"csúsztatott" kuplunggal simán elindulok 3.-ban is, igaz gyorsulásnak nem nevezném
azért ne kiabáld el
pl a fusionnal (1,4 hdi gyengébb) kizárt. (még 2-esben is mûvészet)
Magoo eccer próbálj ki egy 1,6-os (dízel ) bravot....lehetõleg a 6 gangost
"csúsztatott" kuplunggal simán elindulok 3.-ban is, igaz gyorsulásnak nem nevezném
kis új, modern dízel vs nagy benzines esetén simán lehet.gondolom ugy hogy bekanyarodsz egy kis utcaba, lassan, es benzinessel 3ikbol szepen kigyorsit. dizelben meg vissza kell tenni 2be, mert kulonben lefullad.
RAUH-Welt
B E G R I F F
A volt céges 1.6-os TDCI-k is hajlamosak voltak lefulladni induláskor. De azért a 3as kicsit erõs... Akkor már mozog az autó. Olyankor újraindítani, hát elég szar dolog.én mindig benzin párti voltam, de most 2 hete egy 05'-ös mondeot hajtok 2.0tdci-t, nem sokáig, még 2 hétig. arra számítottam, hogy nagyon tetszeni fog, de hogy õszinte legyek nem annyira jön be. 1500 alatt egyszerûen annyira gyenge, h városban állandóan kapcsolgatni kell, ráadásul többször is lefulladtam vele 3asban! viszont 1800-3000-ig tisztességeset tol, de utána hamar elfárad ezért az elõzéseket is jobban meg kell gondolni, mint ahogy azt szoktam.
lehet, h más dízel tetszene, de ez nem.
ezért aztán pláne megéri a dízel! (bocsi, de ezt nem bírtam kihagyni...)
csak sajnos ez is már amcsi tulajdon
"1989: A General Electric 50% + 1 részvénnyel többségi tulajdonossá válik, majd rövidesen 100%-ra növeli részesedését"
Próbáld meg erõsebb izzóval, ha a 60/55W kevés, vegyél 100/80W-ost tungsramból. Igaz valamivel jobban terheli az elektromos rendszert, de ha az autó gyárilag normálisan le van relézve, soha semmi gondod nem lesz vele (világításkapcsoló beégés). Ill azt mondják hogy a foncsurt ha nem fém, megolvaszthatja.
Én az elmúlt 12 évben 3 különbözõ autóval folyamatosan ezt haszálom, és soha semmi gond nem volt ilyen téren. A mostani mûanyagfoncsuros peugeot már 7 éve ezzel megy nálam, és semmi megégést nem tapasztalok. Azért a 140/100 már más téma
na igen. csak a fusionnal az a baj,hogy ilyen hagyományossal ló...szt se látni, 2 vel sem (szerviz szerint ez ilyen, ezt kell szeretni). berlingóval én is csak akkor vettem észre hogy ki van égve az egyik mikor szólt a rendõr.
csak sajnos ez is már amcsi tulajdon...de mondom legyen a tungsram, ha már magyar termék
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
enyémbe meg 14 hónap alatt 20e került.
én mindig direkt tungsramot veszek, bár ma mutattak hellát is ami kicsit olcsóbb volt, de mondom legyen a tungsram, ha már magyar termék
ugyan másikat még nem próbáltam, de én teljesen meg vagyok elégedve, tök jól világít vele a lámpám. még úgy is tök jól láttam, hogy a jobbos ki volt égve. vectrával ilyenkor alig látni vmit.
de az a gáz a noname szar (tök tudja lehet tungsram ) bírja 2 éve (gyárit rögtön cseréltük. ) ezek a dráága szutykok égnek ki 2-3 hónap alatt. ezt az 5-6 hónapot (osszd el hány kilóméter, 2,5 év 100K arányosan , kb egyenletesen megy az autó) leszámítva az a 2 szar van benne. azok bírják, csak látni nem lehet velük.
RAUH-Welt
B E G R I F F
az a rönó az napi 500km-t menetelt 3 éven keresztül, minden nap? az kemény...
Olee: vegyél 4 runnert!