még egy kört.
A történet további része meg nem publikus.
Race, no Rest!
#4133
Írta 2009. október 21. - 20:34

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4134
Írta 2009. október 21. - 20:17

Nem árat néztem, kizárólag a technikát.nyilvan. nem azt mondtam.
csak azt hogy ennyi penzert kaphatsz egy ilyet
vagy egy zondat. vagy olcsobban egy alig bejaratott carrera GT-t vagy egy Murcielago LP670 SV-t.
(Hisz' ha ár/vezetési élmény akkor az Ariel ezt is tisztára (le)mossa...)
#4135
Írta 2009. október 21. - 19:47

mi a kulonbseg a kerekcsapagy es feltengely csapagy kozott?
a feltengely bent van valtonal?
A féltengelycsapágy esetén a féltengelycsuklóra gondolt valószínüleg, csapágy nem sok van benne, viszont valóban el tud szállni a szerencsétlen
kerékcsapágy van a kerékagyban (asszem), féltengely csapágy meg bent van a váltó mellett, cseréhez le kellett engedni a váltóolajat is (mer ugye ha kiszedet a féltengelyt, gyün az olaj). legalábbis nálam így van. de úgy tudom féltengelycsapágy nincs minden autóban.
e:
http://www.cromax.hu...
#4136
Írta 2009. október 21. - 18:50

csak azt hogy ennyi penzert kaphatsz egy ilyet
vagy egy zondat. vagy olcsobban egy alig bejaratott carrera GT-t vagy egy Murcielago LP670 SV-t.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4137
Írta 2009. október 21. - 18:39


Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4138
Írta 2009. október 21. - 17:34

a lexus £325000. az uj mclaren is "csak" fele ennyi. es az is fullkarbon versenytechnik hajtekk stb.
idezek, mert valaki jobban leirta amire en gondolok [bocs angol]
The chassis is great and the soundtrack superb. But this is not a £325k car. It doesn’t look like one, doesn’t accelerate like one and, whether Lexus likes it or not, it doesn’t have the badge or motorsport/supercar pedigree that many image-conscious supercar buyers demand.
At the £150k the new Ferrari 458 or McLaren MP4-12C will cost, you could make a strong case for the new Lexus LF-A, but at £325,000, it just doesn’t add up.
plusz nekem nem is tetszik igazan.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4139
Írta 2009. október 21. - 16:31

#4140
Írta 2009. október 21. - 15:23

Helló, mi? Nissan GT-R "pajtásával" egyetemben amúgy japánosan, egy szamurájkard precizitásával fejezték le kategóriájuk összes többi delikvensét. Szerintem.