Ez azért jó, mert koccanás esetén nem kell kínlódni a színárnyalattal, fújatsz rá valamit oszt jól van.

Régen forgalmaztak kis szériában ilyen polókat, elvétve még látni belõlük.
Ennek mi van a forgalmijába írva a színhez? Tarka?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
RAUH-Welt
B E G R I F F
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
NE ÍGY! NE ÍGY!
csillapitast is utana kene allitani a kemeny rugonak.
ulteto rugokkal mi a gond?
szor a magassaga?
daciás cikk :
winklernek szólhatnának hogy ez nem frankó :
, "márpedig biztos nagy volt a kísértés, hogy ha már mindenképpen valami vulkanikusat akarnak, hát a gránit nagyon kínálja magát."
Pite hol vagy ?
linkelni való van....
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
RAUH-Welt
B E G R I F F
NE ÍGY! NE ÍGY!
lehetésges bármi probléma abból hogy keményebb rugót rakatok az autóba,de a legnséscsillapító és minden egyéb része maradna ahogyan volt?
daciás cikk :ez aszfaltra való quad? oda minek?
Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi tesztjében írták a TC-n:
Ha nagyon empatikusak vagyunk, 120-nál gyorsabban nem hajszoljuk, mert ilyenkor forog 3000-et, és elég hangos is. Persze az autózás nem arról szól, hogy az autó jól érezze magát, és ha nem vagyunk rá tekintettel, akár a 140-et is kényelmesen tartja, vagy akár a 150-et: ilyenkor forog olyan 3700 körül. Csak ugye lassítani és visszagyorsítani ne kelljen.
nem úgy van, hogy a dízel kevesebbet forog mint egy benzines? csak mert az enyém is 120nál forog 3000-et.
]
Ha jólemléxem(nemrég olvastam a tesztet énis), akkor 60egynéhány lóerõ+150es végsebesség. Gondolom azért forog annyit 120nál mint egy benzines mert rövid az 5.ez aszfaltra való quad? oda minek?
Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi tesztjében írták a TC-n:
Ha nagyon empatikusak vagyunk, 120-nál gyorsabban nem hajszoljuk, mert ilyenkor forog 3000-et, és elég hangos is. Persze az autózás nem arról szól, hogy az autó jól érezze magát, és ha nem vagyunk rá tekintettel, akár a 140-et is kényelmesen tartja, vagy akár a 150-et: ilyenkor forog olyan 3700 körül. Csak ugye lassítani és visszagyorsítani ne kelljen.
nem úgy van, hogy a dízel kevesebbet forog mint egy benzines? csak mert az enyém is 120nál forog 3000-et.
...
RAUH-Welt
B E G R I F F