Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#3121
Posted 2010. February 01. - 21:33
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3122
Posted 2010. February 01. - 21:32
Kérd meg kolegádat, adja össze, mit költ a felsorolt "csak kopó alkatrészekre"!
Meglepõdnél Nekem is csak ezeket eszi (a váltó hibát nem számolva).
Emiatt nem használom már napi közlekedésre
A kopóalkatrészekkel zabálja le a gatyát is rólam
Tudom, hogy mit költ rá
de a lánccal, fékbetéttel, gumival lehet "spórolni".. de persze nem örökké. ez van..
A golfira is költesz majd még eleget
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3123
Posted 2010. February 01. - 10:44
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3124
Posted 2010. January 31. - 23:59
annyit én is mentem nyáron a SteyrrelKispolák 115 km/h, az jó?
1993-as gyártmány, 9 tonna össztömeg
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3125
Posted 2010. January 31. - 23:38
Nemtom...
kollegám motorozik Cbr1100xx, benne van ~50ekm (asszem most lesz 3éves)
és kopóalkatrészen (fék, gumi egyebek) még nem költött rá.. ja és láncot is csak nemrég cserélt
Õ azt mondja emberfüggõ. nem, nem a "100nál jobban nem megyek" kategória az ipse.. (inkább a 200alatt sose...)
Kérd meg kolegádat, adja össze, mit költ a felsorolt "csak kopó alkatrészekre"!
Meglepõdnél Nekem is csak ezeket eszi (a váltó hibát nem számolva).
Emiatt nem használom már napi közlekedésre
A kopóalkatrészekkel zabálja le a gatyát is rólam
#3126
Posted 2010. January 31. - 23:32
Kispolák 115 km/h, az jó?
Elég hosszú egyenes kellett, meg az elején egy kis lejtõ.
Fõleg akkor volt para, mikor 100 körül korrigálni kellett egy picit balra, aztán jobbra, aztán balra, aztán jobbra Végül sikerült egyenesbe hozni.
trabi kormányába én is kapaszkodtam nagyon:) az úton nem mászkált, viszont iszonyatosan rázott..
#3127
Posted 2010. January 31. - 22:58
~130 lejtõn egyedül, tetõcsomagtartó nélkül, porzó tankkal:)
bár az enyém már a négyütemû megoldás volt.
http://galeria.total...28&image_size=l
a kép alapján félig sportautóm volt:)
Kispolák 115 km/h, az jó?
Elég hosszú egyenes kellett, meg az elején egy kis lejtõ.
Fõleg akkor volt para, mikor 100 körül korrigálni kellett egy picit balra, aztán jobbra, aztán balra, aztán jobbra Végül sikerült egyenesbe hozni.
#3128
Posted 2010. January 31. - 22:09
a motor is kopo alkatresz
persze. meg a motoros is...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3129
Posted 2010. January 31. - 22:02
5x100 15"/16" acel felnit elfogadok ajandekba
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3130
Posted 2010. January 31. - 21:52
Japán motorok :love: és a váltócsere :love: 7 ezer km-nél...
Motort az vegyen magának, aki éves szinten csak kopó alkatrészre szeretne (ha használja is) 2-300 ezret költeni(ebben nincs benne olyan javítás, ami spontán lenne, lerobbanás, egyéb miatt). És ez még csak a japán motor volt, olaszba ez még több...
Le is álltam a motorral való közlekedésrõl, marad második hobbinak.
Nemtom...
kollegám motorozik Cbr1100xx, benne van ~50ekm (asszem most lesz 3éves)
és kopóalkatrészen (fék, gumi egyebek) még nem költött rá.. ja és láncot is csak nemrég cserélt
Õ azt mondja emberfüggõ. nem, nem a "100nál jobban nem megyek" kategória az ipse.. (inkább a 200alatt sose...)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3131
Posted 2010. January 31. - 21:39
gondolom, azt nem látod, a srác mit lóg neten, meg mit szöszmötöl, hányszor bont szét vmit, azért hogy a talikon elismerõen csettinthessenek az õt bírálók
#3132
Posted 2010. January 31. - 19:35
. Nem tûnt gyorsnak, ellenben amikor visszalassítottunk 130ra, akkor az lassú volt.
pontosan ezt mondják a rally/Forma-1/akármi sofõrök is...csak náluk az edzéseken megszokott sebesség az, amit hétköznapi, 50-es városi limithez szokott ember aztaqrvának nevez.
amúgy egyik volt általános iskolás osztálytársam újítgat most fel hobbiból egy kocka Ladát - egész kis pofás dolgot hozott össze eddig, sok "Keleti Blokk" találkozón az elsõ 3ban van a kocsija...megnézném, hogy melyik mai kocsihoz lehet hozzányúlni gyakorlatilag nulla hozzáértéssel úgy, hogy ne vágd gallyra a kocsit...
#3133
Posted 2010. January 31. - 18:54
Lassan visszasírjuk Pitét!na meg egy utolsot, aztan abbahagyom
Na jó, szép lett, a színe meg olyan angolos. Megy a falhoz is.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3134
Posted 2010. January 31. - 18:47
#3135
Posted 2010. January 31. - 18:38
na meg egy utolsot, aztan abbahagyom 205/45 R16...
akkor ezzel már ugy kanyarodik mint egy sinautó
széép
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3136
Posted 2010. January 31. - 18:37
Már csak kárbonmotorháztetõ, kályhacsõ kipufogóra, ültetés betonig és FÕNÖK matrica az ablakra. Na akkor lesz nagyon raj.
Izomtéridõninja-geológus!
#3137
Posted 2010. January 31. - 18:33
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3138
Posted 2010. January 31. - 16:00
#3139
Posted 2010. January 31. - 13:36
egyszer ki kell probalni. amikor eloszor megy 200-zal vagy gyorsabban, az azert az atlagembernek elmenyszamba megy. nekem legalabbis az volt. 240-ig nyomtam, es kozben butan vigyorogtam mint egy jollakott napkozis.
Mi a 7esen mentünk versenyre, amikor kicsit sietni kellett 2.0-ás Mondeoval olyan 200-220 környékén. Nem tûnt gyorsnak, ellenben amikor visszalassítottunk 130ra, akkor az lassú volt.
Sokkal élvezetesebb volt, amikor 2.5 tdi (4motion, bõrfullextra, man váltó) Passattal (chip 180LE) 160nál ugrattunk (no persze nem pályán)
#3140
Posted 2010. January 31. - 13:31
Sokkal félelmetesebb élményem is volt: 110 egy Tarabival.
Tamnak gratulálunk.
~130 lejtõn egyedül, tetõcsomagtartó nélkül, porzó tankkal:)
bár az enyém már a négyütemû megoldás volt.
http://galeria.total...28&image_size=l
a kép alapján félig sportautóm volt:)